Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

Saana

Jos joku hallituslainen lukee tätä niin voiskohan ruusukepalautuksiin saada päivitystä ennen tätä näytskää?

Vevve

PiiaL

Voi hitsi noiden juna-aikataulujen kanssa, kun se aikaisin juna ei kulje sunnuntaiaamuisin :( Mitähän tässä keksisi, miehen kyydin varaankaan en voi laskea, sillä hän lähtee armeijaan, eikä lomistaan vielä tiedä. Ei kukaan haluaisi majoittaa meitä (minua plus muutamaa hamsutinta) tampereella lauantai-sunnuntai -väisenä yönä.. hmn. Vai löytyisiköhän suht kohtuuhintaista eläinmyönteistä hotellia tampereelta? Harmittaa vaan paljon, kun jää taas monet näyttelyt välistä ja näytettävääkin varmaan olisi.

nennu

Taitaa jäädä Tampereen näyttelyt käymättä tuon kyydityksen takia. :(

Saana

Piia, eiköhän meille mahdu, jos tarvetta yöpymiselle on. :)

Oranssi

Meiltä jää näyttely väliin, menen su iltana yövuoroon.

Valeriana

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Mites muuten, onko valiolemmikeille jotain ruusuketta ja pystyykö sen saamaan tuolta Tampereelta? Kun meidän Ulpu valmistui juuri.

Joo, olishan se hienoa jos valiolemmikeillekin olis joku ruusuke, kun meidän Poika (Son of A Gun) valmistui myös valiolemmikiksi viimeiseksi jääneessä näyttelyssään. Mutta kunniakirjan kai saa valiolemmikillekin ja se olisi kiva saada mukaan näyttelystä. (Täytyy vaan laittaa se valioanomuskaavake ensin menemään...)

jennu

^Valiolemmikille on oma ruusukkeensa ja kunniakirjansa :)
[size=85]Rangifer Tarandus "Viljami", pk rex kyyhkynharmaa
Cosmic Love "Cosmo", pk kyyhkynharmaa-hunaja
[/size]

Sattuma

Näillä näkymin ollaan molempien likkojen kanssa tulossa, ja Nessan kanssa kokeillaan lemmikkiluokan lisäksi ulkomuotoluokkaa :)
Lahja tosin ei varmaan tule pärjäämään kun on vieläkin hiukan pyöreässä kunnossa x)

Ja bussilla tai junalla tullaan, riippuen siitä missä näyttely pidetään-> mistä helpoin tulla sinne
Meillä seikkailee]
Loru-Iida, eli Loru(lk, soopeli vn)
Iiro-Poika, eli Iiro(vkh tv, safiiri)
Jappi, Zunami ja Kyösti(akaattikotilot)

Anzukka

Minä olen tulossa siskon kyydillä ja kolme hamsteria näillä näkymin lähtee mukaan :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

Minski

Lainaus käyttäjältä: "Valeriana"

Kunniakirja tulee postissa jonkin ajan kuluttua valioarvonanomuksen lähettämisestä, ei ole omalla kohdallani ainakaan kestänyt kauaakaan. Lemmikkivalioruusukkeen saa siitä näyttelystä, jossa hamsteri valmistuu lemmikkivalioksi (kannattaa mainita valmistumisesta tuomarille palkinnon jaossa) tai sitten pyytämällä seuraavasta näyttelystä. Kannattaa itse sanoa tuomarille, kun tietää hamsunsa valmistuneen lemmikkivalioksi, koska tuomarit eivät sitä aina tiedä, kun lemmikkiluokan sijoituksista ei tule mitään sertimerkkejä hamsun nimen perään niinkun ulkomuotoluokan sijoituksista :) Jos et saanut lemmikkivalioruusuketta siitä näyttelystä, jossa hamsu valmistui niin pyydä se seuraavasta :)
Hamsteriton tätä nykyä

Vevve

^Juu plakaatin olen saanut ja Jyväskylässä ei lemmikkivalioruusukkeita ilmeisesti ollut. Pyydän sitten Tampereelta, kuten arvelinkin. :)

crystal

Ilmoitin 3 hamsteria niin lemmikki- kuin ulkomuotoluokkiinkin =)

erya

Onkohan kukaan ajamassa Hämeenlinnasta/Hämeenlinnan kautta tähän näyttelyyn? Kyytiä näyttelyyn ja takaisin olisivat vailla minä ja yksi hamsteri.  :)

maarit

Lainaus käyttäjältä: "maarit"Tänne olis kiva päästä.Onkos ketää Hämeenlinnasta tai tästä ohi ajamassa jonka kyydissä olis tilaa?  :D

Mä olen huhuillut samaa tässä ketjussa jo aiemmin kuin erya eikä kukaa ole vielä ilmottanut mitään.Täytyy vissiin laittaa kyytipalstalle ilmoa.
Tällä hetkellä hamsteriton