• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Uudet tulokkaat 2

Aloittaja Mustikkamaan, 31.12.10 - klo:14:48

« edellinen - seuraava »

Sulo


Kuva on mitä on, mutta meille muutti tänään PiNan näyttelystä tämmöinen aivan ihana pieni cämpsy herra :3
Lavender's Paprika, pk normaali
Dotty-Pat, vaaleansininen vn laikukas hopeoitu

Eevuska

Moikka! Mä oon Kasperi ja syntynyt Kouvolassa, 4.7. Olen syyrialainen, hopea-blondi rex. Olen emäntäni Eevuskan ensimmäinen hamsteri, hänellä on aiemmin - vuosia sitten - ollut gerbiilejä (myöskin kissaa ja koiraa). Asustellaan emäntäni ja hänen kahden lapsensa kanssa Kotkassa.
Syyrialainen hamsteri Kasperi (hopeablondi rex, s. 4.7, kasvattaja J.Jokiranta), ukkokulta ja kaks muksua löytyypi täältä Kotkasta.

Eve87

Ai Kenjin veli muutti teille  :mhappy:

Meille onkin tullut paljon uusia tulokkaita.

Pkr hopeanharmaa uros Kenji Keksikeisari "Kenji"
Pk hopeanharmaan naaras Elviira "Elli"
pks normaali naaras Sateenkaaren Onnenkantamoinen "Oona"
Pk hopeakyyhkynharmaa kk Culissi Cimallus "Cilla"
pk hopeanharmaa naaras Cat Cays Charisma "Dahlia"
pkr musta uros Always Somewhere "Ville"

kiinarit
normaali laikukas uros Goldilock's Kulkurin Valssi
normaali uros Dust n' Bones
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

Eevuska

Lainaus käyttäjältä: Eve87 - 27.08.13 - klo:17:31
Ai Kenjin veli muutti teille  :mhappy:

Ilmeisesti sitten niin. Moi vain!  :yes:
Syyrialainen hamsteri Kasperi (hopeablondi rex, s. 4.7, kasvattaja J.Jokiranta), ukkokulta ja kaks muksua löytyypi täältä Kotkasta.

Alkemistin

Huperzia eli Hulda:


Hortense-sisko:


:fruit:

Monsterhamster

Hamsteriton elämä päättyi tänään kun taloon asteli pitkästä aikaa pikkuinen syrkkityttö  :sydan:
lk musta valkonauhainen laikukas naaras Kayla Ewell
R.I.P Riki, Chopin, Pikkupoopo, Suklaasydän & Hip-Hei

Alkemistin

Pikku-Tellu (Eileithyia, kasvattaja Asta Rekilä) on ollut taas niitä hankalimpia kuvattavia. Huono kamerani ei yksinkertaisesti pysy neidin perässä. Tellu kuitenkin tapaa meditoida iltaisin liikkumatta tähän tapaan:


Sama salamalla, mutta nyt neiti jo reagoi :sydan::



Crodino


Meidän uusin talvikko Goldilock's Tempo :loov: , kiitos Vevvelle!
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Vevve


naaw_

Tänään Lahden näyttelystä kotiutunut lyhytkarvanen normaali valkotäpläinen naaras Karla Kalisha  :loov:
- Silver Lining Bear ("Aatu")
- Heart Of Gold Bear ("Oiva")

Ely

^Nythän vahvistettiin syyskokouksessa standardikomitean asiat, eli valkotäpläisyyttä ei ole olemassakaan, valkolaikukas on resessiivinen muunnos.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Serenity

Myöskin Lahden näyttelystä tänään minulle kotiutui kaksi pientä campbelli-vauvaa, nimekseen saivat Diana ja Gaia.  :sydan:

En saa kuvia pienemmiksi laitettua tässä, joten pikkuisten ensimmäiset nokkakuvat voitte nähdä linkeistä:
http://i1089.photobucket.com/albums/i359/moonbeamserenity/furbaby/Diana01_zpsb4476804.jpg
http://i1089.photobucket.com/albums/i359/moonbeamserenity/furbaby/Gaia01_zpsabb253a7.jpg
~ My Companions ~
☆ Diana (campbelli), homecoming "27.10.2013"
☆ Gaia (campbelli), homecoming "27.10.2013"

~ Living in my Heart ~
† Miguel (robo) "13.5.2011" - 30.9.2013
† Tulio (robo) "13.5.2011" - 10.8.2013

Eve87

Elämä ilman talvikkoa Amin poismenon jälkeen alkoi tuntua hyvin ahdistavalta. Tämä nappisilmä sulatti sydämeni sattuman kautta, vaikka pitihän minun odottaa uusi vauva Karoliinalta, mutta tämä jotenkin vain oli...

Tervetuloa pieni lumipallero meille, Jalo Aatos "Jalo", helmiäisnormaali uros. s. 3.8.2013  :loov:


Samaan syssyyn meille kotiutui ihan nättipäinen lk keltainen umb. vn uros Cast Away "Kasper"  :sydan:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

naaw_

Lainaus käyttäjältä: Ely - 27.10.13 - klo:20:02
^Nythän vahvistettiin syyskokouksessa standardikomitean asiat, eli valkotäpläisyyttä ei ole olemassakaan, valkolaikukas on resessiivinen muunnos.

Okei :) Eli onko se nyt sitten normaali valkolaikukas vai tipahdinko ihan?  :icon_cheesygrin:
- Silver Lining Bear ("Aatu")
- Heart Of Gold Bear ("Oiva")

Ely

Ei vaan pelkkä normaali.
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."