• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Pinan ystävänpäivänäyttely 15.2.2009 - keitä menossa ?

Aloittaja Minski, 11.01.09 - klo:20:45

« edellinen - seuraava »

Minski

#15
Tännehän on tänään viimeinen ilmottautumispäivä, ellei halua ilmoittaa paikan päällä jälki-ilmona hintaan 10 e/eläin.
Hamsteriton tätä nykyä

Saga

#16
Hui kauheeta, onko niin korkea jälkkärihinta :shock: Olen yrittänyt sitä katsoa sieltä sun täältä, mutta en ole nähnyt hintaa missään... olen kai puusilmä  :pihalla: Ajattelin mielenkiinnosta katsoa, miten sunnuntaina menee ja minkälaisella poppoolla lähden mahdollisesti Pinan näytsiin  :roll:
SHY VL Siiri

Blizzard

#17
Mä olen vieläkin kahden vaiheilla, että lähdenkö tänne :| Mieleni kyllä teksis, mutta siinä tapauksessa täytyy maksaa kalliit jälki-ilmot. Ei tiiä, mitä tekee :pihalla:
Hamsulauma ja koiruus

gimlixx

#18
Minä olen menossa neljän marsun ja yhden syyrialaisen kanssa.
Marsujen kanssa näyttelyt on tuttua kauraa, mutta ikinä ennen ei ole ollut hamsteria mukana. Jotain, mitä pitäisi tietää siis?  :mrgreen:

Minski

#19
^ Tuolta selviää aikalailla hyvin näyttelyn kulku; http://www.hamsteriyhdistys.net/n_kulku.php :)

Blizzard: Mikset ilmonnut etukäteen, sunhan piti ;)

---

Ilmoitin nyt 3 hamsua, paikallisyhdistyksiä pitää tukea aina jos mahdollista :)

Pari kasvattianikin näen tuolla näyttelyssä, pitkästä aikaa :sydan


Huomasin vain, että sunnuntaina eka bussi Ikurissa on klo 10 aikaan, joten toivoa sopii, että ehdin sillä vielä saamaan numerolappuni. Lähetin kyllä viestiäkin järjestävälle taholle asiasta.
Hamsteriton tätä nykyä

Niina-03

#20
Minua pyydettiin tänään hamsuille tuomariksi. Eli Pete sairaana ja Niina T arvostelee tilalla.

Sihteeristä ei ole kuulemma tietoa, mutta toivon kovasti että joku teistä :yes:  saa inspiksen tulla avustamaan minua. Kiitos.
Yritän alkaa arvostelua pian klo 10 jälkeen. Aloitan kääpiöistä.
Hamsuja kuulemma etukäteen ilmoitettu yhteensä alle 20 korvaparia.
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Blizzard

#21
Mie en tuukkaan näytskään, kun on ollut rankka työviikko takana ja huominen on ainoa vapaa päivä, ja maanantaina kun pitäisi töihin mennä pirteenä 6.30  :(
Hamsulauma ja koiruus

Minski

#22
Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Hamsuja kuulemma etukäteen ilmoitettu yhteensä alle 20 korvaparia.
No jopas on vähän :pihalla:
Toivottavasti jälki-ilmona tulee paljon lisää :)
Hamsteriton tätä nykyä

Niina-03

#23
8-) Ja tulihan niitä jälki-ilmoja kymmenkunta lisää.

Syyristen taso oli tosi korkea, suorastaan kylmäsi sijoittaa vain ne viisi kun upeita eläimiä oli kymmenen, joista jokainen olisi ollut sijoituksen arvoinen. Eläimet olivat sekä kilttejä että erittäin hyväkuntoisia.
Pinalle pitää ehdottaa Lasten lemmikkiluokan ottamista ohjelmaan jatkossa, sillä hamsuja on selvästi kahta eri tasoa.
Kääpiöissä taso oli matalampi, hienoja ja valmisteltuja eläimiä oli vain muutama.

Kiitos sihteerilleni ja assarilleni hyvästä työstä. Ja Minskille hienoista lahjoituspalkinnoista :) Oli mukava nähdä paljon hienoja eläimiä  :sydan
[size=85]Tosikko, vanha käpy.[/size]

Minski

#24
Mukava näyttelypäivä kyllä :yes: Ahdasta tosin oli, mutta eipä tuo pahemmin haitannut kun ei antanut haitata :) Hamsujakin oli sitten loppujen lopuksi ihan mukavasti ilmottu ja syyrikset oli tosiaan aikas hyvätasoisia :yes:


Meiltä oli mukana 3 hamsua:

- Myron Myrskypilvi: PLH2 (ERI)
- Roderick Rokkitähti*: Tuomarin Suosikki(possu) :D (EH+)
- Haline Hopeahippu: Kuma (EH+)


Miro oli siis kakkonen, mutta voittajastakin olen erittäin ylpeä ja iloinen; ihana kyyhkynharmaa vkkk-kasvattini Hanessa Hopeatiuku :sydan Onnea Hanessan omistajalle Saijalle ! Ja tietysti kaikille muillekin menestyneille.

Lainaus käyttäjältä: "Niina-03"Kiitos Minskille hienoista lahjoituspalkinnoista :)
Oli ilo olla lahjoittavana osapuolena, en olekaan aiemmin lahjoittanutkaan mitään, joten olihan se jo aikakin :)
Toivottavasti palkintojen saajatkin olivat palkintoihin tyytyväisiä.

Kiitos Niinalle tuomaroinnista ja toki tasapuolisesti muillekin toimihenkilöille :) Ja ne pahviputket oli kivat palkinnot, joille varmasti tulee olemaan käyttöä.
Hamsteriton tätä nykyä