Näytä viestit

Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.

Näytä viestit Menu

Viestit - Reinikainen

No mul ei oo kuvaa, mut osaatteko arvioida?

Syrkki: Sellanen ruskeanharmaa, selässä peini viiru. Naamasta vaaleanruskea, muuten vähän tummempi. Oisko normaali?

Okei, sain oikeastaan vastauksen Rosen kuvista. Eli normaali on.
No valjaat ja pesävanu. Meillekki myyjä joka myi häkin niin anto kaupan päälle pesävanua, joka oli sen sanojen mukaan hyvää pesämateriaalia. Pussi lähti suoraan roskiin. Ja sit sellaset pienet juosupyörät jossa lukee että "syyrialaisille hasmstereille" Niinjaja muoviset härpäkkeet ja juoksupallot. Me ostettiin Reiskalle sellanen "pussi" pieniä omenapuun oksan paloja, mutta ei se niitä järsi.. pitäis vissiin olla "tuoretta"  :roll: Ja sit jossain marketeissa myydään jotain ihme tikkuja jotka on niin pumpattu täyteen väriäineita ku vaan voi olla  :kieli Ja kaikkee muita "herkkuja"...

Ja sit teille jotka puhuu niistä napeista ja putkista:

Mä sain kaupan päälle ku ostin häkin Reiskalle 2 pussia niitä jugurttinappeja. Tooosi harvoin oon antanu, ehkä kerran kahes viikos. Kyllä hamsterikin saa joskus herkutella (jonka voi myös korvata kuivatuilla banaania), mutta meidän herra tykkää sikana herneenversoista :peukku: Ja oon myös sitä mieltä että häkissä mukana tulleet putket on yleensä liian pieniä, mutta eläinkaupoissa myydään irtona sellasia läpinäkyviä putkia, joita on erimuotosia, ja niitä saa liittää toisiinsa ja kiinnittää häkkiin. Sellasia on tulossa Reiskalle joululahjaks (oikeestaan mulle ;) )
Kiitos vastauksesta/vastauksista:) Joo, en oo vielä vähään aikaan kasvatusta alottamassa, mutta sitten tulevaisuudessa :yes: Kyllä munki järki sanoo että oon aivan liian nuori vielä :jeps:
Joo, mä oon vasta nuori neitonen (11...) mutta aion "isona" kasvattaa hamstereita xD  Siis onko papereiden saaminen/rekisteröinti poikasille kauheeta häsläämistä? Joo oli pakko kysyä tällänen tyhmä kysymys, vaikka voisin kysyä viiden vuoden päästä, mut silti  :oops: Onko se kasvatus "vaikeeta"?  Ja kuinka se rekisteröinti toimii?
Jaja sitä vielä että saako kasvattajalta ostaessa yleensä paperillisen/rekisteröidyn poikasen?
Lainaus käyttäjältä: "Blizzard"Mitä veikkaatte, onkohan tällä kaverilla ihan kaikki murot kupissa...?

Miten hamsusta voi saadakaan noin hirveän kuvan xD

Ei taida olla ihan kaikki muumit laaksossa? *Reps*  xD    Ja sori, tuli 2 viestii peräkkäin... :|
Blizzard: Kato ettei sun ihana pölypallos mee imuriin :shock:
Rukyo: Niimpä   :ankst:

Kyllä munki mummo on ihan kivasti suhtautuikin, vaikka aluksi sanoki että "sun pitää sitä hoitaakkin sitte". Haloo, enhän minä rakkaintani sinne häkkiin jättäisi :nuts:

Nyt mulla on vasta 1 hamsu, ja kyllä se määrä taitaa pysyä siinä ainakin pari vuotta, 11 kun <vasta> oon.. mut ajattelin jo että tulevaisuudessa (aikuisena) aion hommata _vähän_ (ehkä pari tusinaa...) lisää, ja ruveta hamsterikasvattajaksi  :peukku:
Elliska: Sama homma, hamsterit eivät kyllä mielestäni ole mitään eskarilaisten lemmikkejä, koska vaikka ovatkin söpöjä ja lutusia, niin ne ovat vilkaaita ja nopeita liikkeissään. Vaikka monet luulevat, että ne ovat helppohoitoisia pieniä lemmikkejä, pitää niitäkin hoitaa ruokkimalla ja siivoamalla häkit, ja keksimällä virikkeitä. Eli tasa-arvoisia esim. koiran kanssa, mun mielestä:) Paitsi että eihän hamsuja tarvitse viedä lenkille, mutta kuitenkin ;)

Rukyo: Ai vaan hamsteri! :shock:  Onkohan sillä lemmikkiä? Mitäköhän se sanois jos sen esim. koira kuolis, oliko seki "vaan koira?" Hamsteri on lemmikki vaikka pieni onkin, suuruudella tai eliniällä ei ole väliä. Vaikka se eläisi puoli tuntia, se voi olla jollekkin tärkeä ystävä :sydan .

Mai-Katti: Ihana mummo sulla :sydan  :lov
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Kylpyhiekka
14.11.11 - klo:18:49
Kyllä voi ostaa syrkeille, vaikkei siitä mitään hyötyä olekkaan. Haitoista en tiedä, muuta kuin että niitten hajurauhaset voivat tukkiutua. Hiekassa kylpeminen on joillekkin kiva virike, mutta ei välttämätöntä. Kääpiöille sen sijaa on välttämätön peseytymistä varten. Jos ostat niin osta chinchillahiekkaa.

Ja muistathan että hamsteria kuin hamsteria ei saa pestä vedellä, ellei se ole välttämätöntä! Se voi vilustua, ja kuolla, ellei sitä kuivaa kunnolla. Jos se pitää pestä, laita matalaan vesisaaviin pari senttiä vettä, ja nosta hamsteri sinne kävelemään, mutta vahdi koko ajan, ette se vain huku. Sen jälkeen se pitää kuivata huolellisesti (ei missään nimessä föönillä!). Hamsteri osaa kyllä itse huolehtia peseytymisestään, mutta joskus vedellä pesu voi olla tarpeen. ;) Lisätkää jos jotain puuttuu xD
Asuminen ja tarvikkeet / Re: Virikkeet 2
14.11.11 - klo:18:38
Reinkaisella on wc-rullia, puinen möksä, puinen "leikkipuisto", pajusilta, juoksulautanen, ja eilen tein riippumaton, jota ei ole vielä asennettu. Ja vessapaprei mökkikin on kuivumassa. Jouluna tulossa putkisysteemi häkin ulkopuolelle  xD