Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Laku-kissa

ihuna dumbo  :lov
Toi on turha kysymys. mie suhtaudun niihin vakavasti. Ne ovat yhtä arvokkaita kuin koirat, kissat tai muut eläimet, pienemmässä koossa vaan. Ei koko merkkaa mitään. :sydan  :lov
TALVIKOT!!!
Sain viime torstaina talvikkopojan:D
Joensuussa Musti ja Mirri, Prisman eläinkauppa, Paras kaveri
Olen 6-luokkalainen tyttö ja saan ensimmäisen hamsterini noin kuukauden päästä. Olen lukenut HIRVEÄSTI erilaisia lähteitä hamsterin kasvatuksesta, mutta missään ei olla selitetty niin tarkasti, mitä saa olla ja mitä ei. Kiitos teille, en tee samoja virheitä, kuin te ensimmäisen hamsterinne kanssa. xD  :)  :D  :sydan

Ps. Saan kai talvikon
Niinkuin muut sanoivatkin jo, pari kertaa viikossa laitettuna kylpyastia pitää rasvan poissa turkissa. :D
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Juoksupallo
24.10.07 - klo:19:49
En suosittele juoksupalloa koska jos hamsteri ei jaksakaan enää juosta niin sen on juostava pakonomaisesti, koska jos se ei juokse, se pyörii juoksupallon mukana ja voi satuttaa itsensä--- :c8
Ensin kirjoitin saarnauksen hamsuista tietokoneelle (esittääkseni kiinnostuksen), sitten juttelin äidin ja iskän kanssa asiasta. Äiti ja iskä lupasivat miettiä, mutta siskoni saa leopardigekon ja veljeni mopon, niin vaikka ne olivat aluksi JYRKÄSTI sitä mieltä että ei, ne sanoivat että pitää minunkin saada tahtoni periksi jos muutkin saavat :lov

Saan sitten kolmen viikon päästä olevan lomamme jälkeen tyttötalvikon :oops:
TALVIKKO!!!!

Saan talvikon meidän kolmen viikon päästä olevan etelänloman jälkeen. En harkinnutkaan muita kuin talvikkoja!! :D  :sydan

Mut on kiinaritkin söpöi, mun kamulla on :angel

Näin yhess eläinkaupassa kultahamsterin, joka tuli aina tervehtimään miuta häkin reunalle ja mun oli aina kun käytiin kaupassa niin käydä eläinkaupassa katsomassa sitä hamua...  :oops:
Se vallotti heti miun sydämen mutta äiti ei haluu niin isoo vaikka on meillä kissakin :x

Sitten yhtenä kauniina päivänä, kun kävin siellä niin se ei ollutkaan enää siellä vaan päässyt hyvään kotiin ;)

Siksi myös syrkit. Mutta TALVIKOT eniten :sydan  :lov  :oops:  :lol:  xD  :D
Hei.

Onko eläinkaupoissa mitään vaarallista hamstereille?
Kuten juoksupallo? Tms.

En halua että tuleva hamsuni satuttaa itteensä :oops: