Jyväskylä 13.4.13

Aloittaja jensku, 28.02.13 - klo:17:38

GaneshaX

Ei oikein vielä tietoa lähdetäänkö tuonne. Ei ole oikein mitään näyttelytettävää ja hirveän paljon muita rahareikiä.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Jassicha

Hippu Harmaja "Xena" <3
Fontana <3
Regalis League Of Shadows "sandy"<3
Lumiruusu "ruusu"
RIP Salmix <3

Thapahiska

Tännehän sitä on tultava kun robo-tytyt nappaan täällä messiini. Harmi kun ovat tytöt pari pv liian nuoria, niin en voi ilmoittaa niitä näyttelyyn :(

Paikan päällähän varmaan voi rekisteröidä hamstereita?

sarsu

Yam Yam's syyrianhamsterit väreissä hopeanharmaa ja mustasilmäinen valkoinen, turkkimuunnoksina pk+s

Ana

Nyt on ilmotettu :) Tulossa ollaan!

zazo

Miten nuo ilmoittautumiskentät pitäisi täyttää kun hamsterilla on kaksi omistajaa? Tai onko edes mahdollista merkitä kahta eri omistajaa?
Kyseessä on sijoitushamsteri, joten toinen omistaja myös asuu eri osoitteessa.

Janzu

^Osoitettahan ei ole muistaakseni edes pakollista laittaa. Omistaja-kohtaan voi hyvin kirjoittaa molempien nimet halutessaan, vaikka etunimikohtaan toisen ja sukunimikohtaan toisen nimi? :D

Vevve

Omistajaan joko molemmat tai sitten se, joka tuo hamsun näyttelyyn. Jos ilmoitat myös muita hamsuja joilla on vaan sinä omistajana, suosittelen että laitat sijoitushamsullekin vain itsesi omistajaksi jotta numerolaput saadaan tehtyä niin ettei sen yhden hamsun numerolappu ole aamulla infossa eri nimellä kuin muiden hamsujesi. Jos tajusit, vaikea selitys  :nuija:

Tuomaritietoja päivitelty, pahoittelemme viivästystä! Loput päivitetään mahd pian!

Katitar

argh! en oo yhtään vielä miettinyt ketä ilmottaisi edes.. koska tähän oli viimeinen ilmopäivä?  :icon_cheesygrin: oon jotenkin tosi saamaton nyt ollut. ehkä sitten maanantaina kerkeisi antaa ajatusta tähänkin suuntaan.
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

Janzu

^Taitaapa olla lauantaina viimeinen ilmopäivä jo  :hauskaa:

Mulla on myös kaikki suunnitellut ilmottavat vielä rekkaamattakin, vaikka jos taas ehdin jotain aikaiseksi saada niin eipä meiltä muutenkaan taida olla lähdössä kuin pari syrkkiä ja cämpsyä + Helsingistä pitäisi porukoiden luota saada kolme hamsulaista jotenkin Jyväskylään näytille...

Vevve

Loputkin tuomarit on nyt tiedossa! Pahoittelemme suuresti viivästystä.  :peukku:

Katitar

Lainaus käyttäjältä: Janzu - 27.03.13 - klo:09:26
^Taitaapa olla lauantaina viimeinen ilmopäivä jo ..

äh! noh, ehkä otan itseäni niskasta kiinni huomenna tsekkaan ne pois alta. pakko kai se on.  :icon_cheesygrin:
Wippee's -roborovskit
*** katinhamsula.webs.com/ ***

saija

Minäkin sitten pääsen reissuun. Montaa hamsua ei mukaan lähde kun arvostelen itse kämpsyt ja se hienoin syrkkikin on vielä vauvalomalla näyttelyn aikaan. Mut pakko oli sitten edes lemmikkiin ilmotella niin saan edes neljän hamsun kanssa lähteä.
Oisko muuten jonkun autossa tilaa Helsingistä päin? Julkiset kulkee vähän huonosti ja jos junalla tulen niin arvostelu tulee alkamaan myöhässä.

mariiiii

Ilmot laitettu menemään! Meitäkin näkee taas SHY:n näyttelyssä kun näinkin lähellä järjestetään :)

Vevve

Meiltä lähteepi 7 hamsua osallistumaan tällä kertaa.  :icon_smile:

Kiva lähteä reissuun ja mennä hotelliin yöksi!  :nuq: