Hamsterinäyttely 26.4.2014, Ylivieska (PPKJY ry)

Aloittaja Eve87, 08.02.14 - klo:16:48

Ennakkoilmoittautumis määrät
standardisyyrianhamsterit, pk 26kpl.
standardisyyrianhamsterit, lk 18kpl.
koestandardisyyrianhamsterit 1kpl.
ei-standardisyyrianhamsterit 8kpl.
venäjänkääpiöhamsteri talvikot 4kpl.
standardiroborovskit 5kpl.
koestandardiroborovskit 2kpl.
ei-standardiroborovskit 2kpl.
kiinankääpiöhamsterit 5kpl.

Näyttelyaamuna ulkomuotoluokan kääpiöhamstereilla jälki-ilmoittautumismahdollisuus näyttelypäivän aamuna paikan päällä kello 8.30-9.30!
10€/eläin
ei-standardit 7€/eläin

Vevve

Onpas vähän kääppäreitä, harmi etten pääse omakohtaisesti paikalle niin olisin ilmonnut enemmän  :nuija: Pitäkää hauska näyttely!

Eve87

On kyllä todellakin harmillisen vähän tälläkertaa, mutta niin se tahtoo täällä pohjoisessa olla aina  :icon_neutral:

emmesyys

Yllätyimpäs kyllä ittekin kuinka vähän noita on, kääppäreitä siis, mutta meiltä on onneksi yksi tulossa. Jee! Malttamattomana odotellaan näyttelyä kyllä muutenkin, ja jännityksellä hui apua.  :mhappy:

Eve87

Ei enää pitkäaika  :mhappy:

Lemmikkiluokkien ennakkoilmoittautumismäärät:

pet kääpiöhamsterit 13
pet syyrianhamsterit 47

Jes, olettepa muistaneet minua lämpöisesti syrkeillä, ehkä aloitan käppäreiden koearvostelusta  :icon_cheesygrin:

emmesyys

Heippahei! Mietin, että oisko täällä joku ihana ihminen joka vois ennen tuota Ylivieskan näyttelyä siellä näyttelypaikalla katsoa/leikata meidän syrkkineidin kynnet. Viimeksi leikattu 5.4. eli en tiiä millanen leikkaustarve on, mutta kuitenkin. En itte osaa sitä tehdä, mutta haluaisin silti ettei kynsien pituus olisi arvostelussa se vaikuttava tekijä. Vaivanpalkkaa maksetaan tietysti!

Eve87

ulkomuotoluokkiin tarvitaan vielä toimihenkilöitä!

Ulkomuotoluokan syyrianhamstereilta puuttuu assistentti ja ulkomuotoluokan kääpiöhamstereilta sihteeri, ilmoittautukaahan joku nyt reippaasti, niin minun ei tarvitse stressata löytyykö näihin tärkeisiin tehtäviin toimihenkilöitä. Painotan vielä, että edellistä kokemusta ei tarvitse olla, tehtävään perehdytetään kyllä, lämmin ruoka ja iso kiitos kiitoksena vaivannäöstä.  :mhappy:

emmesyys

Hei, tuli mieleen sellainen(kin) kysymys, että kun on nuo kaksi roboa ja ne on tietenkin samassa boksissa, niin tietäähän ihmiset että kumpi niistä on osallistumassa (jos toinen vain on) tai kumpi on kumpikin (jos molemmat arvostellaan)? Värit/kuviot on selkeästi erotettavissa!

Mä mietin tuota assari-/sihteerijuttua, mutta musta tuntuu että oisin liian hermoilevainen ja sekava tuohon hommaan. Olen siellä yhdessä näyttelyssä käynyt aikaisemmin, ja ainaskaan assariksi en uskaltaisi kun pitää niin paljon kuskailla hamstereita paikasta toiseen ja se tuntuisi hirveän pelottavalta. Sihteröinti näytti kivalta, mutta en tiiä uskaltaisinko kuitenkaan ihan vielä - tai ainaskaan ulkomuotoluokkiin, kun vain lemmikkiluokista on kokemusta ja jotenkin tuntuu helpommilta ne arviointijutut.

Eve87

^ kyllä tuomarit erottavat värit, joten ei hätää. Ja tulevat kysymään epäselvissä tilanteissa, tai ei tuomari, vaan toimihenkilö  :icon_cheesygrin:

Ulkomuotoluokan kääpiöhamstereita oli niin vähän, että kyllä sä uskallat helposti sihteeröidä ne! Se on vain kirjoittamista ja ulkkarikäppäreillä on hirmuisen mukava tuomari joka perehdyttää ja neuvoo mielellään  :mhappy:

emmesyys

No ehkä mä sitten voisin tulla siihen sihteeriksi. Mutta mua saa tosiaan kyllä sitten ohjeistaa siihen hommaan kun ei ole mitään hajua miten se  koko homma toimii.  :icon_cheesygrin:

Onko siellä ruuassa kasvisvaihtoehtoa? Jos ei oo niin ei mun takia tarvi alkaa huolehtimaan, mutta ajattelin vaan kysyä. Ja milloin siellä näyttelypaikalla pitää olla ja missä, tai siis että tartteeko olla aikaisemmin paikalla?

Eve87

^ on kasvisruokavaihtoehto toki  :mhappy:

Riittää, kun olet ennen kymmentä, että ehdit laittamaan omat hamsut paikalleen ja mennä tuomarin luokse perehtymään sihteeröintiin.

Sihteeröiminen ei ole oikeastaan sen kummempaa, kuin tuomarin sanojen kirjoittamista arvostelulomakkeeseen, on kuitenkin niin kokenut tuomari, ettei sun tarvitse häntä ohjeistaa missään  :icon_cheesygrin:

emmesyys

Jee, kivaa. Nyt voikin sitten alkaa jännittää näyttelyä vielä kahta kauheammin.  :icon_cheesygrin:

Vevve

Pakkasin Sarsun mukaan paketillisen pieniä vaatimattomia lahjoituspalkintoja hamsuluokkiin  :enkeli:

S.D.G.

Hihhei! Toivottavasti Ylivieskaan tulee jatkossakin näyttely! Etelä-Pohjanmaan tukikohdastani olisi sinne "vain" kahden tunnin matka, ja Ylivieskan Kärkkäisellä olen muutenkin jo monta vuotta halunnut käydä uudelleen.  :hauskaa:
Harvey Dentiä mukaillen "You thought we could breed decent hamsters in an indecent time"...

Regalis Hamstery est. 2004. Regalistien kotisivut osoitteessa regalismi.net, Facebookissa Regalis Hamstery.