• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Re: Kuvia näyttelyistä

Aloittaja Minnaw, 14.07.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Ninde

#60
Kivoja kuvia Somniumilla ja Juhalla.  :yes:

Somnium

#61
Juha, suakos nuita kuvia ottaa talteen ja käyttää niitä missä ite esiintyy?  :P mainiten of course kuvaajan.
"MADNESS"hamsters
Every night they visit you, Every night they come,
And bit by bit, They steal your brain, And feed it to their MUM.

Heli

#62
Mua rupes itkettää mun tukka, ku oon tietosesti jättänyt sen tarkemmat tarkastelut vähemmälle kun toi mustan aineen pois vetäminen on niin vaiheessa. Nyt mietin traumasena et mitä tekisin sille ettei se näyttäs tässä työn alla olevana niin kauheelta.  xD
Kivoi kuvii kuiteskin! Kiitän että saimme taas nähdä niitä!  :)
Destiny's hamsterit 2001-2009

mantsikka:>

#63
Haha, olihan sitä päässy joihinki kuviin  :haha  Ai että repesin tolle yhdelle missä me taputetaan..  XD

Mä voisin laittaa ehkä huomenna kuvia, nyt en ainakaan viitsi alkaa latailemaan niitä photobuckettiin kun kone hidastelee. Toisaalta ei niissä mitään ihmeellisyyksiä ole, samanlaisia kuvia melkeen kun muillakin.

Heli

#64
Lainaus käyttäjältä: "Juha"Sun tukkahan oli just hieno! Mä ainakin luulin et olit ihan tarkoituksella laittanu sen sellaiseksi :pihalla:
Sanot vaan!  xD
Ei tahdo tuolta kaksisataa kertaa mustaksi värjätyistä latvoista lähteä värit pois ja juuressa oleva oma tucca taas menee valkoiseksi. Pitkä prosessi.
Destiny's hamsterit 2001-2009

Ninde

#65
Lainaus käyttäjältä: "Juha"Noi lopussa olleet campsykuvat oli tarkoitettu sulle, mut mä sit tietty unohdin ne tonne muiden sekaan. Jätänkö ne tuonne ja otat talteen jos tarviit vai haluisitko ihan täydenreson versiot johonkin omaan käyttöön?
Mä voin ottaa tuolta, varmaan noi on ihan riittäviä mun käyttötarkoituksiin. Mieluusti otan niitä tyttöjenkin kuvia, mitä otettiin silloin aamulla, jos vain raaskit luovuttaa? :) Valkkaat tietty sieltä eka parhaat yhdistyksen käyttöön, ei mun samoja/kaikkia tarvii saada. ;)

Mustikkamaan

#66
Vau mikä valaistus! Järjestettäskö kaikki näyttelyt jatkossa tuolla?  :lov
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Enkeli89

#67
valaistus johtuu varmaankin totohallin isoista ikkunoista, itse en paikasta tykännyt siksi kun oli iso ja pieni halli käytössä ja piti pystyä seuraamaan kumpaakin kun kani oli toisella puolella, kesänäyttelyyn aikas helteinen paikka..
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Ninde

#68
Tuo pieni halli missä me oltiin oli kyllä mukavan vilpoisa ja ihanan rauhallinen, siellähän oli meidän lisäksi vain marsuväki. Pelkona oli että oltaisiin jouduttu sinne yläkatsomoon, missä hiiret olivat, kun siellä on hamsutkin ollut aina ennen. Täytyy vaan sanoa että luojan kiitos ei jouduttu! Siellä vasta tukalaa oli, aika urheita nuo hiiristit, täytyy sanoa! (hamsupuoli oli 2h myöhemmin aloittamassa ja lopetti 2h aikaisemmin ja meilläkin oli kuitenkin ihan kiva määrä hamsuja paikalla, joten ei voi kuin nostaa hattua esim. hiirituomarille..)

Lisään vielä että hamsut oli juuri siellä mihin JKJY meille paikan oli järjestänyt, ei ollut sananvaltaa, mutta ihanasti olivat pöydätkin meille laittaneet, siitä kiitos!

Ja sehän on ihan oma valinta, jos on useampia lajeja mukana, aina ei mene niin että kaikki on samassa paikassa vierekkäin, mutta se nyt tuskin yhdistyksen vika on.  :roll:

Heli

#69
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"Ja sehän on ihan oma valinta, jos on useampia lajeja mukana, aina ei mene niin että kaikki on samassa paikassa vierekkäin, mutta se nyt tuskin yhdistyksen vika on.  :roll:
Ja ehkä muutenkin aika pieni valituksenaihe. Eipähän sentään ollut eri lajien näyttelyt eri kaupungeissa.  :P
Destiny's hamsterit 2001-2009

Sussu-Yasha

#70
Juhalla tosi hienoja kuvia, harmi ettei tää tyhmä kone avannu noita muita linkkejä ku ton vikan ;D mutta nyt innostuin viel enemmän näyttelyihin lähdöstä! ;) kiitos sinun ottamien kuvian ja tietty kaikkien muidenkin ottamien kuvien!! :3 pitäisi vielä saada tolkkua kaikesta muusta näyttelyyn liittyvästä ja päästä itse näyttelyihin kun melkein aina olisi matka pari tuntia bussilla! :S joka ei aina niin kiehdo ainakaan kun matkat maksan omasta pussista ja jos hamsu täytyy roudata! XD mutta kuvat oli kyllä mahtavia!! ^^    n_n
?Jos sä voisit tulla vielä kerran takaisin     niin mä lupaan, että kaikki oisi paremmin? Rakkaalle Sofia hamsulle! ?

Nilla

#71
Mua ihmetyttää, miks mä en oo joutunu koskaan mihinkään kuviin  :D  Lemmikkimessuiltakaan musta ei varmaan kukaan saanu kuvia  :haha
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Nilla

#72
Lainaus käyttäjältä: "Juha"Joo, mulle kannattaa aina sanoo jos ei ole edellisessä näyttelyssä "joutunut" kuviin.. saa olla ihan varma et on seuraavassa satsissa hyvin edustettuna (ainakin jos tiedän ja tunnistan henkilön :p)

Varmasti  ;)   :lol:

Juha hei, voitko laittaa linkin Tampereen näyttelyn kuviin? (samalla tavalla kun jyväskylän näytskästä)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Nilla

#73
Tampere 30.8













Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Minnaw

#74
Talvikkopöydässä tosi vakavaa porukkaa  :D
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/