• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Näyttely 23.9.

Aloittaja Mustikkamaan, 08.08.07 - klo:19:46

« edellinen - seuraava »

enzu

#15
^ En mä vielä ihan varma ole..

PiiaL

#16
Meidänkin porukka on näillä näkymin vahvasti tulossa. :)

Minski

#17
En oo kerenny vielä ees miettiin tätä näyttelyä. Pikkusen tekis mieli tulla, mutta voipi olla ettei jakseta, saa nyt nähä. Olipa taas tosi järkevä postaus :D
Hamsteriton tätä nykyä

spellcaster

#18
Mä tuun taas pitkästä aikaa uuden tulokkaan kanssa kokeilemaan  miten käy  :)

Ninde

#19
Tuomareita alkaisin jo utelemaan?

Maikkis

#20
Minua myös kiinnostaisi tietää tuomareita heti kun niistä jotain joku tietää :)

Mappe

#21
Mieli ainakin tekis ja kyllä varmaan tullaan,mut en viel oikeen tie ketä otan mukaan,ku en oikeen tie onks näyttelykuntosii otuksii... XD

Ninde

#22
Vikaan ilmopäivään vähän reilu 2 viikkoa, niitä tuomareita taas kyselisin...?

Dakku

#23
Mä oon taas mattimyöhänen. Olis kiva olla assarina. Mut sit en saa vältsisti kyytiä :roll:
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

Minnaw

#24
Kovasti haluttais tulla... Pitää vielä kaverin kanssa sopia (sillä on samana vkloppuna synttärit, josko vois pitää ne seuraavana). Eikä mulla oikeen mitään näytettävääkään ole...  :teipit
Oxalis - talvikkokasvatus
http://oxalis.omasivu.fi/

Elliska

#25
Tulossa ollaan, jos saan ilmoitettua ton hamsun ajoissa :D

Mustikkamaan

#26
Tuomarit on tuolla näyttelykutsussa. Päivitetään kun saahaan inffoa lisää.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Ninde

#27
Ja sitten taas muistutusta, että kun täällä pyörii tuomareitakin, niin ei mainita niitä näyttelyyn tulevien hamsujen nimiä (eikä mielellään luokkiakaan, varsinkin jos omistaa vain yksi tai kaksi hamsua).  :)

Dakku

#28
Mun on kyl pakko viedä jotain punkeroita tähä näyttelyyn. Mut vieläki se hitsin kyyti on vähä vaiheessa. Saas nähä. Yritän ilmoittautua parin hamsun kanssa sinne nyt.. Tai ainaki yhden kanssa. Onko assareista mitänä tietoa?
Pienimuotoista hamsterikasvatusta

turhake

#29
Lainaus käyttäjältä: "Minnaw"Eikä mulla oikeen mitään näytettävääkään ole...  :teipit
Ei mullakaan :D Mutta onneks kaikki haluaa nähdä MEIDÄT joten voidaan sit asettaa ittemme näytteille.
[size=85]Onni<3
[/size]