• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

GG Hyvinkää 24.11.12

Aloittaja Ella, 21.10.12 - klo:22:05

« edellinen - seuraava »

Sazki

Mulla on yks hamsteri jonka haluaisin ehkä ilmoittaa, mutta matkassa on pieni mutka. Tämä hamsteri on ilmeisesti sekä uros että naaras  :nuija: Kannattaako ilmoittaa ollenkaan, ja jos voi, uroksena vai naaraana? :icon_cheesygrin:
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Ninde

^Oisko se kuitenkin vain palliton uros?

Sazki

Sitäkin, sillä vaan on ollut kiimakin :p
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Inka7123

Tuun tonne kans.Osallistun lasten lemmikkiluokkaan. Jännittää ihan sairaasti!

Ely

Lainaus käyttäjältä: Sazki - 06.11.12 - klo:16:45
Sitäkin, sillä vaan on ollut kiimakin :p
Mikä siitä siis tekee uroksen?
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

P4tt4

no vaikka mulle laitettiin että eläinkaupasta ostetut ei yleensä pärjää ulkomuodossa niin täytyy silti kokeilla :)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Sazki

Lainaus käyttäjältä: Ely - 06.11.12 - klo:17:11
Lainaus käyttäjältä: Sazki - 06.11.12 - klo:16:45
Sitäkin, sillä vaan on ollut kiimakin :p
Mikä siitä siis tekee uroksen?
Uroksen turkki(pk) ja siitin.
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Sazki

Lainaus käyttäjältä: Ely - 06.11.12 - klo:17:11
Lainaus käyttäjältä: Sazki - 06.11.12 - klo:16:45
Sitäkin, sillä vaan on ollut kiimakin :p
Mikä siitä siis tekee uroksen?
Mutta en tosiaan ole tästäkään varma, on jähmettynyt paikoilleen selästä silittäessä, mutta niin tekee myös toinenkin uros meillä..(joka on selvä uros) Jos vain joku viitsii, niin voisiko katsoa Grand Galassa?
Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

Sintturainen

Ilmoita uroksena, eiköhän tuomari siitä jotain laita jos epäilee jotain muutakin.

Sazki

Pienimuotoista lk ja pk syyrialaisten kasvatusta värissä creme

P4tt4

17 PÄIVÄÄ!! :)) oon niin intona <3 miten vois harjotella ennen tätä ? muuten kun hiekkakylpyä harjottamalla.
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Ana

No tietenkin käsittelyä kannattaaharjoitella. Hamsteri selälleen kääntöä, hampaiden katsomista, kynsien leikkuuta ja mahaan koskemista. Huomasin vasta eilen, että se ei näköjään ole kaikille hamsuille automaattinen juttu, että mahaan saa koskea :D Kuulu piipaus ko mahaan koskin.

P4tt4

jossain luki että hamsterin niskassa on löysempi kohta josta voi varovasti koskea. luoja sitä huutoa, kun nostin. mutta hyvin pysyy kädessä ja antaa katsoa hampaita. vasta vauva, niin kynnet hyvät :)
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)

Katitar

tämä on ehkä ennenkuulumatonta piiiiitkään aikaan, mutta meiltä lähtee vain neljä elukkaa. ne menee vielä kahdessa eri boksissakin!  :woot: viimeksi ollut näin vähän eläimiä matkassa joskus näyttelyuran alkuaikoina.. eli joskus neljä/viisi vuotta sitten? heh!  :icon_cheesygrin:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

P4tt4

^ no onhan tossakin kivasti. mulla vaan yks, mutta täällä myydään vissiin hamstereita ? haluan ehkä kuitenkin robon :D tytön. joko jos eräs yksityinen vastaa tai että myyntikojusta.
~ 4.8.2012  Lusu Bunny Miquelo (vkh rb)