• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

PPKJY Haapajärvi 18.9-10 (hamsuille ulkomuotoluokat)

Aloittaja muumimamma-64, 23.07.10 - klo:13:36

« edellinen - seuraava »

muumimamma-64

#30
Naksuttajien sivuille, on erehdyksessä päätynyt vanhat Shyn ilmohinnat, kun mainosta tehtiin/muokattiin jo keväällä ennen hintojen nousua/muuttumista.Multa on myös oikeat uudet hinnat lähteneet eteenpäin mainoksen tekijälle, mutta hälle tapahtunut inhimillinen erehdys. Eli täällä foorumilla on oikeat ajantasalla olevat Shy:n hinnat kutsussa.
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Saana

#31
Nyt on ilmot lähetetty kuitin kanssa. :) Mukaan lähtee 4 syrkkiä ja 6 kääpiötä.

muumimamma-64

#32
Mukavasti ilmoja onkin tullut ja olen pyrkinyt kuittaamaan ne vastaanotetuksi samantein, kun ne olen lukenut.

Vielä on muutama tunti aikaa sähköpostilla ilmoittautua ja sitten etanapostia ootellaan tiistaihin(mahdollisesti keskiviikkoon) asti, kunhan niissä postileima 3.9 niin ehtii mukaan ennakkona ilmoomaan.

Luetteloakin olen päässyt aloittamaan, kun ilmoja tullut tipotellen pitkin viikkoa.
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Minski

#33
Ilmot laitettu täälläkin tänään.
Tosin en ole vielä edes kysynyt koiralle hoitajaa, mutta toivottavasti sekin järjestyy.
Hamsteriton tätä nykyä

Marla

#34
No niin, nyt lähti kuuden hamsterin ilmoittautumiset, kun näillä näkymin auto järjestyy. Kunpa sitten selviää perille saakka. Vähän tuo matka hirvittää.
Koirasta en tiedä, kai se mukaan pitäis ottaa, mutta se nyt on tuollainen muutaman kilon painoinen pikkuinen, joka on todella hyväkäytöksinen ja hiljainen.

PiiaL

#35
^Tosi kiva, että teillekin kyyti järjestyi ja pääsette mukaan. :)

GaneshaX

#36
Mulla ei oo mitään mahdollisuuksia lähteä ajelemaan tuonne. :(  Mutta eipä silti, ei tän tasosten hamsuttimien kans kannattaiskaan lähteä kovin kauas.
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Minski

#37
No en mäkään menestystä odota tällä rupusakilla enkä koskaan muulloinkaan, lähden aina näyttelyihin mitään odottamatta, koska silloin ei pety :) Oon vaan sen verran hullu, että haluan reissuun lähteä; Sinin arvosteluista on monta vuotta ja Aija ei ole koskaan arvostellut mun hamsuja. Ja mulle noi näyttelyreissut on mukavaa irtautumista arjesta; näkee muita hamsuilijoita ja pääsee joskus matkaamaan täältä johonkin, menestyksen takia jos vain näyttelyihin lähtisin niin aika harvoin tulis käytyä :D
Hamsteriton tätä nykyä

muumimamma-64

#38
Tässäpä hiukan alustavaa tietoa eläinmäärästä, en ole vielä eritellyt pitkiksiä ym.Laskin vaan määrän.
Lemmikki syrkit 40
lemmikki kääppärit 15
um syrkit 46
um kääppärit 15

Vielä etanapostin mukana saattaa tulla lisää.
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Marla

#39
Aika mukava määrä noita hamstereita kyllä. :)

En mäkään lähde näyttelyihin voitto mielessä, mut näin kauas en ehkä lähtisi, ellei olis jotain näytille tuotavaa. Nyt on noita nuoria tapauksia kivasti täällä.
Kovasti odotan uusia arvosteluja! Kauhistuttaa yhä tuo ajomatka, mutta kai se siitä...

muumimamma-64

#40
Korjattu määriä lemmikkien osalta.
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Minski

#41
Aika vähä hamsuja ilmottu, etenkin ulkomuotoluokkiin, kun aattelee, että noista 46 syyriksestä siis osa on lk, osa pk, osa ei-st ja osa koe-st ja jos neljää kääpiölajiakin on yhteensä vain 15 kpl. Lemmikkisyyriksissä sitten taas on ihan mukavasti osallistujia. Itse olisin toivonut enemmän kanssakilpailijoita, mutta mä oonkin taas vaan mä :)
Hamsteriton tätä nykyä

PiiaL

#42
^ Nii mäki mietin, että onkohan meillä miten paljon sitten kilpakumppaneita, jos ilmoitin pitkäkarvaisiin 5 ja ei-standuihinkin 3, mutta lemmikkiluokassa on ihan kivasti osallistujia, sinne ilmoitin 6. Itekin tykkään kun on sopivasti osallistuja itsensä lisäksi luokissa(et jos tulee palkituksi niin arvostaa sitä enemmän, kun on ollut vertailupintaa niihin muihin osallistujiin), tietysti ihan tosi suuri määrä on huono jo tuomarille, jollei sitten ole useampaa.

muumimamma-64

#43
Voi olla, että lopullinen määrä muuttuu, kun etanapostin mukana mahdollisesti viel jtn tulossa.

Hitaasti ,mutta varmasti luettelo edistyy.
Mulla vaan ollu ongelmia wordin ja jopa gmailin toimimisen kanssa ja hiiri kenkkuilee alvariinsa, mut jospa se tästä.

pk syrkit 27
lk syrkit  14
ei-stand. 7
lemmikkisyrkit 40
lemmikkikääppärit 16

Kääppärien ulkomuotoluettelo on ensi yön homma.
Elämä ilman hiiriä ja lapsia olisi tylsää.
kesyhiirkasvatusta nimellä Zieno´s (lk, lilac)

Aya

#44
Onko se nyt niin, että mun pitää arvostella sekä kääpiöt että syrkit?