• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pinan elonäyttely 28.8.2010 (hamsuille lemmikkiluokka)

Aloittaja Minski, 18.07.10 - klo:02:19

« edellinen - seuraava »

PiiaL

#30
^Juu, juna olisi tuolloin 8.50 Tampereella aamulla, jos nyt on sitten ajoissa kanssa (!).

Jos jollakin tarvetta kääppärikokoisille juoksupyörille, niin voin tuoda näyttelyyn: //http://www.hamsteriyhdistys.net/foorumi/viewtopic.php?f=23&t=7530

Eevi

#31
Meneekö tuolta Lempäälän juna-asemalta bussia näyttelypaikan lähelle? 9.41 olisi juna Lempäälässä, joten aika kiire tulisi. Vois miettiä tätä näyttelyä, kun Hyvikäälle en mitenkään pääse riparimessun takia.
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Sirpa

#32
Lainaus käyttäjältä: "Eevi"Meneekö tuolta Lempäälän juna-asemalta bussia näyttelypaikan lähelle? 9.41 olisi juna Lempäälässä, joten aika kiire tulisi. Vois miettiä tätä näyttelyä, kun Hyvikäälle en mitenkään pääse riparimessun takia.
Kävelymatkaa on Googlemapsin mukaan puoli kilometriä asemalta näyttelypaikalle, että kyllä sen ehtii parissakymmenessä minuutissa kävellä. Tai jos joku muualta autolla tullut käy nappaamassa sinut asemalta, jos sellaisia avuliaita sieluja löytyisi? Siihen ei menisi juurikaan aikaa.

Minski

#33
Saattaa olla, että passaan tämän näyttelyn. Ei oikein ole nyt näyttelyintoa niin paljon, että jaksaisin ajatella meneväni kahteen näyttelyyn samana viikonloppuna. Jos olisivat olleet eri viikonloppuna niin olis ollut varmaan ihan eri asia. No katsoo nyt, mutta tällä hetkellä vaakakuppi kallistuu kotiin jäämisen kannalle.
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#34
Nyt on tuomari varmistunut eli lupauduin itse tuomariksi, jos kukaan muu ei olisi pääsyt eikä sitten päässyt. Eli koittakaa kestää mua koko tupla-vkl. Onneksi Viiru sentään on kääpiöillä ja lasten lemmikissä sunnuntaina. :)

lapanen

#35
Lainaus käyttäjältä: "lapanen"Hmm... Voisin ehkä Napin ottaa tänne mukaan, kun muutenkin olen tänne marsujen kanssa menossa. Nappi menisi veteraaneihin, eli kilpailee ilmaiseksi niin pitääkö silti laittaa ilmoitus tuolle Johanna Revonniemelle vai riittääkö jos paikan päällä ilmoittaa?

Osaakos joku kertoa miten toi nyt menee  :roll: ?

Ninde

#36
^Ilmoita etukäteen, niin ei tarvitse näyttelypaikalla aamulla sen takia jonotella.

Mustikkamaan

#37
Lainaus käyttäjältä: "Annina"Nyt on tuomari varmistunut eli lupauduin itse tuomariksi, jos kukaan muu ei olisi pääsyt eikä sitten päässyt.

Ihme ettei Pinalta kukaan mua kyselly vaikka asun näin lähellä. Kai mä sit kuitenki asun liian kaukana :D Siis jos olis oikeesti haluttu vaihtelua tuomareihin tms. Rahankäyttöä ajatellen tietysti mieluummin aina otetaan tuomari mahd. läheltä, vaikka olisikin usein sama - ei se tuomarin pätevyys siitä mihkään muutu :)

Mut ku mä en oo päässy arvostelee lemmikeitä pitkään aikaan!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Minski

#38
^ Sun täytyy tyrkyttäytyä Pinalle :) Olishan se kiva, jos tuomareissa olis vaihtelua, näin näytteilleasettajien kannaltakin, ei sillä että mulla olis kenenkään tuomarointia vastaan mitään ja kun en tähän ko. näyttelyyn ole näillä näkymin edes tulossakaan.
Hamsteriton tätä nykyä

Saana

#39
^^No hitsi vie! Tyrkytäs ittees Johannalle, jos se vielä onnistuis vaihtaa. Mulle sopis erinomaisesti ainakin, jos sä pääsisit tulee! Ja tuskin kukaan ilmoja poiskaan sen takia haluaa vetää.

Mustikkamaan

#40
Nääh, mee sä vaan :) Joku toinen kerta sit!

Ei mulla mitään tiettyä halua tähän näytsiin olis, koska Hyvinkää on just sit sunnuntaina - lähinnä vaan pointti oli että mua kannattaa ees kysyä vaikken aina pääsiskään! Kun tää Hämeenlinna on kuiteski sen vert lähellä etten mä kauheen kalliiks tuu :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

iidaer

#41
Tänne tulossa kahden marsun kanssa. Robot eivät tule mukaan :).

Henni

#42
Nyt on ilmot laitettu. Kaikki kolme lähtee mukaan. :)
Pienellä tassulla voi jättää suuren jäljen sydämeen.
Muistoissa monia ihania nappisilmiä
Tällä hetkellä kotona ihastuttaa 1 syrkki ja 4 talvikkoa

NormaJeane

#43
Kaksi rottaa ilmoitettu <3

Olisko täällä ketään kuka tahtos ottaa minun rotat mukaan? Itse en pääse paikalle.
//http://romagro.groneri.net/

Fuji, Putte, Hynynen

nennu

#44
Kaksi syyrialaista ilmoitettu mukaan :)