• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hyviä eläinkauppoja-lista

Aloittaja Minski, 19.07.07 - klo:19:54

« edellinen - seuraava »

Never

#270
Mitä hyviä eläinkauppoja Oulussa on?  :)

Mianna

#271
^Minusta Lilzoo on ehkä paras eläinkauppa Oulussa, sieltä on enimmäkseen vain mukavia kokemuksia vaikkakin siellä myydään sitä pesävanua. Akvaariosoppi on ihan ok, mutta nykyään aika kallis. Sisissä on aika huonot valikoimat, mutta myyjät mukavia. Musti ja Mirri on myös ihan ok, vaikken ole käyny siellä pitkään aikaan.  :)

MortimerRiddle

#272
Tampereen Onnen lemmikit kauppa vaikutti todella hyvältä. Myyjä oli asiallinen ja avulias ja eläimillä oli oma huone jossa olivat. Harmi vain, että siihen aikaan kun minä kävin siellä oli huone suljettu kanien juoksuttamisen ajaksi. En siis päässyt eläinten oloja sen paremmin tiiraamaan. Hamsterien tarvike valikoima oli OK, hieman enemmän olisi tosin saanut tavaraa olla ja hinnat olivat aika korkealla. Huonoin puoli oli kaupassa myytävä pesävanu.
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Marla

#273
Ylöjärvelle (Tampereen vieressä) on avattu eläinliike Tassupari, jossa kävin tänään ensimmäistä kertaa. Liike on aivan keskustassa Vapaa-Valinnan vieressä (Soppeentie 2).
Valikoima jyrsijöiden osalta on suht. pieni, mutta hinnat ovat kivanlaisia. Tilasin sinne 20 kilon säkin Hamster Crispyä (55 e). Pro Gold 800 gramman säkki oli 2,70 e.
Siellä ei vielä käy pankkikortit, mutta vieressä on onneksi automaatti. :D
Häkkejä ym. asumuksia siellä ei ole, eikä eläimiä, pienten tilojen vuoksi.

Minski

#274
^ Hitsin pimpula sentään ! Vähänkö mä tuunkin sinne shoppaileen. Miten ihmeessä niillä voi olla noin halpaa Pro Goldikin.
Hamsteriton tätä nykyä

hamsuli98

#275
Minä pidän Oulussa eniten lilzoosta. hyvä kauppa  :D

Rossu

#276
Mun mielestä ainakin Itäkeskuksen faunattaressa on aika epäkäytännöllisiä häkkimalleja (tai en osaa arvostaa muita, kun dunia xD) . Kääpiöille kyllä löytyy minidunia, mut syrkeille ei oo kunnollisia dunia. Ite tykkään Itäkeskuksen megaeläimestä, on mun mielestä ihan ok kauppa, siellä on mun mielestä kans ihan hyvä tavaravalikoima.
Syrkkipoitsu Locking Up The Sun "Leevi", lks blondi (26.11.2010)

Muistoissa]Talvikkotyttö Milla, normaali (29.7.2008-16.12.2010)[/color]
Syrkkineiti Lilac"Lili", pk keltainen umborous

Sabat

#277
Itse pidän riihimäen unelmalemmikistä. Isot tilat ja paljon kaikkea jyrsijöillekin.:)

Raion

#278
Omasta mielestäni Raision Akvaario on, vaikka sen valikoima on pieni, mielestäni asiantunteva kauppa. Myyjä on mukava ja asiantunteva, siellä myydään kuivattuja mansikoita ja banaania sekä tasokkaita tuotteita. Muovihärpäleitä en muista kauheasti nähneeni. Tosin siellä myydään myös kissoille ja koirille tavaraa, joten jyrsijöille tavaroita on verrattaen vähemmän, ikävä kyllä. Mielestäni myös sieltä ostettavat eläimet ovat käsikesyjä ja myyjät myöskin tuntevat eläimet.

sirius151

#279
Itse suosin Faunatar-myymälöitä.

ralle

#280
suosittelen myös lemmikki liike remua.sijaitsee suoenjoella. :)

Markka

#281
Faunatar-myymälät ovat hyviä, mutta hinnat ovat kamalan korkeat :kieli
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

jeebu

#282
Ketään Jyväskylässä asuvaa?
Mitä eläinkauppaa suosit?  :)
lk normaali vn Poutapilvi "Pipa" s. 10.09.2010
~ Syyrialainen rakkauspakkaus <3 ~

Vevve

#283
Voi surku, Ideapet Helsingissä lopettaa :( Paras eläinkauppa jonka tiedän!

kiivi112112

#284
Onko tietoa että onko rovaniemen faunattaresta ostetut eläimet ollu terveitä,kesyyntyviä .yms  Entä lemmikin valinnan???? :)