• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Lemmikkiluokat hamsuille 6.9.2008, Oulu (OSJH)

Aloittaja Aya, 14.08.08 - klo:15:06

« edellinen - seuraava »

Syyris

#15
Hihih.. Kokoajan tässä jotain tyhmiä kysymässä.. Mutta toivottavasti saisin tähän vielä vastauksen.

Jos myyn siellä tavaroita, mitä kirjoitan niiden hintalappuun yhteystiedoksi? Tai siis jos kirjoitan nimeni, osoitteeni jne niin miten saan tavaroiden rahat itselleni?

 :huh

Aya

#16
Tarkoituksena on se, että ostaja löytää sinut näyttelypaikalta jotta voi maksaa ostamansa tavarat suoraan sulle. (eli lappuun voi laittaa vaikka puhelinnumeron ja tuntomerkkejä itsestään niin ostaja osaa etsiä oikean ihmisen)

Syyris

#17
Lainaus käyttäjältä: "Aya"Tarkoituksena on se, että ostaja löytää sinut näyttelypaikalta jotta voi maksaa ostamansa tavarat suoraan sulle. (eli lappuun voi laittaa vaikka puhelinnumeron ja tuntomerkkejä itsestään niin ostaja osaa etsiä oikean ihmisen)

:)

Nyt vain myytäviä tarvikkeita etsimään!!

Syyris

#18
Tuomarit:

Gerbiilit: Maria Pietilä
Syyrialaiset: Satu Karjalainen
Kääpiöt: Sini Hämeenkorpi
Hiiret: Liisa Mikkola
Rotat: Liisa Mikkola
Marsut: Essi Saloranta
Chinchillat: Sini Hämeenkorpi
Kani viralliset: Laura Mehtonen
Kani pet: Tiina Polo (alustava)

Vihdoinkin loputkin tuomarit tulleet.

Syyris

#19
Sanokaa kun teille on tullut näyttelykirje. :) Ku pelkään, että Nelli Kihniä ei oo saanu selvää mun käsialasta tai jotain muuta kamalaa..

Mianna

#20
^Näyttelykirje? Mulle ei ikinä oo tullu semmosta vaikka olen juossut yli vuoden näyttelyissä. Ei kai sellasta edes tuu ellei ilmottautumisessa ollut mitään virheitä. Sähköposti-ilmossa tulee lukukuittaus, että tietää postin menneen perille. (Korjatkaa te viisaammat, jos kirjoittelen ihan puutaheinää :oops: )

Mustikkamaan

#21
Näyttelykirjeellä tarkoittaa varmastikin näyttelyvahvistusta.

SHYllä sellainen tulee aina, etukäteen ilmoittautuneille ennen näyttelyä. OSJH:sta en tiiä.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

muumimamma-64

#22
Osjhlta tulee Nelli Kihniältä sähköpostilla ilmottautuneille joko lukukuittaus tai sitten ihan vastaus meili, jossa lukee "ilmot tulleet perille".
Muunlaisesta en tiedä , kun aina ilmottu sinne meilillä.
Joskus kuittausta ei kuulu niin olen kysynyt, että onko ilmot tulleet perille ja saanut vastauksen.
Kannattaa laittaa Nellille meiliä ja kysyä onko saanut ilmosi.
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Syyris

#23
Lainaus käyttäjältä: "muumimamma-64"Osjhlta tulee Nelli Kihniältä sähköpostilla ilmottautuneille joko lukukuittaus tai sitten ihan vastaus meili, jossa lukee "ilmot tulleet perille".
Muunlaisesta en tiedä , kun aina ilmottu sinne meilillä.
Joskus kuittausta ei kuulu niin olen kysynyt, että onko ilmot tulleet perille ja saanut vastauksen.
Kannattaa laittaa Nellille meiliä ja kysyä onko saanut ilmosi.

Kiitos tiedoista. :)

Ja kaikki, tarkoitin näyttelyvahvistusta, minä puupää menin kirjoittamaan ihan väärin.

Syyris

#24
Ja tarkoitin siis, että miten saan syrkkini numerolapun?

Aya

#25
Numerot jaetaan sitten näyttelypaikalla. Käyt ilmottautumassa näyttelypaikalla olevaan pisteeseen, josta numerolaput jaetaan.

Nerith

#26
Taidan tulla vain katselemaan ja tutustumaan näyttelytoimintaan tällä kertaa. Nivalan pet-showhun sitten Konna mukaan  :)
[size=85]Wilma (avatar) RIP 15.9.2008
Fantasy Fairy, pk rex musta
Arctican Konrad, pk kyyhkynharmaa
[/size]

Aya

#27
^täällä näyttelyssä ois ollu shy vl -tuomarit toisin kuin Nivalan!

Nerith

#28
Lainaus käyttäjältä: "Aya"^täällä näyttelyssä ois ollu shy vl -tuomarit toisin kuin Nivalan!

 :o

Ehkä sitten mietin uudelleen  :oops:  Pitäis käydä boksi ostamassa..
[size=85]Wilma (avatar) RIP 15.9.2008
Fantasy Fairy, pk rex musta
Arctican Konrad, pk kyyhkynharmaa
[/size]

Syyris

#29
Huijui.. Sehän on ylihuomenna.. :D Jännittää..