• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Poikaspäiväkirjat

Aloittaja Ninde, 26.01.09 - klo:16:03

« edellinen - seuraava »

wiidii

#990
Lainaus käyttäjältä: "karov"Iuuiuui :lov Aivan ihana on kyllä luonteeltaan tää mulla wiidiiltä lainassa oleva herrasmieshamsteri! Oon ihan rakastunut siihen. :) Tänään (jo) löyty kiima Hilarylta, niin neiti on nyt sitten astutettu ja toivotaan että pian ois ihania nakkiloita pesä täynnä  :lov Huomenna ostamaan mökinrakennusaineita, en viitsi pahvimökkiä jättää :)
Orava on ehkä maailman hellyyttävin uros, se hurmaa aina kaikki sellaisella löffäilyasenteellaan. :)

Lainaus käyttäjältä: "Päivi"Hartsa ON ihastuttava otus  :lov  Kova ikävä poitsua jo nyt  :roll:  Paljon terkkuja ja haleja Hartsalle! :sydan  Toivotaan, että vaaveja syntyis! Se olisi ihanaa.   :)
Samaa täällä toivotaan! :) Tänään tai huomenna pitäisi Murolta löytyä kiimaa, joten sitten päästään astutuspuuhiin. Toivottavasti onnistuu heti ensimmäisellä kerralla, muuten menee säätämiseksi.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

karov

#991
Lainaus käyttäjältä: "wiidii"Orava on ehkä maailman hellyyttävin uros, se hurmaa aina kaikki sellaisella löffäilyasenteellaan. :)

Kyllä  :lov  Mutta sillä on paha tapa pissiä juoksupyörään   :D Tai en tiedä onko se nyt vain kun on kaikki uutta ja jännää niin ihmetyksestä pissii sinne  ;)
CUTIEPIE'S syyrialaiset
pk, lk: hopeanharmaa, seepianharmaa
http://www.karoliina.info/hamsula

Sintturainen

#992
Lainaus käyttäjältä: "Marla"On sitten kinkkistä päättää, onko hamsu ps luonnonvalkoinen vai ps hopeanharmaa. :D  Oon miettinyt, että olisko tuo Fortune sittenkin ps hopsu, kun tietyssä valossa näyttäisi jonkinmoiset merkit löytyvän, mutta toisaalta taasen ei... Veikkaan kumminkin, että on hopsu, kun kerran voi havaita (vaikka sitten vain tietyssä valossa) merkit. Fortune sai määrittelemättömän värikseen Lempäälän näyttelyissä. :D
Sokerilla taasen on vähäsen pikkuisen selkeämmät merkit, vaikka eipä niitäkään ihan äkkiseltään huomaa.

Onkohan tää neiti joka meille tuli lainaan teidän Fortunen sisko, viralliselta nimeltään Fazerina?