Uudet tulokkaat 2

Aloittaja Mustikkamaan, 31.12.10 - klo:14:48

Kirppu

11.8 kotiutui ReptileManiacsin Jennalta kiinankääpiöhamsteri, normaali laikukas uros, Daniel  :sydan:
Syntynyt 25.5.2012 ja tullut alkujaan Ruotsista.

Ana

Voi kuinka ihanakiinari! Ton värinen mullekkin kelpaisi, mutta naaras :D

Ely

^Meille syntyi toissayönä kiinareita joissa on mukana myös laikukkaita  :icon_e_wink:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Ana

Ei saa houkutella :D Kun tällä hetkellä on syrkki ja cämpsyt hakusessa. Mutta joskus tuommoistaki hauan kokeilla. Just toimmoista tosi valkoista, missä vähän ruskeaa. Semmoinen on mielestäni nätein :)

krisuliiih

Mullekkin kelpais laikukas kiinari naaras ;) Mut ei just nyt..

Nää uusimmat tulokkaat on kyl aika kivoja :P

-Robotyttö Ninja (jonka väri edelleen "mysteeri") juoksee dunaa ympäri ja edestakasin aina iltaisin :D
-Talvikkopoika Da-Capo tykkää kerjätä ruokaa, mut juoksee piiloon kun asumuksen kantta avataan ;) Todennäkösesti tänään saa vähän isomman asumuksen itelleen ;)
-Campbellisiskokset Riepu ja Nessu on tosi veikeitä ja uteliaita :P Riepu haluaa koko ajan vaan käteen ja kiipeää kopinkatolle aina, ja hyppää dunanseinää kohti kun sormea liikuttaa hiukan ulkopuolella :D Ja vessapaperihylsyn reunassa on kivaa roikkua ja oksien päällä kiivetä, ja sieltä pudota laatikon päälle ja juosta niin että putoaa sitte laatikon keskellä olevaan reikään xD

Nää cämpsyt onkin tosi mukavia otuksia, ehkä kaikkein mukavimpia kaikista hamsulajeista, mä ihastuin täysin näiden siskosten takia niihin :puna: Onko kaikki cämpsyt näin ihania luonteeltaan ja muutenkin? ;)

Ely

Lainaus käyttäjältä: krisuliiih - 13.08.12 - klo:14:22

Jos meinaat tätä sillä "mysteeri"värillä http://www.hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=6941.msg179383#msg179383 niin se on selkeästi normaali, kuvioltaan täplikäs  :icon_e_wink:
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

krisuliiih

Joo just sitä tarkotan.. Mut mun mielestä se on liian vaalee normaali täplikkääks, ylipäätään normaaliks :P Mut olkoon, mun kameralla ei saa ees selkeitä kuvia (kännykkäkamera) että kunnolla erottais, on siis selkeesti erivärinen luonnossa kuin mitä kuvissa näyttää.

Jos lähellä asuis joku joka tietäs, nii vois käydä viemäs näytillä tai joku tulis tänne kattoo, mut ei oo ketään o.O Porvoo on niin köyhä paikka ettei täällä oikee mitää kasvattajia ole ;) Joku kanikasvattaja löytyy, toisella puolen Porvoota :P

Vevve

^Lähde näyttelyihin ja ota se hamsu mukaan, sieltä niitä kasvattajia löytyy  :nuija: Minustakin se on edelleen normaali täplikäs, sotkuinen laikukkuus sekoittaa sitä perusväriä ja voi myös vaalentaa.

krisuliiih

^Joo, jos sattuis olemaan tarpeeks lähellä näyttely nii voisin ihan vaan katsomaan tulla muutenkin :D Tällasta tää on, hankalaa päästä mihkään pidemmälle kun ei autoa ole :D

jonna

Vihdoin haaveesta tuli totta, ja sain ensimmäiset tummanharmaat syrkkini  :loov:

Pinasta meille muuttivat myös kiinaripoika Veeralta sekä muhkea syrkkipoika Eskimo Tertulta.

delfi76

Ihania tulokkaita kaikilla :loov:  Me täällä odottelemme Paulan Ronja hamsun nakeroiden kasvamista viel noin kk ajan... Kyyhkis tai cinnamon tyttö sieltä sit meille tulee. Hauskinta tässä on se, että oman kakkos poikueeni emo Jekku on tuon tulevan hamsuttimen äidin äidin äiti. :loov:

Eve87

Jokuaika sitten meille kotiutui hopeaminkki tilausmuksu Tiian hamsulasta. Isukki on kasvattini Wonderland's Figaro ja emä Yam Yam's Kanashii. suloinen pieni napero. Nimekseen tietää Polar Bear.

Tässäkuussa tulossa kolme karvatti lisää  :enkeli:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

lentsu

Colbronde's hamsulaan kotiutuivat myöhään sunnuntai-iltana Tanskasta nuori cremepariskunta Kwo's hamsulasta sekä nuori talvikkonaaras myöskin Kwo's hamsulasta - villinä pyydystetyistä linjoista, jotka pidetty erillään muista linjoista. Mun piti jo lyödä hanskat tiskiin lyhyesti talvikoiden kanssa, mutta nyt tuo villi tanskatar asustelee yhdessä oman kasvattiurokseni kanssa.  :peukku:

Eve87

Haapajärven näyttelyistä kotiuduttu! :D ...niitä ylimääräisiä bokseja ei pitäisi rahdata mukana, mutta tälläkertaa oli oikein onni, että olikin, aijemmin varatuista hamsuista meille kotiutui vielä muutama niiden lisäksi.

Bazia Bonfilia "Darya", pk hopeakyyhkynharmaa naaras. Kiitos upeasta tyttösestä Saskialle!

Ely sai vihdoin puhuttua minut ympäri, eikä ihan turhaan  :enkeli: Elyltä muutti tämmöinen suloinen pieni kinkkuvauva End Of The Day "Diesel". Ensimmäistä laatuaan meidän hamsulassa, ja voi että olen jo ihan rakastunut  :sydan:

Sitten Seralle kiitokset nätistä vkkk typykästä! Tätähän ollaan odoteltu vain puolisen vuotta?  :hauskaa:

Elyltä vielä sinisenkantaja, pk norre Lavender's Merry-Go-Round "Mac". Ihanaa saada norre pitkästä aikaa hamsulaan!

Sitten vielä tämmöinen perushopsusuvuista puhdas lk hopeanharmaa uros Hissun Kissun Vaapula Vissun "Hestia", Veera Karilaiselta, kiitokset muuten myös kuvasta.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Minttu