• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuvia syyrialaisten hamstereiden poikasista osa 2

Aloittaja Heli, 14.05.10 - klo:13:28

« edellinen - seuraava »

Nape

#990
Kyllä mä siirtäisin kans isompaan asumukseen jos tila alkais loppuun kesken, vaiks mä en mikään STT olekkaan. Mut eihän kauheen pieneen asumukseen mahdu energisille piipertäjille edes pahemmin virikkeitäkään ja nuo pienethän niitä just kaipaa. Sais mammaki olla ehkä välillä rauhassa jos poikaset touhuais virikkeiden parissa eikä tarttis kuluttaa aikaa mamman kainalossa katselemalla kattoon

Ken_G

#991
Jos isompi terra on valmiiksi käytettävissä, niin kyllä varmaan emon hermoja säästäisi sinne pääsy. Ja pennuillakin olisi enemmän lääniä juosta  :)

Anonymous

#992
Tässäpä olisi nyt meidän Vikkanin viikon ikäinen nappula kasa  :lov


karov

#993
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Mut onks toi poikasterra ny vähän ahas? Mä oon ite todennu että jos on ahdas poikasterra, niin erityisesti äippä stressaantuu helpommin (sen ilmeeks tulee vaan semmoi "tympääntynyt" ja se helpommin myös yrittää hylätä poikasensa ajoissa). Senki oon todennu kaipaavan vähän "hengähdystilaa". Siks oon muuttanu aina poikasten kasvaessa sit tarvittaessa isompaan. Miten te muut ootte kokeneet?

Pakko tähän todeta et toi poikasterra ei näy tossa kokonaan. Toi terra on kokoa 100x35x40 joten kyllä siellä tilaa riitti, tossa on näkyvissä vain osa siis terraariosta, kun siellä toisessa päässä terraa ei ollut yhtään poikasta joten miksi kuvata tyhjää terraa ;)

Tässä vielä kuvaa. Tän isompaa terraa mulla ei kyllä ole mahdollisuutta tarjota..

CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Mustikkamaan

#994
^Aah :D Mut kuka IHME laittaa mökin "keskelle" terraa, sehän laitetaan aina kulmaan/sivuun!  xD Siitä mä hämäännyin, sit vielä koko katras oli ängenny sinne alueelle. Nyt tossa uudessa kuvassa näkyykin vähän enempi tilaa.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Saana

#995
Lainaus käyttäjältä: "karov"//http://img9.petsie.org/petsie020903043_b.jpg
Kunnon murjottaja!

Ja ihan sama miten iso kämppä pennuilla on niin päällekäin ne siellä silti on. Ja kaikkein paras paikka on siellä kaikkein alimpana! xD Karolla on kyllä ihanan iso poikasterra!

Eevi

#996
Karo, mikä toi siili tuol terras on ?  xD
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10