Poikaspäiväkirjat 5

Aloittaja Eve87, 18.03.14 - klo:19:30

gimlixx

I-kämpsyt piipittivät pesässä.  :loov:
Sen sijaan toinen, viikkoa aikaisemmin yhdistetty pari ei ole lisääntynyt.  :kuiva: No, ehkä sieltäkin vielä jotain tulee, söpö masu naaraalla ainakin on.  :sydan:

Ja jumankekka, meillä on kinkkilapsia! Olin jo luopunut toivosta, ettei naaras tiinehtynyt. Muistin lasketun ajan väärin, mutta tänään olivat syntyneet.  :loov:

Unipallo

Tänne putkahti ylläripylläri kaksi valkoista kämpsypoikasta. Ihana yllätys.  Mikä lieneekään tarkempi värimääritys. :loov:

Ely

"Good judgement comes from experience. Experience comes from bad judgement."

Unipallo

Niin, mielenkiintoinen juttu. Sukutaulut hieman repaleiset.

Lainaus käyttäjältä: Unipallo - 12.12.15 - klo:22:48
Niin, mielenkiintoinen juttu. Sukutaulut hieman repaleiset.

Mitkäs noiden suvut ovat, onko Geishas cämpsyjä? Meille tuli sieltä juuri eräs erikoinen cämpsyherra, jonka taustalla on paljon albiinoa.

Sarie

Iik ihanuutta, Miinan (Sateenkaaren Äkkijyrkkä pk ruoste) pesässä kölli iso kasa pikkunakkeja  :loov:

Emä itse rauhallisuus ja hyvin hoivaa, kun pesästä ei kuulu pihaustakaan. Huippumamma  :loov:

Alkemistin

Voi jösses. Nyt tuli toinen talvipoikue, tällä kertaa kasvatilleni Alkemistin Kastepisteelle (lk sininen). 11 nakeroa!
Erikoista kun keskellä pimeintä talvea hamsulassa on nyt yhteensä 20 syrkkilasta. Ensimmäiset kylläkin alkavat muuttaa viikon päästä.  :no:

Vevve

^ Meilläkin on melkein 20 syrkkilasta keskellä pimeintä talvea  :loov:

Mileia

Meillehän syntyi Tapaninpäivänä 14 poikasen syrkkipentue  :sydan: Nyt ne ovat jo luovutusikäisiä ja osa lähtenyt maailmalle, kaikista kasvoi isoja ja reippaita pikkusyrkkejä  :loov:

Olen kovin seuraillut teidän muiden syrkkipentueita, erityisesti mustansukuisia lyhytkarvaisia, mutta kaikki tuntuvat olevan ihan liian läheistä sukua meidän hamsuille  :icon_sad: Mulla kun olisi nyt kaksi jalostusikäistä naarasta ja yhden uroksen hankkimalla olisi se kasvattajanimihakemuksen vaatima 3 hamsua täynnä... Tosin mies ei kuulemma mistään hinnasta huoli meille kolmatta hamsua. Mutta mutta... Tuossa Alkemistin Kastepisteen lk-poikueessakin olisi meidän sukutauluun yhdistettynä sitten kolmannessa polvessa sisarukset, onko se liian lähellä? Ovatko nämä kaikkien kasvattajien saman väriryhmän hamsut oikeasti näin sukua keskenään kaikki? Meille jää nyt kotiin siis lk samppanja naaras, jolla on sinistä suvussa... Lk sininen uros voisi olla kiva...

Lisään tähän vielä meidän lk samppanja tytön sukutaulun, jos jollain olisi tarjota sille sopivaa jalostustasoista lk urosta. Minua kiinnostavat värit ovat samppanja, suklaa, sininen ja hunaja sekä muut sen suuntaiset.

gimlixx

^ Wannabet ja Alkemistit on ainakin iloisesti sekaisin, kun ollaan Marikan kanssa tehty yhteystyötä jonkin verran.  :msilly:

Alkemistin

^Joo, kyllä tuossa kohtaa kannattaa jo laskea suunnitellun poikueen sukusiitosprosentti.  :yes: