• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kangasala (Pirkanmaa) 19.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 28.06.07 - klo:19:40

« edellinen - seuraava »

Heli

#45
No onpa kyl kun ei nää hamsterinäyttelyt näköjään ota nykyään enää ollenkaan onnistuakseen.  :S
Destiny's hamsterit 2001-2009

Yökyöpeli

#46
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Ja nyt Skottituomarikin on sairastunut vakavasti ja joutunut perumaan tulonsa elonäyttelyyn. Uutta virallista tuomaria kääpiöille etsitään. Kaikki halukkaat viralliset sertinjakajat kuulutettu. Ikäviä muutoksia näin lähellä :(

Jos tää tarkottaa sitä et näyttelyyn tulee tuomari jonka sertejä ei SHY hyväksy eikä vv pisteitä heru ni toivis Pina infoo näytteilleasettajia. Mä en ainakaan lähe "turhaan" ajelemaan ja olen tositositosi vihanen jos asiasta ei infota....
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Niina-03

#47
Kyllä varmasti uutta luvallista ja virallista tuomaria etsitään... eiköhän siellä langat käy kuumina  :shock:
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Maikkis

#48
Toivottavasti löytävät virallisen tuomarin tilalle. Ikävää kun tässä vaiheessa tuomari peruuntuu.

mirilii

#49
Onko toisesta tuomarista vieläkään mitää tietoa?

Ninde

#50
Pyysillan Petri arvostelee ulkkiskääpiöt.

Pertti

#51
Hei,

Ilmeisestikin siis allekirjoittanut arvostelee kääpiöhamsterit.

Noin niiinku jo etukäteen tiedoksi, että en pääse paikalle ulkomaan matkani vuoksi todellakaan kymmeneltä, vaan arvostelujen alkaminen venyy todennäköisesti lähemmäs puolta päivää. Lisäinformaatiota (toivon mukaan :D) tullee järjestävältä yhdistykseltä.
Kyllä aina yhen voi ottaa!

arctican

#52
No mä taidanki Pete jättää BISsin sit ihan hyvällä omatunnolla sun kontolle, kun mulla tota arvosteltavaa on sen verran vähän, et luultavasti puolen päivän jälkeen ne on jo klaarattu. :P

Ja sit semmonen vielä, et jos jollain on myytävänä gerbiilin, marsun taikka kaninpoikasia, joita sais Kangasalle 19. pvä, niin tuon mielelläni niitä tulessani Ouluun. Oulun lähistöltä on kaikki ko. lajit lähestulkoon kadonneet tällä hetkellä, ja paikallinen (asiantunteva ja fiksu) eläinkauppias tahtois näitä myytäväksi liikkeeseensä. Asiallinen korvaus maksetaan eläimistä tietenkin. Vaatimuksina terveet, luovutusikäiset eläimet ja niille paperit matkaan.

mirilii

#53
Mihin aikaan kääpiöarvostelut alkavat? Olisi kiva olla sellaiseen aikaan paikalla ettei tarvitse kauhean pitkään odotella.  :)

muskotin

#54
Uskaltaisikohan ilmoittaa jälki-ilmona lemmikkiluokkaan tuon talvikko-uroksen huomenna? Kamalasti tekis mieli, mutta jos se vaikka pureekin tuomaria  XD Ei ole vielä hirveän kesy, kun on kuitenkin aika nuori poika vielä.

Niina-03

#55
Ei "virallisten kääpiöiden" arvostelu ala ennen kuin Pete tulee paikalle (eli kaiketi puoliltapäivin tällä tietoa?), joten tuskin nyt kymmeneltä paikalla tarvitsee olla mikäli pelkästään kääpiöitä tuo arvosteluun.
Pinan hallituslaiset, mikäli kiireiltään ehtivät, voivat tietenkin vastata jotain järkevämpää  :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Maikkis

#56
Nyt on näyttely ohi. Ihan kivasti päivä meni ja hamsterimääräkin suureni päivän aikana  :)

Yökyöpeli

#57
Mukava näyttelypaikka mutta järjestelyissä oli kyllä toivomisen varaa....
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Anonymous

#58
Paikka oli kyllä ok, mutta taas meni 10 tuntia näyttelyissä...eli arvosteluhitaus oli kyllä taas aivan toivottoman hermoille käyvää :rant:

Yökyöpeli

#59
Mun mielestä tuomarit arvosteli ihan kiitettävää vauhtia  :shock:  Lemmikkien arvostelua en tosin seurannut että jos siitä on kyse niin ei mitään hajua mikä oli tahti.
Mutta, pakkohan ei ole näyttelyyn tulla jos ei jaksa viettää koko päivää  8-)
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin