• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Tampere 2.8.

Aloittaja Mustikkamaan, 18.05.09 - klo:12:17

« edellinen - seuraava »

Anonymous

#375
Kiitoksia kehuista. ^ koitiko tunkea gabbereita pirkka-kassiin?<-arvaus

Elliska

#376
Tässä näyttelyssä oli tosi paljon uudempia hamsuharrastajia, en itse tunnistanut juuri ketään!

Ja toi junajuttu oli semmonen, kun Riihimäen kohdalla vaihdoin junaa niin mun piti vaihtaa H-junaan joka lähti raiteelta viisi, mutta sitten kuulutettiin että se juna lähtee poikkeuksellisesti raiteelta kuusi (siinä oli useampi vaunu josta siis sen ensimmäisen piti lähteä Helsinkiä päin ja en taaemman Lahteen). No mä menin sinne junaan valmiiksi, hetken siellä istun ja ihmettelen kun on tyhjää! Sit käyn kurkkaa junan toiselta puolelta ikkunasta ulos ja nyt se viitosraiteen juna olikin taas muutettu H-junaksi, ja toisin sanoen se juna missä minä istuin lähtisi sittenkin Lahteen.
Olinko vaan että voi hitsiläinen ja keräsin kamani, mutta junan ovi ei auennutkaan enää vaikka kuinka rämppäsin sitä avaamis-nappulaa, joten lähdin kokeilemaan toista eteistä jos ongelma olisi ollut vain siinä yhdessä eteisssä. Mutta ei, koko junan ovet oli lukittu (emmä kyl kokeillu kun niitä kahta mutta siitä voi todeta sen) joten jouduin hirveään paniikkiin että apua, mä joudun hamsuineni johki Lahteen!! Sit huomaan et siinä on joku hätätilan ovenavaamisjuttu, et pitää rikkoa lasi ja painaa nappulaa, mutta mä en saanu sitä lasia rikki siitä! Sit olin jo niin paniikissa ku se juna oli ihan just lähdössä ja mä olin yksin siellä, nii aloin vaan hakkaa ja potkimaan sitä ovea ja kiroilin, vaikka tiesin ettei se mitään auttaisi mutta otti vaan niin päähän koko juttu ja kun oikeesti luulin joutuvani kiertämään Lahden kautta, mutta sitten junan kuljettaja ilmeisesti kuuli sen (onneks siinä vaunussa oli kuljettaja eikä se vaan ollut siinä toisessa vaunussa kiinni!) nii se tuli päästää mut ulos! Ja mun se "oma juna" oli myöhässä niin ehdin vielä siihenkin! :sydan
Toi juttu että se H-juna olisi muka lähtenyt raiteelta kuusi kesti vain hetken, mutta mäpäs tietysti minun tuurilla olin siinä hetkessä jo junaan päässyt..

NuclearBitch

#377
Kävi kyllä niin hienosti. Ostin näyttelyä varten uuden L-koon boksin ja laitoin Danten siihen. Jouduin pitämään hamsut yön ajan bokseissa, kun olin serkulla yötä. Neljän tunnin aikana, Dante oli syönnyt boksin rikki ja tepasteli siinä pään vieressä keskellä yötä. Aikamoinen peto  :twisted:

Heli

#378
Voi Elli.  xD
Destiny's hamsterit 2001-2009

Pertti

#379
HALIPUSU
Kyllä aina yhen voi ottaa!

Minski

#380
Lainaus käyttäjältä: "NuclearBitch"Minskin bongasin heti xD
Lainaus käyttäjältä: "ammie"Mä bongasin kans Minksin heti ekana, kun sisälle astuin, vai mahdoinkohan edes sisälle asti päästä? :D
No jee :teipit
Kiva kun kaikki tuntee :D En ota välttämättä kohteliaisuutena :D
Mäkin kyl tunsin vaikka ketä foorumilaisia, oikeestaan ainoo ketä tän näyttelykeskustelun nimimerkeistä en tunnistanu oli ammie ja Hessuinen.

Lainaus käyttäjältä: "Elliska"Sit olin jo niin paniikissa ku se juna oli ihan just lähdössä ja mä olin yksin siellä, nii aloin vaan hakkaa ja potkimaan sitä ovea ja kiroilin, vaikka tiesin ettei se mitään auttaisi mutta otti vaan niin päähän koko juttu ja kun oikeesti luulin joutuvani kiertämään Lahden kautta
Voi Elliskaa xD
Mutta uskon, että on ollu kamala paniikki tossa tilanteessa.
Hamsteriton tätä nykyä

Niina-03

#381
HEI!
Unohdin sanoa lemmikkikääpien palkintojenjaossa, että ne hienot moninaiset pokaalit, mökit yms. lahjoituspalkinnot olivat valtaosin lahjoittajalta nic "Annina".
Suuret kiitokset erikoispalkintoja lahjoittaneille :)
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Saga

#382
Kiitokset näyttelynjärjestäjille mukavasta näyttelypäivästä ja Anninalle hienoista palkinnoista  :)

Tuomari Niinalle eilen jo sanoinkin, mutta sanotaan nyt vielä tässäkin ääneen, että pidän kovasti Niinan arvostelutyylistä. On mukavaa ja mielenkiintoista kuunnella arvosteluja ääneen. Päivä kuluu leppoisammin  :aplodit:

Talvikkoneitimme Siiri oli PLH 2, sai Kuman ja valmistui neljännestä näyttelystään Valiolemmikiksi  :lov
SHY VL Siiri

Hessuinen

#383
Täytyy sanoa että mukavaa oli. Suurkiitos erityisesti taikahamsulle, joka minut armollisesti poimi kyytiinsä!

Oli mukavaa tutustua ihmisiin ja nähdä vähän etukäteen minkälainen meininki näyttelyissä on. Moniin ihmisiin tuli tutustuttua, enkä enää edes muista kaikkien nimimerkkejä, vaikka kasvot jäivätkin mieleen. Tai no, erityisen selvästi muistiin jäi ainakin NuclearBitch ja ihana tuhovimmainen Dante. :D
Älä katso, älä koske - tai kuolemalla on sinun kuoltava

Mustikkamaan

#384
Eiks kukaan tunnistanu mua vaikka mä tein itelleni nimikyltin :(

Mä tunnistin Ganeshan ku sillä oli se ruusuke - ja oli ahkera assari!  :sydan Kesti muuten vähän aikaa miettiä että kukahan tää mein assari on, kunnes oivalsin oikein lukea sen nimen siitä ruusukkeesta :)

Ellipsinki näin, ja sit ku moikkasin häntä ni hää oli ihan sen näkönen et "kukas hemmetin huuhkaja toi on  :shock:" eikä uskaltanut sanoa mitään takas :D

Amoroussi ostikin multa bokseja, siinä tuli tunnistettua hänet sit ekaa kertaa.

Pekan a.k.a. Ken_G:n näin myös, piti moikatakkin, mutta unohdin siinä arvostelun lomassa! :)

Teen teille tuomariraportin varmaanki tänään. En oikein ehtinyt kommentoida tarpeeksi teidän hamsuja, kun en kehdannut pitää teitä tuolla iltamyöhään (enkä kyllä ehkä itseänikään). Ja meni silti aika myöhäiseksi.

Kiitos siis assarille GaneshaX'lle sekä sihteeriköilleni Soundloversin Helille ja jjennalle! Kiitokset myös herkullisista mokkapaloista, kuka lienee tehnyt  :sydan Sekä järkkäreille onnistuneesta päivästä!
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Vevve

#385
Kiitos Anninalle hienoista lemmikkien lahjoituspalkinnoista ja tietty dunasta ja mökistä jotka ostin! Meidän Ulpulle tuli hieno lahjoituspokaali!  :sydan

Meidän kolme otusta ei pärjänneet ulkkiksissa mitenkään erityisen hyvin. Unto vetäisi lemmikistä ja ulkkiksista molemmista H:n. Kukka-neiti sai lemmikeistä EH:n ja ulkkiksesta T:n (olihan sillä helmeksi joo aika veikeä musta juova selässä...). L1:siä menin hakemaan, ehkä sitten ensi kerralla.
Ulpu elikkäs SHY VL LJV09 Lula Mae oli lemmikeissä taas omassa elementissään. ERI tuli ja sijoitus PLH4, KuMa sekä kannustuspokaali ja tuomarin suosikki. Tytär Adiena Aamunkajo seurasi emonsa jalanjälkiä ja voitti lemmikkikääpiöt.

Tosi kiva päivä kyllä oli.  :sydan
Eilen olin niin väsy että painuin melkein samontein nukkumaan.

soundlovers

#386
Tahdon myös omalta osaltani (sekä myös yhdistyksen edustajana) kiittää eilisestä näyttelypäivästä kaikkia ahkeria toimihenkilöitä.
Päivä oli mielestäni oikein onnistunut ja oli mukava nähdä paikalla niin paljon tuttuja ja tuntemattomiakin hamsuharrastajia. Ruoka oli oikein hyvää, kuten myös mokkapalat ja mustikkapiirakka  :sydan Erityiskiitos Minnalle taas kerran kyydistä ja seurasta.

Itselläni oli mukana ulkomuotoluokassa 3 syyristä, joista kaksi oli ei-standardeja. Saaliiksi tuli hienosti: 2 x EH, 1 x H, KUMA, pitkäkarvaisten S2 (FIN MVA Soundlover's Desert Rose) sekä syyristen Ei-Standardiluokan 1. sija ja BIS 2 (Soundlover's Dakota). Eli meni paremmin, kun olin uskaltanut odottaa :) Itse en ollut ehkä parhaimmillani unettomasta yöstä johtuen  XD Terkkuja näyttelystä uuteen kotiin muuttaneelle lk cinnamon kilpikonnalle Soundlover's Galalle.

Elliska

#387
Lainaus käyttäjältä: "Mustikkamaan"Ellipsinki näin, ja sit ku moikkasin häntä ni hää oli ihan sen näkönen et "kukas hemmetin huuhkaja toi on  :shock:" eikä uskaltanut sanoa mitään takas :D
No pakko myöntää etten tunnistanu sua! :D Sit aattelin että et sä nyt mulle voinu moikata jos me ei tunneta, luulin et moikkasit jollee muulle. Älysin vasta myöhemmin että sehän olit sinä :D

Niin ja tuli muuten mieleen, kun takasin tullessa tulin ekana IC-junalla niin oli pakko ostaa lemmikkilippu kun omatunto alkoi kolkuttaa, ja halusin päästä lemmikkivaunuun enkä olisi päässyt jos ei olisi lemmikiä mukana. Sit junassa konduktööri tuli leimaa liput, nii se leimas myös sen lemmikkilipun ja alko kattella mun ympärille ömisten, etsien että missä se mun lemmikki kerran on jos mulla on kerran lemmikkilippukin, nii sit vaan sanoin et mulla on hamsteri tuolla kassissa (tai no oli 3 mutta olin evil ja maksoin vaan yhdestä) niin se konnari katto mua NIIN kummaksuen, ja lähti silmiään pyöritellen jatkamaan matkaa ja vielä ennen kun poistui vaunuista vilkaisi sitä mun kassia XD

Noista lemmikkilippujen ostamisesta hamstereille on kyllä juteltu paljon vanhoissakin näyttelyketjuissa, mutta se on kyllä tyhmää kun perjaatteessa niillekkin pitäisi ostaa... kun mullakin ne hamsterit oli kokoajan hiljaa siellä kassissa, kun taas lemmikkivaunussa oli paljon isoja koiria jotka nukkui siinä keskellä käytävää ja niiden yli sai loikkia, osa haukkui paljon, ja koirien vesikupeista lenteli vettä pitkinpoikin kun juna liikkui, ja silti hamstereiden ja koirien lemmikkiliput maksaa saman verran.
Oli vaan pakko ostaa lemmikkilippu et pääsisin lemmikkivaunuun, pelotti että jos meen hamstereiden kanssa ei-lemmikkivaunuun niin joku saa hirveän allergiakohtauksen.

Ja en toki yleistä noita koiria, tuossa vaunussa vaan sattui tällä kertaa olemaan paljon tuollaisia tapauksia. :)

NuclearBitch

#388
Lainaus käyttäjältä: "soundlovers"Terkkuja näyttelystä uuteen kotiin muuttaneelle lk cinnamon kilpikonnalle Soundlover's Galalle.

Täällä se neiti asustelee ja hyvin jakselee. Kiitos erittäin ihanasta ja kesystä hamsusta :)

Hessuinen, Dante lähettää terveisiä, heti kun pääsin kotiin niin se alkoi kiipeilä dunansa kaltereissa  xD

Nilla

#389
Mä tunnistin kaikki vakiochattilaiset (vaikka siel ei pahemmin ketään enään käy paitsi mä, ellipsi ja tatu) Ja sit kaikki jotka on jo useimmissa näyttelyissä käynyt. Ainut jota kovasti mietin, et kuka mahtaa olla niin oli ammie  :D
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!