• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala 24.11, Oulu

Aloittaja Aya, 04.11.07 - klo:11:42

« edellinen - seuraava »

Tierra

#15
Tietääkö joku onko tuonne mitään mahdollisuuksia tuoda pettiin jäkkärinä? :S Siis jos ilmoittaa jos aiemmin ja sitten maksaa paikan päällä vaikka? Vai pitääkö maksaa etukäteen.. Ei tuo ny iso homma ois etukäteen mutta mutta :D
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

arctican

#16
Ks. näyttelykutsut

AnnePu

#17
Muutaman kans tulossa tietty :)

Tierra

#18
Näköjään on jälki-ilmoittautumis mahdollisuus, luki ainakin tuolla mainoksessa äskön :)

Olisiko jollain mahdollisuutta tuoda Helsingin viereltä 15kg Rapuzelin ruokaa? Voisin tietenkin maksaa jonkin verran ! Ruuat maksaisin Rapunzelille etukäteen, eli tuojalle ei tulisi mitään muuta tekemistä kuin hakea safkat kyytiin ja saapua paikalle josta ottaisin ne huostaani ja maksaisin :)
- Jyrsijöitä gerbujen, talvikoiden ja chinchillojen muodossa. -

Ankkanen

#19
Olen tulossa tällä haavaa 4:n hamsterin kanssa.. Yksi taitaa jäädä kotiin puhtaasti sen takia, ettei ole tarpeeksi bokseja.. :D

wiidii

#20
Mukana olen, tottakai :)
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Krisu

#21
Olen tulossa äitini kanssa! :yes:
[size=85]Pienimuotoista hiirikasvatusta sekä syyrialaiset Ariel, Nöhvis ja Jessica.[/size]

PiiaL

#22
Mekin tullaan, vielä kun saisi päätettyä ketkä lähtee mukaan. Ei kukaan oikein loista ulkoisella olemuksellaan tällä hetkellä, mutta ainakin pettiläisiä tulee ottamaan osaa näyttelyyn. :)
Tietysti tulen myös uutta poikaa noutamaan, häntä kovasti odottelen. :sydan

yetta

#23
Sinne läks ilmot. Olipa taas blondilla vaikiata laskea oikeat iät, huomaa että matikka vitosen tasoa.. Onneksi alko pälli pelaamaan  :P

Heli

#24
Iän laskemiseen kaikille vinkkinä tää huippulaskuri: http://www.gerbiiliyhdistys.fi/nayttelyt/ika.php

 :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

yetta

#25
^Pelastus!!  :hyper

Heli

#26
Muistakaas kaikki muuten tämä: http://www.hamsteriyhdistys.net/sp_ilmo.php
Oon joutunut n. 2/3 ilmoista laittamaan takaisin, koska ilmot on laadittu väärin. Nyt mulla on niin vähän aikaa kasata luetteloa etten mitenkään ehdi kirjoittaa kaikkia ilmoja itse uusiksi.
Ois vissiin pitänyt olla maininta tuosta ohjeesta OSJH:n sivuillakin.
Destiny's hamsterit 2001-2009

maria-helena

#27
Aiemmista mietiskelyistä huolimatta olen tulossa Yukonin kanssa, molempiin luokkiin sitten. Onkos kukaan tuomassa campbellin poikasia? Kun tuntuu ettei niitä löydy mistään, eikä eläinkaupastakaan huvittaisi ostaa... :|

Hanetzu

#28
Wiuh, just sain pikkuiseni ilmoitettua...

Vilma

#29
Ei olla tulossa. Sattuu huonoon aikaan, eikä ole aikaa lähteä Ouluun pahimman koe-rumban aikana. Noh, toisella kertaa sitten :D
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]