Unelmienne eläinhuone?

Aloittaja Vevve, 06.01.12 - klo:03:41

Unipallo

Haluaisin, että eläinhuone olisi kauniisti sisustettu! Keidasmainen olohuone hienoinen terroineen. Tällä hetkellä mulla on "tallimainen" eläinhuone.  :no:

Miia

Tällä hetkellä löytyy oma talo, yläkerrassa huone, joka hamsun käytössä. Valitettavasti myös osittain tällä hetkellä varastohuoneena, joten lattiatilaa ei juurikaan ole. Eli, kunhan saisin raivattua tuota tavaraa huoneesta pois, niin hamsulla olisi omaa tilaa juoksennella. Tasojakin löytyy jo, useammallekin hamsulle kuin yhdelle, mutta tavarapaljous vie käytännöllisyyden siinä asiassa. Huoneessa on myös ikuvanha sohva, jonka alle en hamsua haluaisi päästää, sen kun saisi hävitettyä pois, tilaa tulisi TODELLA paljon jopa järjestellä nämä kaikki muut tavarat uudelleen huoneessa... Lasiterran myös haluaisin vaihtaa isompaan ja helpommin puhdistettavaan malliin. Hamsulle myös oma pikkukaappi, jossa olisi kaikki tarpeellinen. Nykyisin käytössä kaksi yöpöytälaatikostoa, eli hamsun tavaraa sopii verrattain vähän kerrallaan. Muuta automatiikkaa en kaipaa, eikä se yhden syrkin kanssa olisi järkevääkään. Talokin on vanha joten kaikki toiminta tapahtuu manuaalisesti :)
Syyrialainen lk hamsu Poni "UjoPiimä" Pikkutassu synt. 22.7.2017

Syyrialainen pk-poika Hilla Hiimän Hympiäinen synt. 5/2015, RIP RAKAS HYMPIÄINEN </3 31.5.2017 :'(
Kissat, Nasu synt 2007, Kirppu synt 2007, Pilli synt 6/2016, Siina synt 6/2016 ja Batman synt 6/2017  ja koiratyttö Reno synt 2008

emmesyys

Meillä oli aikamoisen kiva hamsterihuone, se oli sen verran tilava että sinne ois nykyiseen verrattuna mahtunu tuplamäärä hamstereita (mun luona asuu siis kolme, niin kuus ois mennyt kevyesti ja enemmänkin) ja siinä oli wc/kylppäri lähellä että pysty vaihtamaan vesiä ja pesemään tavaroita. Lattiallakin oli turvallista juoksuttaa hamsuja. Mutta sen verran hullu olen että kummiskin muutan pois. Jatkossa hamsterit tulee asustelemaan olohuoneessa, ja jotenkin se tuntuu näin kolmen hamsterin kanssa paljon optimaalisemmalta vaihtoehdolta. Saa enemmän seurailla hamstereiden touhuja ja en on siinä kaiken elämän keskellä. Uusi asunto kun on pieni niin ei ole pitkä matka vesiä vaihtamaan joka tapauksessakaan. :) Eli siis tällä hetkellä parhaalta vaihtoehdolta tuntuu hamsut olkkarissa tai muuten "ihmisen lähellä".
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"