Hamsterinäyttely 13.10, Lappeenranta, KKJ ry

Hamsterit virallinen lemmikkiluokka - Saana Kankare
Marsut ulkomuotoluokka-Aida Depner
Marsut virallinen lemmikkiluokka-Sini Nuutinen

Ilmoittautumiset yhdistyksen sähköpostiin kaakonkj@gmail.com 6.10.2019 mennessä. Ilmottautumisessa tulee selvitä eläimen laji, nimi, sukupuoli, rotu, väri, ikä kuukausina ja päivinä (kk.pv, esim 2vuotias kani = 24 kk eli 24.00) sekä omistajan nimi.  Varmistathan, että kaikki tarvittavat tiedot löytyvät ilmoittautumisesta!  Vastausviestinä ilmottautumiseesi saat maksuohjeet, jonka jälkeen maksukuittia vastaan saat eläintesi näyttelynumerot sekä vahvistusviestin lähempänä näyttelypäivää, viimeistään 11.10. Ilmottautuminen on sitova! Ilmoittautuessasi hyväksyt, että yhdistys saa säilyttää ja käsitellä tietojasi, joita tarvitaan mm. näyttelyluetteloon sekä näyttelyn jälkeen tuloslistaan (kanin tiedot, omistajan nimi).

Ilmottautumismaksut ei-jäsenelle:
1.-3. eläin 8e/eläin(marsut 5e)
4.-5. eläin 6e/eläin(marsut5e)
6. ja sitä seuraavat 4e/eläin

Ilmottautumismaksut KKJ ry:n jäsenille:
1.-3. eläin 6e/eläin(marsut 5e)
4.-5. eläin 5e/eläin(marsut 4e)
6. ja sitä seuraavat 2e/eläin

Marsujen ilmoittautuminen poikkeuksellisesti edullisempi SMY:n juhlavuoden 2019 kunniaksi.

Jälki-ilmottautumismahdollisuus paikan päällä näyttelyaamuna klo 9.45-9.50 hintaan 10e/eläin, ei paljousalennuksia.

Näytteilleasettajien toivotaan saapuvan paikalle viimeistään 20 minuuttia ennen arvostelujen alkamista.  MARSUJEN TARKASTUS ALOITETAAN KLO 9.15 Arvostelut alkavat klo 10 . Eläimet ovat näyttelypäivän ajan omissa bokseissaan, josta assistentti vie kanit, hiiret ja hamsterit tuomarille arvosteltavaksi ja palauttaa arvostelun jälkeen takaisin paikalleen arvostelukaavakkeen kera. Marsut tuomaroitavaksi vie marsun omistaja näyttelylaudan kanssa. Tuomaria ei saa häiritä arvostelujen aikana! Mahdolliset kysymykset voi esittää tauon aikana tai arvostelujen jälkeen. Kaneilla ja marsuilla tulee olla koko päivän ajan boksissaan saatavilla vettä ja heinää, hiirillä ja hamstereilla siemenseosta ja nestepitoista tuoreruokaa. Palkinnot jaetaan vasta loppusiivouksen jälkeen joten toivomme, että jokainen siivoaa oman lemmikkinsä jäljet siivousta nopeuttaakseen! :)

Yhdistys järjestää näyttelypaikalla arpajaiset sekä buffetin josta saa niin suolaista, kuin makeaakin syötävää. Paikalla myös Kuusaan Lemmikin myyntipöytä sekä Oriflame edustaja Elina Hämäläinen. Varaathan siis pikkurahaa mukaan!

Mikäli jäi kysyttävää, lisätietoja saa sähköpostitse kaakonkj@gmail.com
Vietetään yhdessä mukava päivä!

Näyttely on yleisölle maksuton!