• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsunäyttely 30.8. Tampere

Aloittaja Ninde, 17.06.08 - klo:14:04

« edellinen - seuraava »

eta

#15
Myös minä olen tulossa. :)

Minski

#16
No sinnehän on näköjään koko foorumi tulossa :D
Me myös :)
Hamsteriton tätä nykyä

Elliska

#17
Pääsekös tonne helposti bussilla? Keskustasta siis, juna-aseman lähettyviltä.

Meiltä tulee kaikki. :)

Jane_O

#18
Meikäläiset tulee myös (ellei ihmeempiä satu) :). Kivaa päästä taas näytskään :).
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]

Mustikkamaan

#19
Uu jea, iso näyttely  :P Silleen kiva on aina että on muhkeesti eläimiä ja ihmisiä, mutta tuomarinhankkijan kannalta taas vähän ikävämpi puoli :D Toivottavasti Niinalla on jotain helppoja vaihtoehtoja, on inhottavaa kaivella hädässä sitten jotain. Mulle kelpaa aina kenen tahansa arvostelu, en tiedä yhtään tuomaria, jolla ei olisi mulle jotain annettavaa perspektiivin muodossa. Suomalaisista tuomareista tykkään aina kaikista eniten - vaikka ei ole tosiaankaan ulkomaisia mitään vastaan ja nehän on aina persoonina tosi ihania! Lotte etenkin on tosi ihana ...ja Andy ...ja Sheryl ja ja ja... Niin ja palkinnotkin kelpaa :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

blood.and.tears

#20
Mä voisin kans pistäytyä täällä.
Jos jollain mahtuu (pk-seutu) autoon yks ihminen, marsuboksi ja hamsteri (mahd. kaniboksi) bensakuluja jakamaan niin saa vinkata  ;)
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

Ninde

#21
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Toivottavasti Niinalla on jotain helppoja vaihtoehtoja, on inhottavaa kaivella hädässä sitten jotain.
Haha, millonhan sellainen päivä koittais et olis tuomareita saatavilla helposti.  :haha

Pertti

#22
Jeejee, mäkin kai tuun jos vaan oon auki sillon. Tosin sillon on jo niiiiiin vähän et tuskin enää mitää leirejäkään tulee :P

Omia eläimiä ei vielä tonne tuu näytille, mut lupasin kestitä Lottea jos on tarvis ja aatttelin tehä ekan harkkarin.... ulkkissyrkeille!
Kyllä aina yhen voi ottaa!

trap

#23
Mä varmaankin tulen myös :) Toivottavasti kaveri pääsee lähtemään mukaan, en tiedä jaksanko yksin lähteä kun jo junamatkoista kertyy yli neljä tuntia...
Mökinkulmia jyrsimässä
u. "Mörkö", syyrialainen pk musta, s. 2.5.12

excitant

#24
Tuun ehdottomasti, ja näillä näkymin koko lauman kanssa :P

Mustikkamaan

#25
Lainaus käyttäjältä: "Ninde"
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Toivottavasti Niinalla on jotain helppoja vaihtoehtoja, on inhottavaa kaivella hädässä sitten jotain.
Haha, millonhan sellainen päivä koittais et olis tuomareita saatavilla helposti.  :haha
Minemonaan  :haha

Mun pitäis kans ulkkiskääpiöille tehä harkkari, sikäli mikäli tuomari puhuu enklantia. Ruotsi on semmoi et menee heprean puolelle - tai no siis ruotsin mut sama asia :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Enkeli89

#26
Tänne olisi kyllä mukavaa lähteä- pitää varmaan alkaa miettiä kyytipolitiikkaa.. Mies haluaisi lähteä kun serkku on tampereella, muttei ole järkeä lähteä kaksin.. Onkohan pohjosista lähdössä millainen kopla?

Minulla kun olisi kani boxi- jonka voin kyllä jättää laskuista, ja muutama syrkki ja kääppäri boxi.. (kanin kyllä saatan mielellään jättää sinne syyskuun oulun näyttelyyn vietäväksi)
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

sokru

#27
Tulossa ollaan..kaveri tulee minnin kanssa ja mä tuun rosmin kaa.. :lov  :sydan
Jimi ?
Venäjänkääpiöhamsteri talvikko
safiiri
19.9.2008

anye

#28
Tulossa ollaan, eka näyttely ja jännittää niin pirusti! ;)

Mustikkamaan

#29
Ekat näyttelyt on aina ihanimpia :) Kunhan vaan uskaltaa kysyä neuvoa jos ei tiedä. Ja varaa tarpeeksi rahaa kaikkiin heräteostoksiin :D
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]