Hamsterinäyttely Humppilassa 04.10.2014

Tinjau

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 01.10.14 - klo:19:57
Lainaus käyttäjältä: Tinjau - 01.10.14 - klo:18:50
Eli ei campbelleiden uml?

"Ulkomuotoluokat: Lk, ei-st syyrialaiset, vkh cb; Lemmikkiluokat"
Lk+es-syrkit, cämpsyt ja lemmikkiluokat

Mä mietin omalla tavallani :D että lk, ei st syrkit on uml ja vkh cb on lemmikki :'D

Crodino

Hih, täältä tuodaan lahjoituspalkintoja! :3 Ei mitään ihmeellistä, mutta jotain kuitenkin! Kenelle lykkään ne näyttelypaikalla? Marikalle? Martinalle?  :yes:

viiru

Lisäksi tuomari Veera Kujansuu vahvisti voivansa ottaa aivan muutamia jälki-ilmoja myös omiin luokkiinsa. Näiden kanssa siis huomionarvoista on, että nopeimmat syövät hitaat, eli ulkkistalvikoihin tai -roboihin ilmoittaessasi ole liikenteessä hyvissä ajoin, koska jälki-ilmoittautumisten määrä on hyvin rajallinen.

Kiitos lahjoituspalkinnoista! Minulle (Martinalle) saa tyrkätä nlypaikalla! :)

Ana

Edellisiis kysymyksiin vielä kaipaan vastausta. Jasanoin ennakkolunastin numerot. Tuluuhan ne tänään? Kunn huomenna ei enään voi tulostaa.

viiru

Kyllä, tänään on viimeinen ennakkolunastettavien numeroiden jakopäivä, joten viimeistään tämän päivän aikana saat omasikin.

Näitä tosiaan valmistetaan ja lähetetään manuaalisesti, joten olisi aika kohtuutonta odottaa niitä aivan saman kymppiminsan sisällä tulemaan. Minulle tosin tuli ihan valonnopeudella, eli kaiketi on ihan ryysiksestä kiinni eikä siellä toisessa päässä koskaan tahallaan "hidastella"! :)

Edit. Ja nyt ymmärsin vielä käydä katsomassa loputkin kysymykset... Toimihenkilöruokailun järjestää 4H-yhdistys, ja tiedot ruokarajoitteista olisi pitänyt saada jo aiemmin. En siis tiedä mitä ruokaa on tarjolla ja millaisilla vaihtoehdoilla. :( Voit olla kuitenkin suoraan yhteydessä Satu Karhumaahan Humppilan 4H-yhdistyksestä humppila4h(at)hotmail.com.

Ruusukeasiat hoitaa tässä näyttelyssä allekirjoittanut eli Martina. Jos kyse on puuttuvista ruusukkeista, niin tässä näyttelyssä ruusukkeita on hyvin rajallinen määrä (tilaus tehtiin niin myöhään), että puuttuvia ruusukkeita on mahdollista jakaa vasta näyttelyn palkintojenjakojen jälkeen.

Ana

No en mää nyt viiru tuota tarkottanu. Vaaan sitä et jos ne eo tuukkasn niin tietää ottaa kuitin mukaan ja mennä jonottan. En hätyytä enkä mikään. Tottakai sitä tajuaa et niissä menee. Mut ei mun mielestä oo kohtuutonta vastata tileeko ne tänään vai ei.  Vain halusin tietää nuinka toimia sitte lauantaina.2  ekaan kysymykseen kaipaisin vastausta jos joku ehtii vastata :)

Alkemistin

^Nyt on laitettu kaikille ennakkonumeroiden hakijoille omat lappuset sähköpostitse. Jos et ole vielä saanut omaasi, vielä tänään on aikaa (ks. näyttelyn vahvistusmeili)!  :icon_biggrin:

Lautsi

Jes tulossa ollaan pikku apulaisen kanssa, läjä myytävääkin on joten varatkaas käteistä mukaan ;)
-Fluffy's syyrialaiset-

Ely

Toivottavasti löytyisi vielä assarit mulle, Marjutille ja Saijalle niin ei veny kovin pitkäksi päivä...
"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Crodino

Ja tarvitaan vielä uml talvikoille ja roboille uusi assari, jos en ole käsittänyt väärin! Rohkeasti, rohkeasti!  :pilehile:

Alkemistin

Enää kaksi assaria tarvitaan ja hyvät on edut!   :peukku:

Ana

Hyvin jouhevasti ja nopeesti suju näytsi :)  tila oli hyvä, iso ei hometta ja ilmaki vaihtu jonkiverran. Ja parkkitilaa oli! Menestystäki tuli upeesti.

Crodino

Kiitos kaikille mukavasta näyttelypäivästä! Erityisesti lämmitti S1 ja S4 sijoitukset ulkomuoto talvikoissa (vaikka harmitti, että omat kasvatit eivät päässeet pallille) ja todella positiiviset arvostelut lemmikkiluokista. Suurin osa talvikoistani oli saanut lemmikkiluokassa ERI:n ja näistä sateli sitten KUMIA. Ihan ylpeä olen mun palleroisista, miten hienosti ne käyttäytyi!  :sydan:

Vevve

Kiitos ihanasta näyttelystä!  :loov:
Ajoimme aamulla vahingossa harhaan (myös Jokioisissa on näköjään Humppilantie 22  :nuija:), siitä johtuu pieni myöhästymisemme, mutta onneksi ehdimme kymmeneksi paikalle.

Päivä sujui tiiviisti tuomarinpöydän ääressä hamstereita tuijottaen, joten en ehtinyt pahemmin seurustelemaan kenenkään kanssa. Hiukan harmi, mutta GG:ssä nähdään!

Arvostelut hujahtivat ohitse enkä ehtinyt juuri omien hamsujeni arvosteluita lukemaan ennen palkintojenjakoa. Ilmoitin vain kiinareita, ja niiden tulokset ylittivät odotukset:

S1+SERT ja BIS3 - Goldilock's Poika Vuoden Takaa
S2+SERT Goldilock's Kaunis ja Ylpee
S3+SERT Goldilock's Urjalan Taikayö** => valmistuu FIN MVAksi
S4+SERT Goldilock's Veljeni Leijonamieli
S5+SERT Goldilock's Ronja Ryövärintytär
irtoSERT Goldilock's Prisoner of Azkaban
irtoSERT Goldilock's Quantum of Solace** => valmistuu FIN MVAksi
Paras nuori Goldilock's Poika Vuoden Takaa
KUMA Hyvästä sukupuolileimasta Goldilock's Ronja Ryövärintytär

Ei voi muuta sanoa kuin että  :sydan: :puna: :loov: ja vielä  :hyper:

Postaan pienoista raporttia arvostelemistani luokista hiukan myöhemmin  :icon_smile: