• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hassuinta/turhinta mitä olet eläinkaupassa nähnyt hamsuille

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:48

« edellinen - seuraava »

GaneshaX

#30
+ sitten hiirelläni on pallo. Se ulkoilee siellä ehkä 10min kuukaudessa.
Lynkatkaa nyt, mutta en ole käyttänyt sitä muilla.
Ja en ymmärrä tuota ettei eläin saisi palloa pysähtymään. Meillä hiiri saattaa pysähtyä esim. putsailemaan itseään vaikka on pallossa.
Ja kun tulee maton reuna vastaan, se saattaa palata takaisin päin - ja ottaa vauhtia niin että pääsee maton reunan yli.
Mutta hamsuja en uskaltaisi kuitenkaan pistää palloon. Kun tuo pieni hiiri on jotenkin paljon ketterämpi pyörittämään palloa kuin kuvittelisin esim. talvikon olevan.
Ja syrkki on jo niin paljon isompi että sen voi päästää jo ihan vapaaksikin lattialle. (talvikkokin juoksentelee välillä keittiössä vapaana)
Tulipas taas romaani..... :D
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Meii--

#31
Lainaus käyttäjältä: "Carnation"
Lainaus käyttäjältä: "laudeliina"
Lainaus käyttäjältä: "nuppuska"Jos hamsteri pääsee sisään ja ulos vaivatta juoksupallosta minusta se ei ole niin paha asiakaan.Koska hamsteri saa itse päättää milloin se siellä haluaa olla.
Eikös ne juoksupallot oo umpinaisia? ainakaan mun kohdalla ei oo tullu vastaan reikästä palloo, eikö se hamsteri voi tippua sieltä..? :huh


Kyllä ne ihan umpinaisia on.. Mikähän sellanen pallo olis, jossa olis hamsterin mentäviä aukkoja  :mrgreen: Kokoajanhan se sieltä tippuis, ja oon kyllä satavarma, ettei monesti menis kyllä takaisin  :roll: )

Ömm.. Eiköhän tuolla "reikäisellä pallolla" meinata semmoista telineessä olevaa palloa, joka laitetaan häkkiin. Sen idea on aivan sama kuin juoksupyörä; se pyörii yhteen suuntaan, mutta pysyy paikallaan ;)
Lyllerö 18.11.2006 -->
Talvikko, normaali <3

Carnation

#32
Ööö..mä ainakin tarkotin ja ymmärsin koko ajan sitä juoksutuspalloa, joka pyörii lattialla..
[size=85]Jengiin kuuluu Uolevi-talvikko
Rukoilijasirkka
Kilppari  ja
110l lätäkkö[/size]

Mianna

#33
Valjaita ja sellaisia juoksupallon tapaisia moottoripyöriä, jonka eturenkaan sisään pannaan hamsu juoksemaan myös ns. hamsteriautoja olen nähnyt.
Yksi uusi keksintö on hamsujen kuntosali, joka on mielestäni typerä ja ehkä vähän vaarallinen. Hamsun mielestä kai pelottava...

Nilla

#34
^ Hamsukuntosali ei vaikuta minunkaan mielestä kauhean kivalta. Näyttää aika pelottavalta hamsterille...
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

AnsaLucia

#35


Sänky ei oo turha, sanoo Karvinen  :D
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Nilla

#36
^  xD  :sydan

Sänky vaikuttaa turhalta, kun on mökit keksitty, mutta karvinen näyttää olevan eri mieltä  xD
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

valle500

#37
minäkin olen nähnyt kaikenlaisia härräväkkyröitä hamsuille

AnsaLucia

#38
Karvisella on toki mökkikin, mutta nykyään viettää kaiken vapaa-ajan (?!) tuossa sängyssä, siitä näkee kivasti kaikki ympärillä tapahtuvan, ihmiset pyörii ja koirat hyörii... Kokeilin muillekin meidän hamsuille, eivät ottaneet onkeensa. Eli Karvisen mielestä ei turha, minusta ...  no joo...
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

sokru

#39
juoksupallot, valjaat, pesävanu: turhia ja vaarallisia, harmi vain että kaikki eläinkaupat eivät tiedä sitä. :<
Jimi ?
Venäjänkääpiöhamsteri talvikko
safiiri
19.9.2008

e??a

#40
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"^ Hamsukuntosali ei vaikuta minunkaan mielestä kauhean kivalta. Näyttää aika pelottavalta hamsterille...
Joo, Lemmikki-lehdessä oli just arvosteluja juoksupyöristä, niin siä oli myös tästä "kuntosalista".. :S On pelottava, eikä sovi koin kömpelöille.. Ja hintakin on 40€! :roll:
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Kikoro

#41
Yleisesti pesävanu ja valjaat ja kaulapanta :D Mutta...
Olin tässä vähäaikaa sitten eläinkaupassa, ja osuin hamsu"sohvan" kohdalle. Myyjä rupesi esittelemään vauhdilla sohvaa, se oli kuulemma "ihanan rentouttava peti hamsulle" Ô_ô
Pk Tyttösyrkki Kerttu<3
Kolme koiraa<3
Kolme akvaariota<3
Kaksi leijonaluppaa<3

Jane_O

#42
Lainaus käyttäjältä: "e??a"
Lainaus käyttäjältä: "Nilla"^ Hamsukuntosali ei vaikuta minunkaan mielestä kauhean kivalta. Näyttää aika pelottavalta hamsterille...
Joo, Lemmikki-lehdessä oli just arvosteluja juoksupyöristä, niin siä oli myös tästä "kuntosalista".. :S On pelottava, eikä sovi koin kömpelöille.. Ja hintakin on 40€! :roll:

Mää oon nyt ihan pihalla... Siis mikä ihmeen kuntosali? Jollain linkkiä?
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

roosap

#43
http://image.bizrate.co.uk/resize?sq=16 ... mid=159008

se on tommonen.. niin turha hamsuille, ja vaarallinenkin koska jalat voi tarttua pyörän verkkoon. se on siis samalla juoksupyörä ja tommonen putkistosydeemi kääpiöhamsuille. siellä on jopa semmonen pikkiriikkinen juomapullo sisällä  XD  :nuts:

pati rottaihmistä tajus sille parempaa käyttöö; täytteet pois ja siitä tulee oiva juoksupyörä rotalle tai vaikka oravalle :D

turhinta mitä mä oon nähnyt hamstereille, on ehdottomastti valjaat ja kaulapanta.

Nilla

#44
^ Toi on just sellanen hamsun ns. kuntosali..
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!