Kangasala (Pirkanmaa) 19.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 28.06.07 - klo:19:40

Johanna/PiNa

Elonäyttelyn tuomarit ovat seuraavat:
*Sini Niemisalo & Bill Greig.
----
Niemisalo arvostelee syyrialaiset, Greig kääpiöt. Campbellien kohtalo kuulemma vielä avoinna, selviää pian, että kumpi ne arvostelee!

Ninde

Sinillä ei ole kääpiöille oikeuksia, joten tuskin hän ainakaan.  :)

Pertti

No kiva tietää, ei tarviikaa tulla  :c8  XD
Kyllä aina yhen voi ottaa!

muskotin

Tämä ei liity hamsuihin, mutta koska teillä monilla on marsuja, niin ilmoittelen vain, että toimin Pinan näyttelyssä marsujen pet-tuomarina. Kaikki siis suurin joukoin mukaan ja marsuja valmistelemaan!

Viivi

Tämäkään ei hamstereihin juurikaan liity, mutta jos joku ihanainen ihminen Oulun seudulta on tulossa tuonne Pinan näyttelyyn ja voisi ottaa sieltä kyytiin hiiriuroksen ja viedä sen joko Ouluun tai Pudasjärvelle, niin voisiko ottaa yhteyttä. Ei mieluiten yksityisviestinä, koska en tod näk käy täällä enää, mutta vaikkapa sähköpostitse marsut(ät)supervixen.org.

Minski

Eiks noista L1-jutuista vois tehä ihan erillisen keskustelunsa ?

Mä tänään rupesin katteleen, että ketäs ilmottelis tonne ja eipä meillä nyt ihmeesti oo ilmottavia sit kuiteska. Muutama syyris, muutama lemmikkiluokkalainen ja ehkä pari roboo. Saa luvan sit joku muukin tuoda roboja sinne, ettei käy taas niin nolosti kun Espoossa kun pari rupusen näköstä roboo vaan siellä ja molemmat mun :D Kukas muuten lemmikkihamsut arvostelee ?
Hamsteriton tätä nykyä

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "Minski"Eiks noista L1-jutuista vois tehä ihan erillisen keskustelunsa?
L1-keskustelu löytyy nyt täältä //http://hamsteriyhdistys.net/foorumi/posting.php?mode=quote&f=20&p=2380

Maikkis

Onko kukaan Oulun suunnalta tulossa? 2 poikasta kaipaisi kyytiä..
yovipeltajat(a)luukku.com

EDIT: ei enään kyytitarvetta!

soundlovers

Viestin editointia... Luin vasta äsken Pina:n sivuilta, että olen näköjään lemmikkiluokan tuomarina ko. nlyssä niin tottakai olen siinä tapauksessa tulossa ko. nlyyn  :haha
Oli tapahtunut joku informaatiokatkos, koska en ollut saanut sähköpostia asiaan liittyen.

Saana

Tässä ois niitä eläinmääriä.

syyrialaiset:
-lyhytkarvaiset: 18kpl.
-pitkäkarvaiset: 22kpl.

koestandardi syyrialaiset:
-lk: 3kpl.
-pk: 1kpl.

kääpiöhamsterit:
-talvikot: 16kpl.
-kiinankääpiöt: 7kpl.
-roborovskit: 7kpl.
-campbellit: 3kpl.
-campbellit: koestandardit: 3kpl.
-campbellit: ei-standardit: 3kpl.

Pet-hamsterit:
-syyrialaiset: 25kpl.
-kääpiöt: 16kpl.

soundlovers

Kiitos ja kumarrus Anninalle tiedosta  ;) Aika vähän on näköjään hamsuja ilmoitettu niin virallisiin kuin lemmikkiluokkiinkin...

Yökyöpeli

Onkohan noi eläinmäärät ny ihan oikein ku kuulema esim mun elikot puuttuu luettelosta kokonaan  :c8
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät huku.

www.freewebs.com/yokyopelin

Minski

Mulla jo meinas ihan todellinen epätoivo iskee, etten pääsekään paikalle, kun mulla peruuntu kyyti ja sit vielä varakyytikin ja kun tonne näyttelypaikalle ei julkisillakaan pääse :| No eilen sit kekkasin kysyä yhen kasvattini omistajalta, että josko hän olis tuonne menossa ja ottaisi mut kyytiin ja näillä näkymin se sopii ja pääsenkin paikalle :aplodit: :pilehile: :pileet: Mitä tästä opimme; aina kannattaa avata suunsa :D (No joo, oon kyllä huomannu, että ehkei ihan aina :mrgreen:)

Eipä mulla tuotavia ole tuonne kuin muutama syyris ja pari roboa, mutta oli silti päivän pelastus kun sainkin kyydin :yes:
Hamsteriton tätä nykyä

lentsu

Onpa vähän hamstereita ilmoitettu. Noille olisi riittänyt hyvin yksikin tuomari.

Niina-03

Ja nyt Skottituomarikin on sairastunut vakavasti ja joutunut perumaan tulonsa elonäyttelyyn. Uutta virallista tuomaria kääpiöille etsitään. Kaikki halukkaat viralliset sertinjakajat kuulutettu. Ikäviä muutoksia näin lähellä :(
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]