• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Grand Gala Espoossa 21.11.2015

Aloittaja Vevve, 07.10.15 - klo:13:59

« edellinen - seuraava »

Emma selin

Eli mut sinne vaan lyhytkarvaisille ja ei standardi syrkeille sihteeriksi

Emma selin

Aino selin ilmoittautuu assariksi lk ja ei standardi syrkeille

PiiaL

Martinalle assariksi Piia Lappalainen ja Jonnalle assariksi Johanna Lappalainen.

Vevve



Muistakaa siis varata käteistä mukaan sekä kahviota että arpajaisia varten  :msilly:

Crodino

Tulossa ollaan, mutta voi vitsi, kun en tajunnut varata jotain hyvää toimihenkilö paikkaa. On vaan noille ruotsituomareille sihteröinti. Tyhmä minä.
VKH talvikoiden kasvatusta Vantaalla

Limp89

Jos kyyti järjestyy niin mun yksi kasvatti lähtee myös:) tosin alkaa olla jo kiire eikä kyytiä tunnu löytyvän:(

Vevve

Muistakaahan sitten huomauttaa, jos ette ole saaneet ilmoittamistanne hamstereista automaattista sähköpostivahvistusta (kurkatkaa myös roskaposti)!

Mileia

Mulle ei kyllä taaskaan tullut sähköpostivahvistusta, ei ole yhdestäkään näyttelyilmoittautumisesta tullut ennenkään. Ei edes roskapostiin. Kai se perille on kuitenkin tullut taas? Hamsterin nimi on Ruusunnuppu ja kahteen eri luokkaan  :icon_smile:

Vevve

Lainaus käyttäjältä: Mileia - 12.11.15 - klo:09:39
Mulle ei kyllä taaskaan tullut sähköpostivahvistusta, ei ole yhdestäkään näyttelyilmoittautumisesta tullut ennenkään. Ei edes roskapostiin. Kai se perille on kuitenkin tullut taas? Hamsterin nimi on Ruusunnuppu ja kahteen eri luokkaan  :icon_smile:

On tullut perille. Sinulla on nähtävästi hotmail/live -sähköposti, niillä on usein ollut ongelmia vastaanottaa näitä ilmoittautumissähköposteja.

Mileia

Lainaus käyttäjältä: Vevve - 12.11.15 - klo:17:01
Lainaus käyttäjältä: Mileia - 12.11.15 - klo:09:39
Mulle ei kyllä taaskaan tullut sähköpostivahvistusta, ei ole yhdestäkään näyttelyilmoittautumisesta tullut ennenkään. Ei edes roskapostiin. Kai se perille on kuitenkin tullut taas? Hamsterin nimi on Ruusunnuppu ja kahteen eri luokkaan  :icon_smile:

On tullut perille. Sinulla on nähtävästi hotmail/live -sähköposti, niillä on usein ollut ongelmia vastaanottaa näitä ilmoittautumissähköposteja.

Niin mä muistelin, että johtuu tuosta live-sähköpostista. Ajattelinkin, että oli silti ihan kunnossa  :icon_smile:

Vevve

Tänään viimeinen ilmoittautumispäivä! Ilmoittautua voi kello 00.00 asti!

Rion

Kolmen mupelon voimin ollaan tulossa! :peukku: Eikä ees mennyt tiukille tai mitään, olihan tässä vielä reippahat puoli tuntia aikaa ilmoittautua...  :icon_cheesygrin:
Pienien tassujen jälkiä siellä sun täällä - matoilla, seinillä, sydämen päällä.

Vevve

Tattadaa, tässäpä nämä ilmoittautumismäärät joita multa on jo ehditty kyselemään!  :nuija:

Eläinmäärä on huiman suuri, toivottavasti ei tule ahdasta. No, sopu sijaa antaa!

Ennakkoilmoittautumismäärät:
Lk syyrianhamsterit: 42
Pk syyrianhamsterit: 54
Ks syyrianhamsterit: 6
Es syyrianhamsterit: 15
Talvikot: 45
Campbellit: 21
Ks campbellit: 8
Es campbellit: 4
Roborovskit: 9
Kiinankääpiöhamsterit: 21
Lemmikkisyyrialaiset: 38
Lemmikkikääpiöt: 38
Lasten lemmikkiluokka: 15

Eläinmäärän suuruuden vuoksi lasten lemmikkiluokan tuomariksi vaihtuu Veera Kujansuu!

Jälki-ilmoittautumismahdollisuudet:
Ulkomuotoluokkiin ei oteta vastaan jälki-ilmoittautumisia. Lemmikkiluokkiin otetaan jälki-ilmoittautumisia kaikkiin luokkiin.

Vevve

Arvostelunumeroiden ennakkolunastus on mahdollista sähköpostitse aikavälillä 17.11 - 19.11.2015. Liitä maksukuitti ilmoittautumistasi sähköpostiviestiin ja otsikoi se "Ilmoittautumiset  4 21113.".  Kirjoita viestiisi eläinten esittäjän nimi, mikäli maksaja on eri kuin esittäjä. Viesti lähetetään osoitteeseen hamsterinayttelyyn@gmail.com. Maksukuittia vastaan saat sähköisesti arvostelunumerosi, jotka tulostetaan, leikataan ja teipataan osallistujien kuljetusboksien kansiin. Lunastaessa arvostelunumerot sähköisesti, ei paikan päälle tarvitse tuoda maksukuittia. Mahdollisten poissaolevien eläinten arvostelunumerot tulee kuitenkin palauttaa näyttelyn infopisteeseen.

Huom! Ennakkoilmomaksun viite on tuo 4 21113.

Vevve

Grand Gala-
näyttelyä sponsoroi:

- Lemmikkitaivas, www.lemmikkitaivas.fi

- Hamppukauppa, www.hamppukauppa.fi

- Faunatar -ketju, www.faunatar.fi

- Faunatar Sello, www.faunatar.fi/Faunatar_Sello

- City4Pets, www.city4pets.fi

- Punainen Pallo Columbus, www.punainenpallo.fi