Pirkanmaan Nakertajat 17.8.13, LEMPÄÄLÄ (uml hamstereille)

Aloittaja Vevve, 26.05.13 - klo:22:28

Lautsi

Nyt lähti ilmot ja 2 syrkkiä ja 2 roboa tulee. Tuskin on mitään huippulaadukkaita, mutta näillä mennään :D Olis ollut 1 marsukin, mutta ei mulla oo näyttelylautaa enkä jaksa rakentaakkaan nyt tähän hätään. :D
-Fluffy's syyrialaiset-

Vevve

Tämä jää meiltä sittenkin tällä kertaa väliin.

S.D.G.

Jeh! Nuorimmaisetkin ehtivät rekisteriin ja näin ollen tullaan siis neljän talvikon voimin. Vaan. Kai mä meinasin vähän enemmänkin tuoda, mutta en millään viitsi maksaa femmaa sellaisista, jotka ei vuorenvarmasti menesty, vaikka kuinka mielenkiintoisia ne enkkukommentaarit onkin. Ennen muinoin kun oli vähemmän eläimiä, piti rahdata kaikki kynnelle kykenevät näytsiin. Nyt joutuu jo miettimään, mitä oikein kehtaa tuoda.  :icon_mrgreen: Kevään näytsirumban jälkeen on tehnyt gutaa pieni tauko, mutta kyllä sitä vaan on jo ihan kiva päästä näytelmiin! Joitain kodinvaihtajiakin pääsee uusille omistajilleen tästä näyttelystä, ja ajattelin katsoa, onko paikalla tavaranmyyntipöytää, voisin lahjoittaa vanhoja kuppeja ja kippoja pois hamsuhyllyä täyttämästä.

Ei kun nyt mä muistin. Pitikö mun meitin pitkispoikakin ilmota? Unohtu. No, meni jo!  :icon_e_biggrin:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.

jensku

Täältä tullaan 7 syrkin voimin. joista 6 menee lemmikkiin ja 5 ulkkikseen.  :icon_smile:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Crodino

VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Kivaa! :fruit:
^ Velhous toipuu juuri edellisestä urakastaan, eiköhän ole siihen mennessä iskussa taas. :msilly:
Aloin jo säästämään keksi- ja teepakkauksia, jotta saan kaikille hamsuille sääntöjen vaatimat piilopaikat bokseihin. :popcornia:

Janzu

Mä ilmosin jopa hurjat neljä syrkkiä lemmikkiin joista pari muistaakseni umliinkin pyörähtämään. Vaihteeksi liikkeelle vähän vähemmällä eläinmäärällä  :icon_smile:
Myyntiin lähtee myös vähän jaksamisen mukaan muutamia cämpsylapsia ja mahdollisesti nuoria syrkkejä väreissä lk musta kk naaras, pk musta ja lk cinnamon -urokset.

Tinjau

Lainaus käyttäjältä: Hajime - 10.08.13 - klo:21:31
Kivaa! :fruit:

Apua missä tuosta puhuttiin oikein! Menny multa ihan ohi ,onko linkata? Meinaan siis noita piilopaikkoja.

Alkemistin

^ No nyt täytyykin ottaa sanani takaisin. :nuija:
Nuohosin säännöt ja eri ketjuja, mutta en löytänyt moista mainintaa. Kuitenkin muistelisin, että Vantaan juhliksen jälkeen olisi ollut keskustelua, että sellainen pitää olla. Kai se on sitten vain suositus eläimen viihtyvyyden kannalta, ja ilmeisesti myös tuomaroinnin:

Eläinsuojeluasetuksessa tosin mainitaan jyrsijöistä: "Pitopaikassa eläimillä on oltava mahdollisuus piiloutua.", mutta tuo tarkoittanee vakituista asumusta. Noh, on se kuitenkin kiva olla siellä, vaikka osa hamsuistamme piiloutuu lootan alle. :icon_e_wink:

Veda

Tulossa ollaan tänne useamman hamsun ja pupun kanssa  :icon_smile:

weetikki

Meiltä mukaan lähtee neljä syrkkiä, kolme ulkomuotoon ja kolme lemmikkiin. Myös kani lähtee kokeilemaan onneaan näin ensikertalaisena  :loov: Kovasti jänskättää miten meidän elukoiden käy kun ovat nyt saaneet nauttia kesän näyttelytauosta  :icon_smile:

gimlixx

Tuohon piilopaikkakeskusteluun sen verran, että eikö kasa vessapaperia aja myös saman asian? Aika hyvin piiloon ne sinne kasaankin pääsevät.  :icon_cheesygrin: Siis kun itsellä on ollut tapana sitä paperia tunkea niihin lootiin.

Lainaus käyttäjältä: gimlixx - 13.08.13 - klo:07:26

Isoon kasaan kyllä. :icon_cheesygrin:  Tosin meidän syrkkimme vallitsevat mieluummin sen keksipaketinpuolikkaan kuin paperikasan - lukuunottamatta muutamaa vanhinta, joita ei muutenkaan mikään juuri häiritse. :tongu:

Tästä kyllä tulee väistämättä mieleen se Turun näyttely, jossa vessapaperi loppui jatkuvasti kesken wc-tiloista, koska jotkut rullasivat sitä sieltä antaumuksella hamsuilleen. :prll:

Crodino

Tässä PiNan facebook sivuilta eläimäärät kopioituna, niille ketkä missasivat tai eivät ole facessa:

Pet-gerbiilit: 5kpl.
Pet-chinchillat: 3kpl.
Pet-kanit: 45kpl.
Pet-marsut: 34kpl.
Pet-hamsterit: 116kpl.
Pet-rotat: 65kpl.
UML-hamsterit 167kpl., joista syyrialaisia 94 kpl. ja kääpiöitä 73kpl.
UML-rotat 121kpl., joista rexejä 35kpl. ja sileitä 86kpl.
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Lainaus käyttäjältä: Crodino - 13.08.13 - klo:11:14

Kiitos! Kas kun tämä ei ole. :icon_redface:

Btw. Jos jollain Lempäälään tulossa olevalla olisi viimeinen Poskipussi tallessa ja hennoisi siitä luopua, niin maksan jokusen euron. Olisi tosi kiva saada se!