Poskipussi 2/11

Aloittaja Vevve, 28.02.11 - klo:20:59

spellcaster

Okei no hyvä, nyt selkis. En vaan ole törmännyt missään selitykseen miten noi kaudet menee, mutta nyt tiedän. Tiedän vaan etten lähde turhaan rasittamaan ketään enää "turhilla" sähköposteilla.

GaneshaX

Kuka on lähettänyt poskarit? Keneen otan yhteyttä? Ne ovat siis kaikki lähetetty?

Mustikkamaan

^Jäsenrekisterinhoitajaan.

Minä lähetän, mutta jäsenrekisterinhoitaja hoitaa asioita muuten. Kaikki on lähetetty, kaikki lähetetään aina kerralla ihan samaan tapaan kun on tehty jo vuodesta kivi ja kuokka.
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Sintturainen

Millon on seuraavan poskarin dead line?

GaneshaX

Kun saisi nyt edes joskus sen tokankin  :roll:

Saana

^Otitko jäsenrekisterinhoitajaan yhteyttä?

Olen ottanut.

Nape

Tosi suuret pahoittelut! Oli tuo sähköposti, mitä Ganesha vaihdeltiin, niin unohtunut tuonne muiden s-postien väliin, laitoin nyt heti Mustikkamaalle s-postia, niin saadaan sulle se puuttuva PP ja lasku. Mun moka ja unohdus siis! Anteeksi! :oops:

spellcaster

Enpä minäkään ole vielä saanut omaa lehteäni, sähköpostiakin olen jo laittanut ja kysellyt lehden perään mutta mitään ei kuulu.

Nape

Oletko minulle laittanut sähköpostia?
En ole saanut kuin yhden kyselyn joka tuli tänään ja johon en vielä ole ehtinyt vastata. Se ei mielestäni ollut sinulta.
+Ganeshan sähköpostin aiemmin.
Mä laitan nyt tuolle jäsenpostille uuden postilaatikon heti kun saan nuorimman nukkumaan. Niin laitan tähän ketjuun sitten sen uuden osoitteen niin laita spellcaster mulle sinne viestiä tulemaan! Poskipussinlähettäjä on reissussa mut eiköhän saada ne PP:T kuitenkin tulemaan heti sitten reissun jälkeen!

OBS!!!! UUSI JÄSENREKISTERIN S-POSTI ON:

hamiaisposti@gmail.com