• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Valkokirjokilpikonnat ja kilpikonnat- esittelyssä :)

Aloittaja Minski, 27.07.07 - klo:01:59

« edellinen - seuraava »

Heli

#120
Taikahamsu: messuilta tuli. Kuinni? Vai oleksä se kelle tää oli ensin ollu varattuna?   :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Minski

#121
Lainaus käyttäjältä: "Heli"Meidän naperoinen, normaali vkkk:



Toivottavasti sen tyyppi ja pääkin tuosta vielä kehittyvät toivottuun suuntaan.
:lov
Meidän Gaala on tuon äidin sisko ja on aika saman näköinen sekä tyypiltään että kuvioltaan :) Gaalan kuvio oli pienenä parempi kuin mitä se on nyt; pienenä keltaiset laikut olivat selkeästi erottuvia, koska ne olivat vielä vaaleita, iän myötä keltaiset laikut tummuivat ja ovat nyt melkein saman väriset kuin tuo normaali mitä Gaalassa on (Gaalan normaali-väri kun on aika vaalea mikä lienee aika yleistä normaali kk:lle ja vkkk:lle). Helin hamsulla tosin tuo normaali näyttäisi olevan ainakin tuon kuvan perusteella aika nätti :yes:

Tässä tuo Gaala:




Ja tässä meidän Odeliina Onnenpisara**, lelliprinsessani :sydan Keltaisia laikkuja löytyy mukavasti, mutta valkoista saisi olla tuomareiden mielestä vähäsen enemmän, itse rakastan häntä juuri tuollaisena :lov




© Elliska

Lainaus käyttäjältä: "KaisaM.":lov  Mulle kelpais tuon vauva  :sydan  Tosi kaunis kilppari!
Et sä ehkä tarvii sitä sukua enempää; tuon vaari on meiän Miro :)

Lainaus käyttäjältä: "GaneshaX"Oonkin tässä miettinyt, että miten saisin kilppariin enemmän laikkuja...
Oon huomannu, ettei siihen oo mitään kaavaa vaan tuntuu olevan aika sattumaa miten se keltanen lopulta niissä ilmenee. Jopa hyväkuvioisen kilpparin jälkeläisissä on sekä hyviä että huonoja kilppareita. Ja sitten kuten tuossa tämän ketjun aloitusviestissä kirjoitin niin kilppari, jolla oli vain yksi laikku keltaista kyljessä sai hienokuvioisen muotovalio-kilpparin. Vähän arpapeliä siis tuntuu olevan :)
Hamsteriton tätä nykyä

Heli

#122
Aivan ihana toi Odeliina! Valkokirjokilppareissa minusta kyllä kyyhkis on se mageimman näköinen.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Minski

#123
^ Kiitos :) Minusta musta vkkk vetää kyllä pisimmän korren, sillä se kuvio on eniten edukseen. Mutta kyyhkynharmaa tulee kyllä sit heti tokana :)

Lainaus käyttäjältä: "Heli"(ps. Jos kaikki menee niin kuin toivoisin, olis typylle haussa nätti kuvioton uros ens vuoden puolella, keväämmällä. Et jos joltain löytyy kivaa urosta mitä voisi saada lainaksi niin...  ;) )
Cinnamon-uros ainakin olis, jos punasilmänen poika vaan kelpaa :) L1:set on pojalla takataskussa ja kiltti luonne, suvusta tosin en tiedä muuta kuin vanhempien värit :) Mutta taitaa mennä jo OT:n puolelle :)
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#124
Heli: Ei ollut mulle varattuna. katsoin vain että oli niin upean näköinen neito ja Delfoin vielä :lov

Juulia

#125
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Ja tässä meidän Odeliina Onnenpisara**, lelliprinsessani :sydan Keltaisia laikkuja löytyy mukavasti, mutta valkoista saisi olla tuomareiden mielestä vähäsen enemmän, itse rakastan häntä juuri tuollaisena :lov

http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... ina1-1.jpg

http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... elyss2.jpg
© Elliska

Aww :lov . Aivan ihana Odeliina! Miten joku voikin olla niin kaunis ja ihana? :sydan Ja ihanat kuvat vielä! :)
*mää taidan tulla pölläsemään Oden :oops: *


Edit. Kiitos ihasteluista :)
Muokkasin kuvalainaukset linkeiksi :)
-Minski-
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

Eevi

#126
Minun mielestäni vkkk on kaunein normaalilla, jos normaali väri itsessään on tarpeeksi tumma. Tosin tykkään eniten täysin kuviottomista hamsuista  :sydan
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Rose

#127
Lainaus käyttäjältä: "Minski"Voi kattokaa miten nätti vkkk, niin jänskän väriset laikut. Ei ole siis oma vaan löytyi yhden Portugalilaisen hamsulan sivulta.



Aika makea oikeestaan. Käsitin, että sillä olis jotain tekemistä helmiäisharmaan kanssa.


Kuva on imageshack.us:ssa ja lataa näköjään aika kauan tällä hetkellä.

jestas noi on upeita  :)

GaneshaX

#128
^^ Iso osa kilppareistahan on sellaisia, että niiltä puuttuu laikut kokonaan, tai sitten niillä on vain pari keltaista karvaa  ;)  Kauniit laikut on tosi harvalla hamsulla. Se on niiin sääli, kun kuvio voi olla tosi nätti  :|
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

wiidii

#129
Minuun ei tuollaiset vaalea kilpparilaikut kyllä iske yhtään.  :S  Tykkään eniten sellaisista kunnon kirkkaanoransseista laikuista.

Oulussa oli näyttelyssä kyyhkynharmaa vkkk -naaras jolla oli ihan mielettömän tummat laikut, lähes mustat.  :huh
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Minski

#130
Odeliina on kyllä ollut jo esillä tässä ketjussa, mutta kun ei mulla nyt uusiakaan vkkk:ita ole niin esitellään "vanhoja" :D Eilen sain pitkästä aikaa inspiraation hamsujen kuvaamiseen :)



http://i28.photobucket.com/albums/c247/ ... /ode_1.jpg
Hamsteriton tätä nykyä

Anonymous

#131
Mulla siotuksessa oleva Fiona

eta

#132
Ihana tuo Fiona  :lov  ja myös Odeliina on  :lov

Olive

#133
^^Kylläpä Oona kiiltää!!!
[size=85]Syyrialaiset (musta & musta vkkk)
Gerbiilit (black)
Kääpiölupat (sininen, musta)
Pk colliet (tricolour)[/size]

Saana

#134
Tällänen löyty vahingossa. Aika crememäinen toi kilpparilaikku.



Ja tässä mun kasvatti Ähäkutti eli "Kukka", jolla mun mielestä on nuo viikset aika hauskat, kun ovat toiselta puolelta tummat ja toiselta vaaleat. :)