OSJH:n hamsterinäyttely + pet-show 9.11

Aloittaja Sintturainen, 24.10.13 - klo:13:25

Sintturainen

Ketäs tulossa? Muistakaas että huomenna on viimeinen ilmopäivä!  :peukku:

Ana

Tullaan :) Pitää tänään keretä ilmota noi!

Eve87

Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

mariiiii

Tulossa me myös, tietenkin! Kiva kun on hamsuille ulkkikset! :)

ReettaO

Mortimer Muistohippu
musta pitkäkarvainen syyrialaisuros,
09092013

mampsteri

täältä kans osallistutaan :) pettiin syrkki uros ja talvikko naaras ja _ehkä_ jälki-ilmona syrkkinaaras ulkomuotoon.. mukaan tulee myös alaston marsu  :icon_lol: ekat näyttelyt hamstereiden kans tai yleensäki piiitkään aikaan.. joskus teininä rampannu näyttelyissä..

MK

Tulossa ainakin yhden hamsun voimin. :icon_smile:

Humselo

Onko lemmikkituomarit jo tiedossa, vaikka kutsussa niitä ei ole mainittu?

Talvikot, Unni, Svetlana, Pirita ja Pekko
syrkki, Salmiakki

Janika S.

"Lemmikki syyrialaiset: Eve Immonen
Lemmikki kääpiöhamsterit: Merja Nauska"
Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

Vevve

Me päätettiin Jonnan kanssa lähteä mukaan, tälleen vähän extempore! Ilmoitin aika monta elukkaa, yhteensä 16...  :c8: No, kun kerran kauas lähdetään ni lähdetään kunnolla.

Vevve

Kiitos OSJH:lle hyvin järjestetystä ihanasta näyttelystä!  :sydan: :sydan:
Olen nyt kahdessa OSJH:n nlyssä ollut, molemmissa on ollut tosi kiva ja rento fiilis.

Standardiluokan roborovskeissa S1 Goldilock's Kent ja S2 Goldilock's Unelma. Ei-standardiroboissa S2 Goldilock's Weetamoe (om. Janika S) ja S3 Goldilock's Xander. Talvikoissa S4 Goldilock's Tuulihaukka, S5 Hercule Poirot ja KUMA Goldilock's Salaneuvos. Kiinareissa S3 Goldilock's Gaptooth Ridge*. Vähän kismittää että standuluokkien sijoituksia tuli 5 kpl mutta ei yhden yhtä sertiä! Mutta käyhän tää näinkin, Kent sai ainakin hienon pokaalin :loov:

Yövyimme Jonnan kanssa pe-la yön jossain ihmeen Kempeleen Moottorimajassa, jossa oli niin ehta kasarisisustus että oksat pois!  :icon_mrgreen: Näyttelyn jälkeen ajettiin kotiin, pääsin kaatumaan petiin ehkäpä kahdelta yöllä. Tulemme varmasti toistekin, kun OSJH seuraavan kerran pitää ulkkikset!

Oli muuten kiva myös assaroida hamsuja piiiiitkästä aikaa! Edelliskerrasta oli varmaan jo vuosia.

Sintturainen

^Kiva että viihdyitte! Ja oli kyllä tosi kiva nähdä meidän näyttelyissä noinkin paljon etelän hetelmiä  :icon_mrgreen: Hitsi, mä kauan mietin annanko sertiä sille standu robojen ykköselle, mut vielä hiukka vaalea perusväri oli sit se syy miksi en sertiä antanut... Josko se siitä vielä tummuis, oli muuten tosi nätti  :loov:

Eve87

Ihan mahtipäivä! Kiitos vielä tätäkin kautta osjh:n poppoolle!  :sydan:

Ihan kivasti tuli menestystäkin! Always Somewhere* oli pitkisten S2+SERT ja muutenkin tipahteli hyvää arvosanaa niille keneltä sitä odottelin. Mun robokasvatti oli k-standujen 1 ja nappasi ksertin, onnea Janikalle  :icon_smile:
Jotain muutakin tuli..

Päivän yllättäjä oli mun parin kuukauden ikäinen talvikkopallero oli joka PLH1,TS,PN & BIS5.

Lemmikkisyyrialaisten taso oli melko vaihteleva, mutta oikeastaan kokonaisuudessaan kuitenkin todella hyvä. Erityisesti nuoret hamsterit loistivat!  :mhappy:
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

MK

Kiitokset myös omasta puolestani jälleen mukavista näyttelyistä! :icon_smile: OSJH:n näyttelyihin on kiva tulla vähän kauempaakin.

Mulla oli mukana peräti yksi hamsu (en muista koska olisin ollut vain yhden hamsun kera näyttelyissä), joka pärjäsi ihan kivasti, vaikkei varsinaista menestystä tullutkaan. Syrkkien ulkkiksen ei-standuissa toinen sekä paras nuori. Kaikkein tyytyväisin olin arvosteluihin; ulkkiksista ERI ja lemmikistä muistaakseni EH++. Ikää oli näyttelypäivänä tasan kaksi kuukautta, joten tästä on hyvä jatkaa. :icon_smile: