Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Karvakorvathamsula

Nyyh meiltä lähti loput 3 poikasta tänään uusiin koteihin  :cry: Oiskohan sittenkin pitänyt jättää joku kotiin?  :D
Huh ah ja uh, päivä ohi  :D Kivaa oli ja tila oli kaikinpuolin mukavan kokoinen. Tosin aluksi oli vähän kylmä, mutta ainakin mun mielestä lämpeni päivän mittaan, tai sitten vain tuli kuuma kun juoksin siellä a paikasta paikkaan b...  :D

Seura oli taas moitteettoman mukavaa ja monia syrkkivauvoja tuli himottua - onneksi YKSIKÄÄN ei päätynyt meille ! Osa omista muksuista pääsi uusiin hyviin koteihin.

Näyttelyyn ilmoin yhden ainukaisen syrkin petsiin, ja tuloksiksi tuli EH + KuMa yleisvaikutelmasta  :) Ihan tyytyväinen olen.

Hyvinkäällä nähdään sitten taas !
Lainaus käyttäjältä: "spellcaster"Niinhän sitä joku taisi tuolla toisessa ketjussa sanoa, että kyselyitä alkaa tulla siinä luovutusiän paikkeilla enempi?

Viime poikueessa (12kpl) tuli alustavia varauksia jo iso läjä ennenkuin poikaset olivat edes syntyneet. Kun poikaset oli n. 3-4 vk, oli enää pari vapaana ja nekin menivät silloin. Mutta silloin kun tämä edellinen poikue oli, ei tainnut olla kuin muutamalla (täällä foorumissa/petsiessä) myytävänä syrkkilapsosia ja muutenkin oli hiljasta vauvarintamalla. Mutta tuossa varmasti vaikutti paljon juuri se, ettei muilla ollut juurikaan hamsuja myytävänä/tulossa  ;)
^Toivotaan että jotain tulisi!

Meillä syrkkimuksut ovat reilut 2 vk, 10kpl:sta 6 kpl selvisi ja on ihan sopivan kokoinen poikue  ;) ...varsinkin nyt, kun tuntuu ettei mene mikään myydyksi - 2 alustavasti varattua ja nyt reiluun viikkoon ei oo kuulunu mitään uusilta ostajilta. Huoh, jääköhän nää käsiin vai häitäilenks vaan?  :D
No emmäkää oo kyl pahemmin seuraillu  :) Itse asiassa mullekaan ei oo tullu ennen mielee koko asiaa, nyt kun tuli juttua siitä, niin aloin muistelemaan miten se meni !  :D
Mullakin on vähän hamsukuumetta!  :D En haluaisi välttämättä omasta poikueesta, vaan joltain kasvattajalta jolla on kunnon linja ja saisi "kunnon" jalostuseläimen  ;)  Nää omat on tämmösiä hamsteriharrastelijan poikueita  :mrgreen:
Syrkit:

A-poikue 12kpl (kaikki selvisi)
enolekeksinytvieläteemaa-poikue 10kpl (6kpl selvisi)

Tässä on siis emän ja tyttären omat poikueet :)
^Kenet astutit? Mikä yhdistelmä tulossa? :)
Mun edellinen poikue oli kans A-poikue, ja voin sanoo suoraa et aivan kauheet nimet keksin!  :mrgreen: Nyt kun jälkikäteen mietin, niin voisko olla kauheempia nimiä kun Alise, Alina, Apollo, Arthur... Siis lempinimenä must on hyvät, mut kun toi on se "virallinen" nimi. Vois olla edes _vähän_ hienommat  :D  No nyt sit tähän poikueeseen panostetaan!
Meillä ei ollut mun mielestä oikein mitään rytmiä Tytin lapsosilla  :D Enemmän ne mun mielestä päivällä liikku.
Edellisessä kuvassani näkyy tuo pieni, oudossa asennossa, vasemmassa yläkulmassa oleva ruskea poikanen. Se löytyi eilen sisälmykset syötynä pesästä. Sen lisäksi myös toinen pieni (ei syötynä). Mutta nyt on 6 "tasapaksua" nakkia vielä  :lov Ylpeä mamma esittelee:
^No onhan se 6 ihan hyvä määrä, mut edelliseen poikueeseen missä oli 12kpl verrattaessa se on kyllä vähän pieni porukka  :D  Mutta eipä tarvitse vertailla, hyvä määrä on  :)
Meillä on nyt kaikki poikueen heikoimmat ja pienimmät kuolleet. Hetken jo luulin, että selviäisivät  :roll:  10kpl oli syntyessään ja 6kpl on nyt jäljellä. Tänään löysin 2 kuollutta, tai toinen oli huomattavasti isompi, selvästi kuihtunut tms. kun ei ollut ulkoisia puremia jne. ja toiselta oli sisälmykset syöty  :huh Muut poikaset olivat tätä poikasta 3 x suurempia, liekö sitten emä käyttänyt vain vaistojaan, että tämä poikanen on liian heikko... Mutta muut nakit näyttäis olevan kaikki samankokoisia ja väritkin tunnistan jo jotakuinkin  :P
Upeita muksuja on muilla !  :sydan
Tässä meidän viikon vanhat muksut. Täytyy kyllä sanoa, että on kyllä aika surkee kuva, siitä pahoittelut. Poikasia on 8kpl, ja kivasti ovat kasassa, ettei vaan joutuisi kuvaan!  xD
Ei mulla kiire ole, mutta tuli vain mieleen, kun nyt latailen kuvia koneelle ja tänään räpsäisin pikaisesti muutaman kuvan. Mutta eipä siinä mitään, huomenna lataillaan uusiks tänne  xD