• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poskipussi 4/09

Aloittaja Enkeli89, 01.01.10 - klo:15:24

« edellinen - seuraava »

Enkeli89

Olen yhdistykseen erittäin pettynyt kun lehtien toimitus ei kerrassaan toimi, millakin olisi pitänyt viimeisessä lehdessä tulla lasku, mutta minun ei ole sitä kyllä todellakaan minkäänmoista tarkoitusta enää maksaa. täällä pohjoisessa ei järjestetä kunnolla näyttelyitäja yksikin shy:n ja osjh:n näyttely(oli kylläkin jo vuosi sitten ) meille jäsenille täysin hyödytön kun ei alennuksia saanut. yhdistys on kyllä tarkka siitä milloin jäsen maksut maksetaan-että lehdet tulee varmasti oikein; silloin milloin sattuvat tulemaan.
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

viiru

#1
Kaikki tiedustelut ja reklamaatiot liittyen jäsenlehtien jakeluun voi osoittaa  suoraan jäsenrekisterinhoitajalle Heli Ojalalle sähköpostitse martina.munther@gmail.com tai puhelimitse 050 359 1144. Vielä minulla ei kuitenkaan valitettavasti ole materiaaleja mitä toimittaa (aikaisempia jäsenlehtiä tai uusien jäsenten liittymismateriaaleja), joten toistaiseksi asiat jotka eivät koske PP1-4/10, pitää osoittaa Helille.

Järjestämme näyttelyitä siellä, missä toimitsijoita näyttelyn organisoimiseen riittää. Minusta on hienoa, että olemme pystyneet lupaamaan tälle vuodelle peräti kaksi sellaista näyttelyä, jonka sijainti on kaukana hallituslaisten sijainnista (Jyväskylä ja Oulu). Tämänkaltaisten tapahtumien järjestäminen vaatii suurta ponnistelua ja omistautumista järjestävältä taholta, ja voin sanoa suoraan että missään nimessä meillä ei ole tällä hetkellä resursseja lähteä useampia näyttelyitä järjestämään pohjoiseen.

Näyttelyiden järjestämisestä löytyy foorumilla paljon keskustelua, kannattaa osallistua niihin, mikäli haluaa vaikuttaa näyttelyiden järjestämispaikkoihin.
viewtopic.php?f=20&t=5162
viewtopic.php?f=20&t=143
viewtopic.php?f=20&t=553
Cheersbigears-talvikkokasvatus