• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Kuinka kauan olet harrastanut hamstereita?

Aloittaja jennu, 30.07.09 - klo:13:35

« edellinen - seuraava »

jensku

#75
Tänä vuonna tuli täyteen 6-vuotta.  :)
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Vilma

#76
6v 1kk (:
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

jem_ppura

#77
Lähes 20 vuotta sitten sain ensimmäisen, sen jälkeen oli pitkä tauko. Omaan asuntoon muutettaessa niitä on sitte ollukkin nelisen vuotta nyt putkeen  :)
Talvikoita, Syrkkejä sekä muita karvanaamoja <3

Yadell

#78
Pian 3 vuotta :)
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

nennu

#79
Nyt tulee syksyllä 24 vuotta siitä kun sain ensimmäisen hamsterini.16 vuotta sit sillosen hamsterin kuoltua pidinkin piiiiiiiiiiitkän tauon ja v.2008 meille saapui hamsuneito josta taas sain tuulta hamsunharrastukseeni:)

choopai

#80
Sain 8-vuotiaana ensimmäisen hamsterini, joten kuusi vuotta on tullut harrastettua (vaikka oli aika pitkä hamsteriton aikakin). :)
[size=85]Kotona nyt vkh talvikko uros Wants to be Safir "Luigi" ?[/size]

[size=85]Muistoissamme syyrialaiset Piki ja Pörrö.?[/size]

Täältä lisätietoa.

Cindu

#81
Lokakuun 2008 tuli ensimmäinen hamsteri meidän taloon ja eilen pääsi herra hamstaraumaille 8<  :sydan  Mutta kyllä mä vielä otan uuden hamsterin, tosin en nyt ihan heti.
[size=85]Cookie Dough \'\'Pipari\'\', naaras syyrialainen hamsteri, pks keltainen musta s. 09.09.10 ?
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Yadell

#82
Hieman yli kolme vuotta olen hamstereita omistanut :) Vain viikon tauko on ollut.
Kotia sotkee syyrialainen hamsteri Iiro (Sateenkaaren Zuloisuus)
sekä pupukaksikko Aapo & Nelli.

Gina

#83
8 vuotta. Tosin välissä kahden vuoden tauko..  :)

lentsu

#84
Vietän ihan just kohta mun "25-vuotistaiteilijajuhlaani".  :D En tiedä mitkäs bileet sitä pitäis laittaa pystyyn hamsterihuoneessa silloin?  Ostin nimittäin ensimmäisen hamsterini helmikuussa 1986 ja saman vuoden loppupuolella syntyi ensimmäinen poikuekin.  :sydan

Kasvattajanimen sain 1990. Pari poikuetta siis syntyi eläinkauppahamstereista vailla mitään tietoa värien polveutumisesta tms. (tämä siis ennen kasvattajanimen saamista 1980-luvulla) kun SHY perustettiin vasta 1989 ja liityin siihen vuoden 1990 alussa.

Kerran olen pitänyt hamsteriharrastuksesta 3 viikon tauon. Senkin ajan odotin varaamaani poikasta... tosin! Joten aika kauan tätä on jo jatkunut eikä akuuttia paranemista ole näköpiirissäkään.  :roll: