• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Joululahja vinkit

Aloittaja Tiituz, 27.11.07 - klo:16:41

« edellinen - seuraava »

Tiituz

Elikkäs tänne voipi laittaa joululahja vinkkejä, kaupasta ostettuja tai omatekemiä.Jos tällänen on jo,poistakaa. Mutta tässäpä olis yksi vinkki, Lemmikki lehdestä nro. 12/2007

Herkkutikut jyrsijöille

Tarvitset :
-porkkanaa
-hunajaa tai pilttiä
-Siemeniä,pähkiöintä(ei suolattuja),kuivattuja hedelmiä(ei sokeroituja) yms.
-kuorimaveitsen
-lautasia 3kpl

1.Ota kolme lautasta.Laita ensimmäiselle lautaselle hunajaa tai pilttiä ja toiselle siemeniä,pähkinöitä,kuivattuja hedelmiä yms.Jätä kolmas lautanen vielä tyhjäksi.
2.Kuori porkkana.
3.kieritä porkkana ensin hunajassa/piltissä ja sen jälkeen herkuissa.
4.Nosta herkkutikut kolmannelle lautaselle kuivumaan.
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

Tatu

#1
Kaikennäköisiä herkkuja on tullut jouluna ostettua "lahjaksi".
Kyllä minä ne ihan lahjapaperiin paketoin.  :D
Tänä jouluna ajattelin ostaa jokaiselle jyvätankopaketin, ainakin yhden, ja väsätä pitkästä aikaa taas vessapaperimökit. Ainakin kelpaavat nuille.

Maikkis

#2
Meillä jouluna hamsut ovat saaneet vain oikein hyvän jouluaterian. Viime jouluna ostin myös kuivattuja hedelmiä, niistä riitti iloa pitkäksi aikaa :)

e??a

#3
^Mäkin aattelin ostaa Lilolle varmaan sellasen jyvätangon. :D
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

Elliska

#4
Meilläkin tarjotaan kunnon ateria Holtille, kuten aiemmillekkin on annettu.
Riisipuuroa, kalaa, perunalaatikkoa... jne. Ja joululahjaksi hunajatankoja :)

piksu

#5
Meitin hamsterin eka joulu  :D  Enpä olekaan tullut vielä ajatelleeksi mitä ostaisi. Ehkä uuden mökin, tuo "vanha" alkaa olemaan aika rei'itetty.

Jyvätankoidea on huippu! Kiitos siitä!
Moon oikias, soot vääräs,
soon kans vääräs. Moomma
oikias, tootta vääräs,
noon aivan mettäs!

Tiituz

#6
Eipä kestä, täälläkin on hamsuilla ihka ensimmäinen joulu, ja vähän tohkeissani olen ;D
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

e??a

#7
^Meillä sama, eka joulu. :sydan :D
[size=85]Lil Mr Mysterious "Lilo"
musta poika
s. 2.7.07 ?[/size]

MurderDoll

#8
Meillä myös ensimmäinen joulu :) Ajattelin tarjota kunnollisen jouluaterian, ostaa lahjaksi paketin jyvätankoja ja ehkä jonkin uuden virikkeen häkkiin..
Vili & Hippu <3

HAMPSU

#9
Claudialla meni ihan vasta juoksupyörä rikki nii ennakkoo ihan pian ostan juoksupyörän.  :oops:
Tuo ei varsinainen lahja mutta ostan/teen häkkiin jtn uutta mukavaa virikettä..
Tuota jyvätangon tekemistä taidan koittaa :)
[size=50]<3[/size]

Nilla

#10
Niiskulle ostan juoksupyörän. Omppu ja Nappi saa sen sijasta myös jotain omatekemiä virikkeitä. Ja kaikki tietysti saa ihanan herkullisen jouluaterian. Omppu täyttää joulukuussa tasan puolitoistavuotta ja siihen Omppu saa lahjaksi pitkän vapaana olon :D  Niin ja aion ostaa myös siementankoja ja muita herkkuja.

Eka hamsujoulu meilläkin. Paitsi Omppu on kai ollut yhden joulun jo :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

Tiituz

#11
Nostanpa tätä vähäsen.  :D
Anemone\'s Deep Blue Sea?
Marvellous May Lily?
Eternal Flame?

Hamsula] http://www.freewebs.com/lindan_hamsula/index.htm

AnsaLucia

#12
No mut hei, jos lähestytään kysymystä vähän toisesta suunnasta. Mitä antaisit joululahjaksi ihmiselle joka harrastaa hamstereita? Tai vaikka tuliaisiksi jos menee kylään jossa se on harrasteena?
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Tatu

#13
^ Minä olen vienyt jyvätankoja tai tehnyt itse oikein siistin vessapaperimökin, jonka olen sitten koristellut talouspaperista revityillä kuvilla. Kyllähän sitä kaiken maailman virikkeitä voisi viedä, mutta ovat ensinnäkin aika kalliita, ja mikäli taloudesta löytyy jo vähintään kaikki tarpeellinen, niin vien noita aiemmin mainittuja sen takia että ne eivät kestä kauaa - siis ainakaan kaikilla. Serkullani jolla on yksi hamsteri, menee aika tiuhaan noita hyvätankoja ja vessapaperimökkejä, jotka jyrsviitti hajottaa aina.  :)

Omppu

#14
Meillä eka joulu syrkin kanssa. Roboja on ollut, taisin niille jonkun jyvätangon ja banaanilastuja ostaa. Ostan Vanillalle jonkun kivan pikku virikkeen, häkissä ei vielä ole kovinkaan paljon. Kangaskaupasta voisi hakea myös kangasrullia, koska vessa- ja talouspaperirullat alkavat käydä vähän ahtaaksi. Jotain herkkuakin ehkä..  :D
Cindy (roborovski, norre 10.2005-6.10.2007 R.I.P.) Sandy (roborovski, norre 10.2005-26.2.2008 R.I.P.) Vanilla (syyrialainen, creme 12.9.2007-31.12.2009 R.I.P. )