• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

OSJH:n elonäyttely 31.8 Liminka

Aloittaja Sintturainen, 12.07.13 - klo:22:46

« edellinen - seuraava »

Sintturainen

Ketäs tulossa?
Minä oon tulossa, oon tuomarina hiirille ja rotille :)

Ana

#1
Tietääkös hamsutuomareita jo?

Tulossa ollaan ja mukana voikin olla aika määrä hamsuja <3

muoks/ Mites enään ei oo ulkomuotoja hamsuille??

Sintturainen

^Siis viime näyttelyssähän oli :D Ei tässä oo pitänyt ollakaan. Ja vuoden viimeiseen näyttelyyn on tulossa luultavasti jos saadaan tuomarit.

Mut lemmikkituomareista tiedetään että syrkeillä on Janika Skofelt, kääppärituomaria ei oo vielä tiedossa.

Elpsu


Ana

Onkos kukaan huomannut, että maksutietoja ei ole misään. Ei voida ilmottautua.

EmmaTi

On ne siellä kun rullaat sen sivun ihan alas! (Ennen ne oli siinä oikeassa reunassa)

Tierra

Sivu ei toimi oikein jostain syystä, laitettu webmasterille viestiä ;)
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

Sintturainen

Kääppäreille on tuomarina Merja Nauska, varalla Satu Karjalainen :)



mariiiii

Ei enää kauaa, tulossa ollaan täältäkin! ^_^

Ana

Meidän seurueella autossa huomena 15 hamsua :) uus ennätys! Odotan jo kyllä kovasti.

Lumipallero

Ana! Ollaan tulossa tyttären kanssa katselemaan näyttelyyn. Jos sinulla on tyttöpoikasta jäljellä poikueesta, niin onko mahdollista nähdä koska meillä on suuri toive että näyttelystä löydettäisiin hamsteri meidän tällä hetkellä hamsterittomaan kotiimme!

Yksäriäkin voit laittaa jos ehdit tänään esim kuvia laittaa. Oisin tosi kiitollinen! Tai myös muilta jotka on tulossa näyttelyyn ja joilla ois syrkki naaraspoikanen myynnissä, mielellään lyhytkarva tai satiini, ruoste tai karamelli väritys eniten kiinnostaa ja valkoinen seassa ei missään nimessä ole miinusta :D

T:Hanna-Mari
Niin pieni voi tuoda niin suuren ilon, niin suuren rakkauden!

Ana

Hei Hanna-Mari!

Toivottavasti kerkeät lukea tämän. Mun kaikki poikaset ovat jo varattuja, mutta eiköhän joltakin löydy poikanen :)

Elpsu

En oikein ymmärrä käytännössä miten nuiden ilmoittautumisten kanssa menee?
Tarkoittaako jälki-ilmoittautuminen että eläintä jota en ole vielä edes ilmoittanut näyttelyyn, sen ilmoittaminen onnistuu vielä ko.päivänä aamulla?
Toivottavasti näin on :icon_cheesygrin:

Ana

#14
Elpsu juuri niin. Eli voit viellä ennen klo 10 ilmoittaa eläimen näyttelyyn, jota et ole ennakkoilmoittanut. Maksu käteisellä 10€/eläin

Mulla vapautu nyt yks poikanen, mutta se on pitkäkarvanen uros. Myynti-ilmotus: http://hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=12226.0