Millaisia mökkejä hamsuillanne on ?

Aloittaja Minski, 24.07.07 - klo:00:39

eta

Monenlaisia olen kokeillut mutta hamsut ovat melkein aina valinneet pahvilaatikon. Kaupasta niitä keräilen, karkkilaatikot ovat hyviä.
Osalla hamsuista on puumökkikin.

Nekku

Noista mökeistä kun aluksi puhuttiin. Itse käytin kinkilläni ihan ostettua heinäpesää, ja sehän oli oikein pidetty  :)
Yökyöpelin Kikkara \'\'Tofu\'\' 24.9.2007 - 15.1.2009 <3
Jäät mieleeni ikuisiksi ajoiksi, vaikka nukahdit tärkeään heinäpesääsi, ikuiseen uneen. Nyt oli sinun aikasi lähteä, enkä voi käsittää sitä. Nyt on sinun parempi sielä, pilvien päällä. <3

Cindu

Hahaa kun ostaa donitseja kotiin arnoldista saa kätevän pesäkopin hamsuille kun siitä rasiasta saa hyvin rakennettua  :D  Hahaa ja sitten otin äidiltä side pakkauksen ja siitä Söpö poika tykkää.  :oops:
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Sohvi

Bellamolla on Tiippanan Whiskas laatikko. Näyttää pitävän  :) Tapsulla semmone mökki joka tuli  häkin mukana. Käytössä ollut jo 3 vuotta :D
Illusion & Dream "Choco" lks normaaliumborous

sööhvi

Tawu

No ihanvaan semmoinen PUUTU kulmamökki.

Ei nyt ole kuvaah, mutta semmoineen oranssi. Kaikki varmasti ovat nähneet eläinkaupoissa. Hiirikodon nimellä kulmamökki siis. Aika suuri sinänsä, siis kokoa on.
  :angel
Silppu (1.10.07 - 13.9.2009) <3
Seuraavia hamsuja odotellessa...

alyanome

Meidän Ranella on...

- Pääkallo
- Puinen mökki, mis Rane nukkuu eniten
- Kurpitsa, joka tuntuu toimivan enimmäkseen vessana, mutta ajoittain myös nukkumapaikkana

Tosta puisesta mökistä on aikasemmin tehtaan kuva tässä ketjussa, eli Karlie Wonderlandin. Siinä oli alunperin tos oikeellakin silta, mutta katkasin sen tikkaiksi hiekkakuppiin. Tuo tikkaitten jättämä aukko onkin sit Ranen suosima reitti pesämökkiin, ei tartte ahtautua tuosta pienemmästä edessä olevasta aukosta.  xD
Rane (Susa-Erma\'s Rainer, talvikko-uros) *9.9.2008

Oni

Tänään ostin uuden puisen mökin, jonka päälle saa myös tuoreruokakipon. Ennestään Onilla on keraaminen kurpitsamökin näköinen asumus.
[size=85]
Syyrialainen uros Oni s. 22.9.2008
\'You have the right to remain silent. Everything you say will be stupid anyway.\'[/size]

Nami2

Vilille on ostettu Karlien mökkejä tai sitten erilaisia vanerimökkejä jne, mutta kelpuuttaa vain paperi-iglut ja pahvilaatikot!
Toisaalta halpoja ja helppo hankkia sekä tehdä!

metsku

^^ Toi pääkallo on HIENO! Mistä se on hankittu? Mä lähden pääkallo- ostoksille  xD

Piff.

Meillä on keraaminen mansikkamökki, puinen Karlie Wonderland ja dunan mukana tullut harmaa muovinen mökki  :)
???

merri

Meillä nukutaan puisessa mökissä. Olen yrittänyt pahvilaatikoita, mutta ainakaan nykyinen asukki ei niistä oikein ole kiinnostunut. Muutenkaan se ei pahemmin tuhoa mitään pahvisia laatikoita tai vessapaperin hylsyjä tms.
Edellinen hamsuni kasasi yhteen häkin nurkkaan tosi suuren keon puruja ja vessapaperin suikaleita yms. ja nukkui sitten tyytyväisenä siellä. Ostetussa puumökissä se kävi sitten tarpeillaan... Joten otin se sitten pois.

Elven

Meillä on saviset kukkaruukut käytössä. Kaikille hamsuille on aina kelvannut. Ainoastaan synnytyspesäksi on undulaatin pesäkoppi, jossa siis avattava katto, niin pääsee hyvin kurkkimaan kehitystä.
Aloittelevaa syrkkikasvatusta, värit vielä vähän hakusessa.

Miyu

Meillon kovassa käytössä kurpitsa- ja mansikkamökki :' D
[size=85]syrkkiuros Pyry synt. 12.6-o8 ? [/size] [size=85]+ tuleva uusi syrkki ?[/size]

Anonymous