Yleinen näyttelypulina

Aloittaja iitu, 19.07.07 - klo:13:30

nnoorau

vielä siitä, että onko tälläinen kuljetuslaatikko sallittu?

Mustikkamaan

Kyllä on.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Anonymous

kysymys liittyen elkäin kaupaan, muttei aivan aiheeseen. eli jos ostan hams´terin eläin kaupasta, saanko käyttää sitä ulkomuotoluokan näyttelyissä? vain vaan lemmikkiluokassa?

Maikkis

^ voit käyttää myös ulkomuotoluokassa.

Mutta poikkeuksena tietysti on hybridit, joita ei voi viedä näyttelyyn.

eta

Siis hamsterikuume jatkuu ja nyt haluaisin vielä talvikkotytön. Myydäänkö niitä yleensä näyttelyissä ? Esim Kangasalalla 19.8. :)
Näyttelyissä en ole käynyt mutta nyt ajattelin lähteä katsomaan millaista on hamsterinäyttelyssä.
Ens kerralla sitten voin ottaa jo omankin mukaan. :peukku:

Maikkis

Kyllä näyttelyissä on myyntipöydät, johon saa tuoda myytäviä hamsuja.

blood.and.tears

Ja tarvikkeitakin joskus löytää  ;)
Kotona tassuttelee
Cämpsyt Pilli ja Pulla
Puput Myrtti ja Tohveli
Maatiaiskisut MiuMiu ja Pantteri

iitu

Siis mikä on tupla arvostelu? Ja Mitä tarkottaa 1 tai 2 arvostelu?

Heli

Eli siis ko. näyttelyssä on kaksi näyttelyä sen yhden päivän aikana. Eläimelle on siis mahdollista saada päivän aikana yhteensä kaksi arvostelua eri tuomareilta.
Destiny's hamsterit 2001-2009

h`nn`

Ensimmäistä kertaa näyttelyihin täälläkin oman palleron kanssa meinataan mennä.
Pystyykö ilmoittautumaan tuplanäyttelyssä sekä ulkomuodossa että lemmikkiluokassa tuplaarvosteluihin samalla hamsterilla? Kannattaakohan heti ekoissa näyttelyissä laittaa näin moneen vai pitäisikö aloittaa varovaisemmin.Tuleeko tällöin muuten ilmoittautumiseen luokaksi mitä?

Jospa näillä saataisiin hamsteri ilmoitettua onnistuneesti näyttelyyn.

Ninde

Lainaus käyttäjältä: "h`nn`"Pitääkö ikä kohdassa olla laskettu ikä näyttelypäivänä,vai ilmoittautumispäivänä?
Ikä näyttelypäivänä.

Lainaus käyttäjältä: "h`nn`"Pystyykö ilmoittautumaan tuplanäyttelyssä sekä ulkomuodossa että lemmikkiluokassa tuplaarvosteluihin samalla hamsterilla?
Pystyy.

Lainaus käyttäjältä: "h`nn`"Kannattaakohan heti ekoissa näyttelyissä laittaa näin moneen vai pitäisikö aloittaa varovaisemmin.Tuleeko tällöin muuten ilmoittautumiseen luokaksi mitä?
Ihan oma päätös. Jos ilmoitat kaikkeen mahdolliseen, laita luokaksi ulkomuotoluokka ja lemmikkiluokka, tupla-arvostelut tai jotenkin vastaavasti. Pääasiao on, että selkeästi käy ilmi mihin luokkiin (ja kuinka moneen arvosteluun) hamsun haluaa ilmoittaa.

Limppu

Ajattelin ilmoittaa hamsuni 23.9 järjestettäviin näyttelyihin.
Tuleeko paljon miinusta jos kaikkia kynsiä ei ole leikattu ?
Mihin luokkaan hamun voisi ilmoittaa ?  Olisikohan Standardi- ja koestandardiluokka hyvä valkonauhaiselle syyrikselle.. ?

Ninde

Syyrialaiselta ei tarvitse leikata kynsiä jos ne eivät selkeästi ole pitkät. Vähän terävät ei haittaa.

Valkonauhainen on pelkkä kuvio, joten jos et tiedä hamsterisi perusväriä, kannattaa ilmoittaa se lemmikkiluokkaan.

Vilma

Kun ilmoittaa hamsterin tupla-arvosteluun, ymmärtääkö ilmoittautumisten vastaanottaja, jos laittaa ilmoittautumisen loppuun: "osallistuu lemmikin -ja ulkomuodon tupla-arvosteluun?".
[size=85]Syyrialaiset
u. Hermanni 4/09, pk karamelli
u. Aapo 12/08, pk ps ruoste
n. Kerttu 8/09, lk normaali vkkk
n. Amalia 3/10, normaali vkkk
u. Onni 3/10, hunaja vn
u. Milo 3/10, cinnamon vn[/size]

Jane_O

Lainaus käyttäjältä: "Artemis"Kun ilmoittaa hamsun tupla-arvosteluun, ymmärtääkö jos liittää ilmon mukaan: "Osallistuu lemmikki ja ulkomuoto-tupla-arvosteluun" tms.

Riippuu nyt siis siitä, haluatko hamsterisi arvosteltavan molemmissa luokissa vain kerran vai kahdesti? Jos vain kerran molemmissa, ei tarvitse tuplasta mainita mitään. Jos taas haluat hamsterisi arvosteltavan molemmissa luokissa kahdesti, muotoilisin lauseen tähän suuntaan: osallistuu sekä lemmikki- että ulkomuotoluokkaan, molemmissa tupla-arvosteluun.
[size=85]Rakkaita kaivaten, olette ikuisesti sydämissämme![/size]
[size=85]Eikka (Calevala)<3, vkh roborovski uros, 1.4.2008-16.10.09.[/size]
[size=85]Max (Vivaldine\'s Tobias Taikaviitta*)<3, lk syyrialainen uros, 7.4.07-29.5.09.[/size]
[size=85]Veikka (Calavale)<3, vkh roborovski uros, 1.4.08-18.4.09.[/size]