• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PiNan Elonäyttely 3.9.2011 Lempäälässä (pet-hamsterit)

Aloittaja Marla, 19.08.11 - klo:15:56

« edellinen - seuraava »

Marla

Enpäs bongannut tälle vielä omaa ketjua täältä, joten laitetaas sellainen, kun ilmoittautumisaikaakin on enää alle viikko jäljellä! :)

LainaaElonäyttely 3.9.2011


Pirkanmaan Nakertajat ry järjestää ELONÄYTTELYN
Lempäälän Piippo-keskuksessa
(Piiponraitti 1, 3 krs., Lempäälä) lauantaina 03.09.2011. PiNa järjestää lemmikkiluokat kaneille ja kaikille jyrsijöille paitsi marsuille, sekä ulkomuotoluokat rotille ja chinchilloille. Lisäksi näyttelyssä järjestetään rottien agility (ilmoittautumiset agilityyn näyttelyaamuna), sekä chinchilloille poikaskatselmus.

Näyttelyn tuomarit:

    Chinchillojen ulkomuotoluokat: Laura Nieminen
    Rottien ulkomuotoluokat: Douglas Connor (rex, koe + katselmus)  ja Ellie Thurley  (sk), UK
    Pet-hamsterit: Saana Kankare
    Pet-hiiret: Riitta Haveneth
    Pet-rotat: Marita Leiponen (urokset) & Katariina Aalto (naaraat)
    Pet-chinchillat: Maarit Lähdesmäki
    Pet-kanit: Katriina Hautala & Elina Lemberg
    Pet-gerbiilit: Katriina Hautala

Agility-tuomari:
Leif Palmroth


Ilmoittautumismaksut lemmikkiluokissa
Saman omistajan ensimmäinen ja toinen eläin 7€/kpl, kolmas, jne. 5€/kpl. Näyttelyluettelo sisältyy ilmoittautumismaksujen hintaan. Pirkanmaan Nakertajat ry:n, Suomen Lemmikkichinchillat ry:n sekä Suomen Kesyrottayhdistys ry:n jäsenet saavat em. hinnoista alennusta 1 €/eläin, mikäli ilmoittautumisten mukana on jäsennumero, tai kuitti maksetusta jäsenmaksusta. Jyrsijöiden veteraani-ikäiset eläimet kilpailevat ilmaiseksi.

Ilmoittautumismaksut ulkomuotoluokissa
Saman omistajan ensimmäinen ja toinen eläin 7€/kpl, kolmas, jne. 5€/kpl. Näyttelyluettelo sisältyy ilmoittautumismaksujen hintaan. Pirkanmaan Nakertajat ry:n, Suomen Lemmikkichinchillat ry:n sekä Suomen Kesyrottayhdistys ry:n jäsenet saavat em. hinnoista alennusta 1 €/eläin, mikäli ilmoittautumisten mukana on jäsennumero, tai kuitti maksetusta jäsenmaksusta. Jyrsijöiden veteraani-ikäiset eläimet kilpailevat ilmaiseksi.

Ilmoittautumismaksut rottien ulkomuotoluokan katselmusluokkaan 1 €/eläin. Koestandardit ovat ilmaisia.

Hiiret ilmoitetaan tuttuun tapaan vasta paikanpäällä.

Maksut suoritetaan yhdistyksen tilille Nordea 224318-14400 viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Käytä viitettä 3557. Ilmoittautumiset kuitteineen tulee lähettää 24.08.2011 mennessä osoitteeseen Johanna Revonniemi, Piettasenkatu 43 B 28, 33580 Tampere, tai sähköpostitse osoitteeseen johanna.revonniemi@gmail.com). Talkoolaiset saavat vaivanpalkaksi välipalan sekä talkookortin, joka käy tulevissa näyttelyissä vaikkapa yhdestä ilmaisesta ilmoittautumisesta.

TERVETULOA!

spellcaster

#1
Tullaan tullaan!!  :D

Tirsku.

#2
Just lähetin ilmot eli tulossa ollaan :)

Anonymous

#3
Meinasin tulla pupujen kanssa mut taidan nyt passaa tän.

mirauh

#4
Menossa jälleen kerrana mukana!  :D
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

Marla

#5
Rahatilanne on heikohko, mutta enköhän silti tuo ainakin pari hamsteria näytille ja pari poikasta myytäväksi. :)

ammie

#6
Laadidaaa, että oon taitava! Kyllä mä oisin ton yhden rotikan ainaki ilmonnut, mutta kun en jaksanut perehtyä vikaan ilmopäivään, niin löysin eilen illalla itteni yhdeltätoista tietokoneettomasta kotikolostani ja huono siinon mitään tehdä.  :D

Ehkäpä kuitenkin saavun paikalle - hamsteritilannetta ehdin vielä miettiä.

Edit// No hehheh, eipähän tarvitse miettiä, kun jälki-ilmoja ei otetakaan.
Pieni hamsteri, pienet tassut. Pieni nenä ja pieni massu.

Janika S.

#7
Tulossa ollaan. Jos jollakin on aikaa, eikä muuta hommaa löydy, niin kaipaisin sihteeriä Pet-kääpiöiden koearvostelua varten, saa ilmoitella jos on vapaa-ehtoinen  :D
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Saana

#8
-Pet-kanit 80kpl.
-Pet-hamsterit: Syrkit 21kpl., kääpiöt 10kpl. (=31kpl.)
-Pet-gerbiilit: 8kpl.
-Pet-chinchillat: 10kpl.
-Vir. chinchillat: 26kpl.
-Pet-rotat: 60kpl.
-Vir. rotat: 85kpl.

mirauh

#9
Ihanaa, ettei sen enempää assaroitavaa  :sydan
Miran hamsterit: kotisivut - syyrialaisien kasvatusta

spellcaster

#10
No hamstereissa ei ainakaan mee kauaa arvostella  xD

hobitti

#11
Tulossa ollaan, hamsterin ja pupujen kanssa! ;)
Roboveljekset Timon & Pumba 13.11.2011 ?
Nasu, pk keltainen-musta 10.5.2011 - 18.12.2012 ?
Waldo, lk soopeli vn laikukas 12.5.2009 - 1.5.2011 ?

Saana

#12
^^Suattaapi kuule mennä ku mä arvostelen. Varautukaa normipäivään siis. ;)

Marla

#13
Saapi nähdä, miten mun osalta näyttelypäivän käy. Osuu nyt huonoimpaan mahdolliseen ajankohtaan tuo, joten mahdollisesti on jättäydyttävä kokonaan pois. :< Täytyy yrittää järjestellä asioita niin, että pääsisin paikalle.

//Tulossa huomenna paikalle ammien kanssa. :)

Tupuliina

#14
Minä päätin ilmoittaa meidän pappahamsterin näyttelyyn. Sillä on nyt jokusen viikon ollut häntä mutkalla ja minä olen miettinyt voiko se olla knikki - olen sen luullut tulevan nuoremmille yksilöille. Vaan kyllä oli nyt Saanakin näyttelyssä laittanut merkin, että knikki. Jotenkin kummaa, että se voi tulla vielä näin 2-vuotiaallekin  :o

EDIT: Kirotushärö
Riemuloikan kääpiöluppakasvatus värissä valkoinen sinisilmäinen
Hattula / Kanta-Häme
Tervetuloa tutustumaan kotisivuille!