Kasvattajien tiloja

Aloittaja yetta, 02.10.07 - klo:14:24

Cindu

Mirkulla ja Karolla hienot tilat! Olisipa meilläkin, vaatehuoneen voisinkin laittaa eläinhuoneeksi, mutta se on täynnä äidin roinaa ja ei se sitä mulle antas. Mun huone on taas täynnä tavaraa ettei hirveen monta asumusta mahtus enkä vois nukkua =D
R.I.P Söpö uros roborovski normaali, s. 2008-10.08.10 ?[/size]

Eevi

Lainaus käyttäjältä: "karov"Päivitystä hamsuhuoneen ulkoasusta, kun vaihdoin järkkää!  :)

Karolla on kyllä kivasti tilaa hamsuja varten. :) Ei ainakaan heti lopu kesken. :D
Duffy Down Dilly "Deea" pk normaali kk 5.1.11
Milano "Eppu" lk luonnonvalkoinen 11.4.10

Vevve

Meidän hamsut muutti tänään kaappiin  :D
Äitiä tuntuu häiritsevän kun vieraat aina kauhistelee noita, niin nyt me sitten ängettiin yhteensä 14 boxia vaatekaappiin pinoon. Kaapin liukuovet on tietty aina auki, mutta ne saa näpsäkästi kiinni jos tulee vieraita.

Sirpa

Lainaus käyttäjältä: "Vevve"Meidän hamsut muutti tänään kaappiin  :D
Kätevää, mutta on pakko kysyä, että mihis vaatteet joutuivat?

MirkkuH

^joo vaatteet voi aina runtata jonnekin :D

^^^laitas Vevve kuvaa :)

Vevve

Vaatteet ängin jo entisestään tursuileviin laatikoihin, suorista vaatteista ei enää toivoakaan mutta en mä nyt mistään rypyistä välitä  :D
Seuraava projektio olisi väsätä vielä muutama muoviloota..

Edit/ kuvia!

Ehheh, nurkassa katukyltti jonka löysin joskus maasta..

Saana

Meillä vaatehuone on hamsurompekomero ja vaatteet ovat pitkin makkarin sohvaa. Vähän aina ahdistaa sotku kun vieraita tulee, mutta minähän asun niin kuin haluan. :D

Pähkinä

Lainaus käyttäjältä: "taikahamsu"Me ollaan Mirkun kanssa nyt samiksia ja asutaan olkkarissa ja noihan näyttää tosi hienoilta :D

Mulla on myös makkari hamsuhuoneena ja nukun olohuoneessa vuodesohvalla.

Marla

Mä olen nyt miettinyt, et jos ens vuoden puolella pääsen muuttamaan kaksioon, vois itekin omistaa makkarin hamsuille ym. mut taitaapi olla niin, että olkkariin päätyvät. :haha Mun visioiden mukaan nimittäin se toimis parhaiten niin, ja riippuu vähäsen kämpän pohjapiirrustuksesta, et miten toimii parhaiten.
Nyt yksiössähän ollaan hamsujen kanssa samassa huoneessa tässä, ja hyvin yhteiselo sujuu - mitä nyt kaksiossa vois korvatulpista luopua.

GaneshaX

^ Mä oon muuten miettinyt pitkään, et jos nukkuu korvatulppien kanssa, niin miten herää herätyskelloon työaamuina?  :pihalla:
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Vevve

^ Kyllä mä ainakin herään, kun kello on tarpeeksi kovalla ja siinä vieressä ja soittoäänenä joku semmoinen mahdollisimman ärsyttävä.  :D Äidin ja veljen huutoihin en herää sitten millään.

Marla

^^ Joo no, kyllä siihen herää, mutta mulla onkin tuollainen vanhanaikainen kunnon rämisevä herätyskello, johon saletisti herää naapurikin. :haha Syynä se, että tuo herättää kertalaakista, ettei käy kuten kännykän kanssa, jonka usein sammutan puoliunisena ja jatkan nukkumista onnellisesti. :roll:

Alice

Olisin sanonut että Vevvellä on hienot tilat kuvien perusteella, mutta minun oli edes turha katsoa noita kuvia, koska olin jo nähnyt tuon järjestyksen kun hain Mansikka Marjan.
[size=85]Goldiloc\'s Mansikka Marja "Marie", Talvikko, 13 kk, pähkinäahmatti[/size]
[size=85]Puliseva Pontso "Pontso", Syyrialainen, 4 kk, vilkas söpöliini[/size]

[size=200]?[/size]
[size=65]rip Sky kissa, 3 vuotias[/size]

lentsu

^ Olinkin kokonaan unohtanut ISON herätyskelloni, joka mulla oli silloin, kun aikoinaan asuin yksiössä hamsujen kanssa.  :D Tosiaan, korvatulppia tarvitsi ja sen vuoksi herkkarin oli oltava kunnollinen ja mahdollisimman rämisevä versio.

Onneksi nykyään hamsut on omassa huoneessaan ja vieläpä kaukana makuuhuoneesta.  :)

Anonymous

Tässä meidän uudesta kämpästä kuvaa ja hamsuliinit asustaa taas tytön huoneessa :mrgreen: