• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely, 5.4.2014 Jyväskylä

Aloittaja Tinjau, 23.02.14 - klo:11:18

« edellinen - seuraava »

Vevve

Voiko numerot lunastaa jo sähköisesti, vai ilmoitellaanko siitä sitten?  :icon_smile:

Janika S.

Venäjänkääpiöhamsteri roborovskit väreissä normaali, normaali laikukas ja normaali husky.
Jämtlanninpystykorvat nimellä Pyssytorin.
Lemmikkinä lisäksi muutama syyrialainen hamsteri.

emmesyys

Niin siis miten ne numerot voi lunastaa sähköisesti? En tiiä oonko niin tekemässä, mutta silti. :D Ja onko se ilmottautumiskirje jo tullut/olisiko pitänyt tulla? Taas täällä huolissaan että hui apua...

Ja oon kyllä muutenkin ihan hui apua koko näyttelystä kun en tiedä ollenkaan missä kunnossa tuo meidän hamsulainen on. Siis terve se on ja ihana kaikin puolin ja kynnet ja hampaat pitäisi olla ok, mutta tuo on kuitenki eka syrkki mikä meillä on niin eipä oikein osaa kattoa että onko sillä nyt sopivasti massaa vai ei jne. Mutta sen kaiketi saa kuulla sitten. :) Jänskättää silti huimasti, onneks saan tukijoukkoja mukaan! :DD
♥ roboneidot Wippee's Maggie Mango "Maggie" sekä Goldilock's Kleopatra "Saga"
♥ syrkkipoitsu Morinehtar the Blue "Valo"
♥ kiinaripoika Wonderland's Down-To-Earth Dewberry "Odin"
♥ pikkuinen talvikkoherra Tinytail Mr. Twister "Viima"
http://hamsterbox.blogspot.com

Tuhnutin

Aapuva!!! Sain jostain sellaisen tyhmän käsityksen että näyttelymaksu pitää maksaa viimeistään näyttelypäivään mennessä! Mitäs jos en ole vielä maksanut? :0 kiitoss :)

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Tuhnutin - 31.03.14 - klo:22:41
Aapuva!!! Sain jostain sellaisen tyhmän käsityksen että näyttelymaksu pitää maksaa viimeistään näyttelypäivään mennessä! Mitäs jos en ole vielä maksanut? :0 kiitoss :)

Ei se ole mikään tyhmä käsitys... Näyttelykutsussa lukee, että ilmoittautumiset on maksettava viimeiseen ilmoittautumispäivään mennessä. Tämä on nykyään aina näin SHY:n näyttelyissä. Kutsusta löytyy myös kohta: " Kun ilmoitat hamsterisi näyttelyyn, sitoudut maksamaan ilmoittautumismaksun", joten maksathan ilmoittautumiset mahdollisimman pian ja otat yhteyttä kutsussa mainittuun tahoon asian selvittämiseksi.  :icon_e_wink:

Näyttelyvahvistus-meili on muuten nyt lähetetty ja arvostelunumeroiden sähköinen lunastus alkanut sen sisältämien ohjeiden mukaisesti. Huom! myös tähän tarvitsee kuitin maksetuista ilmoista.

Tuhnutin

Huhhuh, kiitos, pääsin vielä näyttelyyn joka on tässäkohtaa erittäin suuri plussa! :kankaalla: Anteeksi vielä tämä minun mokailuni... :icon_redface:

Alkemistin

Lainaus käyttäjältä: Tuhnutin - 01.04.14 - klo:14:56
Huhhuh, kiitos, pääsin vielä näyttelyyn joka on tässäkohtaa erittäin suuri plussa! :kankaalla: Anteeksi vielä tämä minun mokailuni... :icon_redface:

Hyvä sitten, ja kyllä tähän muuttuneeseen käytäntöön on vielä totuttelemista.  :icon_e_wink:

jensku

Milloin muuten viimeistään noi numerolaput säpöö saa?  Kun lähettänyt kuitin.  :icon_smile:
~Diadem's Hamsterikasvatus ~
Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Vevve

Hih, odottelen reissua innolla  :hyper:

Käynpäs nappaamassa kaupasta tänään vähän jotain mukavaa lahjoituspalkintoakin, ainakin omalle tuomaroitavalle luokalleni  :icon_e_wink:

Veda

Mä ottaisin täältä FIN VLH ruusukkeen joka jäänyt saamatta kinkkinaaras Posliinilinnulta :)

viiru

Lainaus käyttäjältä: Veda - 02.04.14 - klo:15:49
Mä ottaisin täältä FIN VLH ruusukkeen joka jäänyt saamatta kinkkinaaras Posliinilinnulta :)
Onnistuu! Kiitos ilmoituksesta.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Tuhnutin

Mietin muuten aivan samaa, että milloin näyttelynumerot pitäisi tulla s-postiin? :) kuitin lähetin eilen :))

Tiipukka

Mä voisin tulla Merjan sihteeriksi. Eli Johanna Vihavainen :)

mariiiii

Mäkin tarttisin täältä  FIN VLH ruusukkeen robolleni Merinquelle :)

Vevve

Esimakua valmistelemistani pikku palkinnoista...  :enkeli: