Hamsterinäyttely 26.4.2014, Ylivieska (PPKJY ry)

Aloittaja Eve87, 08.02.14 - klo:16:48

Eve87

^ kappas! Olen ollut totaalisen hajamielinen kutsua kootessani, sieltä todentotta puuttui kokonaan tilinumero!  :nuija: Pahoittelen  :icon_cheesygrin:

Vielä tarvittaisiin toimihenkilöitä! Rohkeasti mukaan vain, ei tarvitse olla aikaisempaa kokemusta, tehtävään opastetaan kyllä  :mhappy: Toimihenkilöille ilmainen ruokailu paikanpäällä ruokatauolla.

Vielä puuttuu ulkomuotoluokan syrkeiltä assari, ulkomuotoluokan käppäreiltä assari ja lemmikkiluokan käppäreiltä sihteeri & assari.

Tähän ketjuun voi ilmoittautua  :mhappy:

mariiiii

Voisin assaroida lemmikki kääppärit :)

Vevve

Ilmoitin muutaman roborovskin ja kiinankääpiöhamsterin!

Lähtevät Sarsun mukana, haluaisin kovasti itsekin mutta kyllä nuo junat vaan tulee liian kalliiksi  :eijei: Halvimmalla olisin näyttelyaamuyönä kello 03 perillä, ja mihin siitä sitten oikeen kömpisi siksi aikaa että näyttely alkaa :icon_mrgreen:

emmesyys

Voi että, tuo eilinen Jyväskylän näyttely kyllä sai aikaan semmosen innostuksen että haluaisin ihan tosi kovasti tuonnekin! Ottasin eilen mukana olleen syrkin lisäksi mieluusti robotkin matkaan, ja suunnittelin jo ketä ilmottaisin mihinkin luokkaan. Mutta opiskelijana taloudellinen tilanne rajottaa niin paljon että en ainaskaan tähän tietoon pääse lähtemään ja se harmittaa ihan vietävästi. Yöpaikkakin löytyisi isovanhempieni luota noin 100km päästä matkan varrelta ettei tarttisi koko matkaa sillon lauantaina mennessä eikä tullessa ajaa jos ei tahtoisi. Sain kuitenkin loistoidean ja jos tuossa meidän lähikirppiksellä vaan on tilaa niin pistän sinne vihdoin kirppispöydän pystyyn ja käytän tuotot bensaan jotta pääsen näyttelyyn. :D Nuo ilmomaksut ei kuitenkaan kovin suuret noilta kolmelta otukselta vielä ole niin tartten vaan matkarahat.

Ja tosiaan, jos saan matkakassan kasaan niin sitten ollaan ajelemassa Kuopiosta kahden ihmisen ja kolmen hamsterin voimin, ja silloin voisi tulla myös kyydissä joku jos täältä päin tarttee. Vois laittaa bensakulujakin vähän puoliks niin ei ihan niin kalliiksi tulisi. :) Sillon tosin on matka aika pitkä kun tuskin kukaan haluaa minilomalle meidän mummolaan. :D Mikä on tuonne viimeinen ilmottautumispäivä? Eli toisin sanoen paljonko mulla on aikaa kerätä matkakassaa? :D

Eve87

^ meinasinkin sulle ehdottaa, että tuutte heti tänne meillepäin seuraavaksi  :icon_cheesygrin:

Lainaus käyttäjältä: Eve87 - 07.04.14 - klo:07:34

Kyllä musta vähän alkaa näyttää että me tultais sinne päin, tuotti se mun kirppispöytä tai ei. :D Ja eihän semmonen nyt voi olla tuottamatta mitään, eihän? Laskeskelin viime yönä matkakulujakin vielä uudemman kerran ja totesin ettei niitä kerrykään ihan niin paljon kuin kuvittelin, joten voisi se lähteminen olla mahdollista. Pitää tuon avopuolison kanssa vielä asiasta tarkemmin keskustella jahka se ilmaantuu töistä kotiin. :) Ja sitten toivon mukaan tästä ei nyt löydy mitään suurempaa aukkoa ja voin alkaa ilmottelemaan hamstereita! :sydan: Vielä vaan pitäisi päättää ihan lopullisesti että kuka mihinkin luokkaan/luokkiin. Vaikka siis mulla tosiaan on vaan kolme otusta pähkäiltävänä, mutta silti. :D

Semmosta kysyisin vielä että kun siis mulla on kolme hamsteria (syrkki ja kaksi roboa) ja syrkki olisi varmaankin menossa sekä ulkomuoto- että lemmikkiluokkaan, niin lasketaanko se syrkki tavallaan "kahdeksi hamsteriksi", kun tuolla lukee että 1. ja 2. hamsteri maksaa sen ja sen verran, 3. ja 4. sen ja sen verran... Eli siis jos ilmoitan syrkin sekä lemmikki- että ulkomuotoluokkaan, niin meneekö seuraavan hamsterin ilmoittautumisesta sitten tuo 3. hamsterin hinta? Olipas epäselvästi selitetty, mutta toivottavsti joku tajusi.

Eve87

Ulkomuotoluokan ja lemmikkiluokan ilmoittautumismaksut erikseen.

Eli vaikka jos ilmoitat 3 hamsteria ulkomuotoluokkaan, se on 15€ ja vaikka jos ilmoitat esimerkiksi kaksi lemmikkiluokkaan, niin se on sitten erikseen 12€, eli 15+12€ yhteensä. Olettaen, että olet SHY:n jäsen  :mhappy:

Muistuttelisin, että viimeinen ennakkoilmoittautumispäivä lähenee! Vain ennakkoon ilmoittamalla varmistat sen, että eläimesi osallistuu!

Viimeinen ilmoittautumispäivä postitse 11.4.2014 ja sähköpostitse 13.4.2014.

Sarie

Tuleeko sähköposti ilmottautumisiin aina vahvistusviesti?

Pähkäilen täällä, kun ilmottautuminen ulkomuotoluokkaan on kyllä vahvistettu, muttei lemmikkiluokasta ole kuulunut mitään, niin pitäisiköhän laittaa viesti uudelleen....

Eve87

^ Minä olen ottanut ulkkarit kyllä vastaan ja samointein vahvistanut, jos on tullut perille.

Luulisin, että myös lemmikkiluokista tulee joku vahvistus, kunhan ne on vastaanotettu ja katsottu.  :mhappy:

Sarie

Okkei, pitää yrittää jaksaa kärsivällisesti odotella   :enkeli:

emmesyys

Hienosti nyt säädän näiden ilmottautumisten kanssa. Mutta siis aloin ilmottelemaan hamstereita ja nyt en enää yhtään tiiä mitä pitää tehdä! :D Ilmoitin vahingossa kaikki kolme tuonne Lahden näyttelyyn kun fiksusti ajattelin että kun vaan menen Hamsteriyhdistyksen sivuille niin sitähän kautta se varmaan hoituu. Totuus paljastui kuitenkin heti kun olin saanut hamsterit ilmoitettua, mutta laitoin nyt sähköpostia sitten ja peruin ne. Ja nämä tämän Ylivieskan näyttelyn ilmottautumiset piti vissiinkin hoitaa sähköpostilla? Mitä kaikkea täytyy kirjottaa siihen ilmottautumiseen? Ja pitääkö liittää jotain muutakin mahdollista, mitä? Oon nyt ihan sekaisin näistä. :D

viiru

Lainaus käyttäjältä: emmesyys - 10.04.14 - klo:13:17
Kuhunkin nlyyn ilmoittaudutaan aina kutsussa mainittujen ohjeiden mukaisesti. Ylivieskan nlyn kutsu: http://hamsteriyhdistys.fi/foorumi/index.php?topic=12568.0
Cheersbigears-talvikkokasvatus

emmesyys

Toivon että sain ilmoittautumiset nyt oikein laitettua ja kaikki tarpeellinen meni perille. :) Hermoilen vain tällaisia hirveästi kun ei ole ollenkaan kokemusta moisesta, ja siksi kyselenkin että saisin varmistuksen sille että asiat tuli hoidettua.

Joka tapauksessa, nyt on ilmot maksettu ja kolme hamsteria ilmoitettu, kaksi sekä lemmikki- että ulkomuotoluokkaan ja yksi pelkästään lemmikkiluokkaan. Nyt voi vaan alkaa odottelemaan näyttelyä! :)

Eve87

Hamstereiden osalta ulkomuotoluokan syyrianhamstereihin ei oteta enää ilmoittautumisia, eikä myöskään jälki-ilmoittautumisia! Ulkomuotoluokan kääpiöhamstereille otetaan ainakin keskiviikkoon asti vielä ennakkoilmoittautumisia, lopullisesta ennakkoilmomäärästä riippuen saattaa olla myös jällki-ilmoittautumismahdollisuus.