Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - laurs

Meil näyttäis olevan ainakin mustaa pesässä, ehkä kilpparia ja sit aika vahvasti cremee :) yksi kyyhkiskin voisi olla, hieman harmaampi kuin muut cremeen vivahtavat?
Meil ollaan nyt 4pv ikäsiä ja pigmenttiä alkaa joillekin jo tulemaan :) mutta rauhassa odotellaan kun rupee karvat kasvamaan kunnolla yms että mitäs väriä siellä on! Eka poikue niin ei viitsi oikein arvailla kun oli aika monta värivaihtoehtoa mitä voisi tulla :) Meillä on siis 9 lapsukaista pesässä!
Emo hoitanut tosi hyvin eikä oo ressannu vaikka joka päivä kerran katon pesän ettei oo kuolleita ja kaikki voi hyvin, hieno emo on :)
Meidän masusta tuli 9 lapsukaista! Siirrynpä Poikaspäiväkirjat töpään --->

Tuossa ois meidän tyttösen masua  :loov: keskiviikkona pitäis posahtaa!
Tämän hamsun väri on aina ollut hiukka mysteeri, joten joskos joku teistä osaisi vastata?

sukua:

i. pks musta
ii. pk hunaja luonnonvalkoinen
ie. pk musta
e. lk musta kilpikonna
ei. pk ps valkonen
ee. lk creme vn

Meillä tällä hetkellä tälläinen sisustus :) kaikki muut puista tai keraamista, paitsi muovinen juomapullo :) tyttöni tykkää!

edit. ja toki juoksari, mikä ei ole tällä hetkellä käytössö tiineyden takia
Nyt on yhdistetty pk musta Mystic Melancholy ja pk hopea kemu Rubeus Hagrid :) tai oikeastaan naaras ollu mahdollisesti tiine jo 7vrk. Joskos tää mun esikoispoikue näkisi sitten joskus päivänvalon  :puna:
Hamsteri pärjää varsin mainiosti sen 4pv ilman ylimääräistä liikuntaa :) mulla ei pääse edes joka päivä ulos terrasta juoksentelemaan.
Kysynpä uudelleen koska isäehdokkaan väri ei ollutkaan se mitä alussa luultiin sen olevan :)

e. pk musta
ei. pk tk valkoinen
eii. pk creme
eie. lk creme
ee. pk hopeanharmaa
eei. pk hopeanharmaa
eee. pk hopeanharmaa

i. pk hopeamustakeltainen
ii. pks musta
iii. pk hunaja luonnonvalkoinen
iie. pks musta
ie. lk musta kilpikonna
iei. pk valkoinen ps
iee. lk creme vn
Nyt on laitettu boksi valmiiksi ja parsakaalit + kurkut vesipurkkiin! itse olen aamulla paikalla 9 jälkeen ja menen suoraan jälki-ilmoamaan!

Onko jälki-ilmoittautumispaikka merkitty suht selvästi? että tietää mihin menee  :pihalla:

sisustin taas vähän neitokaisen terraariota! ostin tuollaisen kivikkomaisen taustapaperiksi, tekee heti kivemman näköiseksi terran. Terraariolla kokoa 75x40x40 :)
Ensimmäisen syyrialaiseni hankin eläinkaupasta, eli pitkän ja terveen elämän. Tämän hetkisen nuoren neitokaiseni ostin ystävältäni kenen hamsterille tuli poikue elokuussa :) kolmannen ja siitä aina eteenpäin tulevat syyrialaiseni ostan myös kasvattajilta :) (vannoutunut syyrialais-ihminen!)
Lainaus käyttäjältä: "Saana"Jälki-ilmoittautumisia otetaan tässä näyttelyssä:

-kaikkiin lemmikkiluokkiin

Jes jes! Pelkäsin jo ettei oteta jälki-ilmoja vastaan suuren eläinmäärän vuoksi, nyt me ainakin tullaan :)!