PiNan Ystävänpäivänäyttely, 26.2.2011, Tampere

Aloittaja Marla, 22.12.10 - klo:02:23

Sirpa

Lähelle näyttelypaikkaa pääsee suht näppärästi bussilla nro 13. Sen pysäkki on Stockmannin edessä (lähellä rautatieasemaa) ja la-aamuisin busseja menee menee aikataulun mukaan 8.56 ja 9.29. Matka-aika Virelän kohdille on jotakuinkin puoli tuntia. Pysäkin nimi on Ikurintie 47, joka on lähellä näyttelypaikkaa.
En tiedä itse vielä olenko tulossa ja jos olen, niin bussilla vaiko henkilöautolla, mutta jos tulen ja bussilla, niin jos esim. rautatieasemalta on tulossa porukkaa, niin voitaneen sopia että nähdään etukäteen jossain ja mennään sitten yhdessä.

iidaer

Eikö bussi numero 1 mene tuonne myös, vai muistanko mä ihan höpöjä?

Mä mietin että tuun marsujen kanssa, mutta ehkä mä en silti kuitenkaan. Oon edellisenä päivänä juhlimassa, joten saa nähdä ilmaannunko paikalle sitten lauantaina vaikka vaan kattelemaan meininkiä :). Mutta omia elukoita en ota mukaan.

Jinny

Laitoin työnantajalle toiveen saada tämä päivä vapaaksi, joten olen toivottavasti tulossa! :) Tällä kertaa voisinkin varmaan koittaa suunnistaa paikalle bussilla.

spellcaster

Mä lähden myös näyttelöihin taas, enpä olekaan käynyt nyt pariin kolmeen vuoteen kun ei ole ollut sopivia hamstereita ja kaksi vuotta on mennyt keskittyen kesyrottiin. Onkohan enää yhtään tuttua kasvoa paikalla, nää piirit muuttuu niin paljon parissakin vuodessa  :D

Saana

Toivosen Niina tulee tuomaroimaan hamsterit! Mmmh... ketähän sille veis vellattavaks. :)

Huomioittehan muutoksen näyttelyn maksupolitiikassa!

LainaaHUOM! Kuitti maksetusta ilmoittautumismaksusta on toimitettava ilmoittautumisten yhteydessä 16.02. mennessä. Mikäli maksukuittia ilmoittautumisten yhteydessä ei ole lähetetty ajoissa, näytteilleasettaja joutuu maksamaan jokaisesta ilmoittamastaan eläimestä 10€/eläin näyttelyaamuna. Väärinkäytösten vuoksi kuittia ei siis enää ole mahdollista toimittaa PiNa:lle vielä näyttelyaamuna, vaan se on ehdottomasti esitettävä edellä mainittuun deadlineen mennessä. Näyttelyssä EI ole jälki-ilmoittautumismahdollisuutta.

Minski

Onko Pinan talkookortit henkilökohtaisia vai voinko antaa yhden omani jollekin, ettei jää käyttämättä, kun se kerran on ansaittu :) Tokihan mä voisin jonkun yhden omankin hamsun sillä kortilla ilmoittaa, jos tulen vaikka tänne hamsukamojani myymään :) Vai onko täällä myyntimahdollisuutta, siis jyrsijäkamoille, jos nuo mun myytävät ei kaikki aiemmin mene kaupaksi ?
Hamsteriton tätä nykyä

Sirpa

Tuntuu vähän siltä, että voisi oikeastaan harkita tulevansakin noihin näyttelyihin ja parhaassa mahdollisessa tapauksessa vielä napata itselleen hamsteri-sihteerin pesti. Vaikka noissa lemmikkilomakkeissa onkin enemmän kirjoitettavaa yleensä kuin ulkomuotolomakkeissa.
Ja jos haluaisi oman paksu-Berttansa ilmoittaa mukaan, niin talkookorttejakin löytyisi ettei tarvitsisi murehtia tuosta maksupolitiikasta.

*kelju*

Onko ikurissa mukana myyntieläimiä? Kovasti tässä mietin nyt toista syrkkiä ja lisäksi jotain kääpiötapausta. Tosin vielä puuttuu tietoa pienistä lajeista ja se että mikä olisi meille paras laji. Mutta eikös se niin ole että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty :)
Joka tapauksessa oon katselemaan tulossa tyttäreni kanssa :)
<3 Syrkkipoika Stuba & Talvikkopoika Sergei <3
[/color]

Saana

Nyt en osaa ottaa kantaa tuohon saako talkookortin antaa jollekin toiselle. Täytyy kysyä muulta hallitukselta. Omasta mielestäni sille ei olisi mitään estettä. Vaikka toivon kyllä kovasti, että Minski tulisi näyttelyyn mukaan. :)

Näyttelyssä järjestetään jyrsijäkirppis, joten sinne voi jättää tavaransa myyntiin. Myytäviä eläimiä kannattaa kysellä kasvattajilta. Useimmiten niitä on jokunen ollut, mutta etukäteen niistä on vaikea sanoa.

Apua tarvitaan vielä seuraavissa tehtävissä:
-Talkooväkeä näyttelyn pystyttämiseen ja purkamiseen, sekä siivoamiseen.
-UML-rottien sihteeri (2). Edellytetään sujuvaa englanninkielen taitoa.
-Pet-rottien sihteeri (2)
-Pet-hamstereiden assistentti
-Pet-hiirten sihteeri ja assistentti
-Pet-chinchillojen sihteeri ja assistentti
-Pet-gerbiileiden sihteeri ja assistentti'

Ilmoittaudu joko johanna.revonniemi(at)gmail.com tai saana.kankare(at)gmail.com tai tähän ketjuun.

Sirpa

No hei, sitten mulle pesti Toivosen Niinan sihteerinä. Turhaa sitä ruveta enempää pohtimaan.

Jinny

Jee, sain töistä vapaata eli Musti Mustikkainen ( :D ) pääsee tekemään näyttelydebyyttinsä täällä. Onneksi ilmoittautumiseen on vielä hetki aikaa, ehkä keksin tuolle hamsterille jonkun edes etäisesti fiksun virallisen nimen.

Olikos kukaan tulossa paikalle bussilla? Mä en ole vielä tarkemmin katsellut aikatauluja, mutta tulen Hämeenlinnasta joko junalla tai bussilla keskustaan, ja siitä sitten eteenpäin paikallisbussilla, ja voisin ihan mielelläni eksyä yhdessä jonkun muun kanssa :)

Marla

Sisältyykö tuo näyttelyluettelo siis vain ulkomuotoluokan ilmoittautumishintoihin vaiko myös lemmikkiluokan? Etten nyt sitten maksa liian vähän ja jää luettelo saamatta.

Mä en taida ilmoittaa kuin pari-kolme hamsteria - jestas sentään, kun nuo pari ladya menevätkin jo veteraaneihin. :shock:

Henni

En pääse tulemaan, kun osuu hiihtolomalle ja menemme jyväskylään sukulaisten luo.
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

Saana

Näyttelyluettelon saavat kaikki näytteilleasettajat! Siitä ei siis tarvitse erikseen mainita ilmoittaessa hamstereita eikä sitä tarvitse erikseen maksaakaan.

Mä nappaan juna-asemalta marsutuomarit kyytiin eli saattaa olla että kyytiin mahtuu 1-2 ihmistä.

Mustikkamaan

^Onpa muuten hyvä käytäntö tuo näyttelyluettelohomma. Vois mun puolesta harkita SHY:llekin samaa käytäntöä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]