• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Minski

#91
^ Oi kun on söpöjä ilmeitä :puna:
Hamsteriton tätä nykyä

Juulia

#92
^^ Ihania kuvia! :lov
Oman  hamsunikin kuvista bongasin, herra on pk kemu umborous valkonauhainen, sinisen kannen päällä ja ei katso kameraan :haha .

Tämä herra; http://i74.photobucket.com/albums/i254/ ... 050042.jpg
Tulossa pk seepianharmaa vn Nicolas Nurinkurinen Karoliinan hamsulasta

GaneshaX

#93
Apua, olenko mä levinnyt noin paljon? :shock:
Kivoja kuvia :mrgreen:
Viimeiset ei näy, vai käykö näin vain mulle? :pihalla:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

viiru

#94
Linkitinkin tämän jo tuonne toiseen ketjuun, mut laitetaan vielä tännekin niin löytyy paremmin
http://rahkkasan.com/kuvia/Lemmikki2008 ... index.html

Mieheni ottamia kuvia siis, ei minun.

Ai niin, ja Juhalla tosi hienoja kuvia (niin kuin aina). Repeilin noille ku oot räpsinyt nukkuvasta pikkusiskostani. Ei kaikkia voi kiinnostaa hamsterinäyttelyt...
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Nilla

#95
Juhalla kivoja kuvia  :)  (ainakin ne jossa mun naamaa ei näy kunnolla  :D )
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

wiidii

#96
Kyllä nuo persperktiivit on kauheita, takamus näyttää ihan tajuttoman isoilta muutamissa kuvissa  :D  ...vaikka ei se oikeastikaan pieni ole... Kiitoksia kuvista, niitä on aina kiva katsoa!
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Siarra

#97
Haha, joko mulla on jokin mystinen, jalo taito osua aina väärään paikkaan, tai sitten Juha muuten vain harrastaa erikoisten hiusten kuvaamista.  :mrgreen:

Ite kyllä tykkään tosi paljon noista hieman "ruuhkaantuneemmista" kuvista, niissä on niin paljon hauskoja yksityiskohtia syynättävänä ja siinä tulee se semmoinen siellä olemisen tunnelma. *kaikkea muuta kuin taidekriitikko*

Pertti

#98
Ai että ku mullon niiiiiiiiiin äijäasennot noissa kuvissa :D <3
Kyllä aina yhen voi ottaa!

viiru

#99
Ei hitto, luulin kerrankin välttäneeni kuvauskohteena olemisen, mutta näköjään ehdit sit kuitenki laukoa ruutuja meistäkin. Ihanasti mies töissä, se on kiva kun joku muu nykyään keräilee arvostelukaavakkeet ja eläimet.  :sydan

Mutta kivoja kuvia jälleen, Juha! Mukavaa katsella noita, kun tosiaan emme itse juurikaan ehtineet näyttelypaikalla aikaa viettämään. Ja Emma on niin ihana prinsessa. <3
Niin juu ja perkuleen upea allekirjoitus sulla!
Cheersbigears-talvikkokasvatus

wiidii

#100
Ja minä niin toivoin että jos tällä kertaa Juha ei olisi ottanut minusta yhtään kuvia... Näkee tosi hyvin kuinka huonot yöunet + pommiin nukkuminen aamulla ollut  :D

On noita kuvia aina yhtä kiva katsoa, kiitokset jälleen kerran kuvaamisesta. :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

yetta

#101
Jee, kuvia! Kiitos Juhalle taas kun jaksoi näpsiä otoksia. Aina kiva katsella jälkikäteen näyttelyiden meininkiä, varsinkin jos itse on jossain hommissa ollut päivän eikä ole vapaasti päässyt kiertelemään nlyalueelle.

Sensuroitkos muuten kaikki vammailme-kuvat tuolta pois, kun aika siedettäviltähän me Ayan kans näytettiin kuvissa?  XD

Syyris

#102
Upeita kuvia mutta minä taas aivan liian monessa..  :c8
Näytänpäs kamalalta kaikissa missä olen. :D

Syyris

#103
Ja mikäs on kuvaajan nimi? :)

wiidii

#104
Lainaus käyttäjältä: "Juha"Wiidii näytti kyl minusta ihan freesiltä niin paikan päällä kuin kuvissakin, selvästi on jo pöpötkin karkotettu :)

Joo, kerrankin olin täysin terveenä! Toisin kuin lemmikkimessuilla, siellä kyllä näki kilometrien päähän että nyt ei kyllä olla kaikista parhaimmassa kunnossa.  :mrgreen:
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.