Pet Expo - Helsingin Messukeskus 4.-5.4.

Aloittaja Minnaw, 11.02.09 - klo:18:52

Mustikkamaan

Hui mikä määrä eläimiä ulkkiskääpiötuomarilla lauantaina. Tuossa vaiheessa meikäläinen taitaisi jo sanoa ei, ellei kehtaisi mennä ok-kommenttilinjalla :D Ei siis kannata sitten ihmetellä, jos arvostelut ovat tosiaan ok-pitoisia :)
Heidi Harju
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

wiidii

Meiltä lähtee neljä hamsteria sekä Aijan kaksi hamsteria mukaan, eli pääsen vielä yhdellä Ikea-kassilla liikkeelle - onneksi.  :)

Minäkin katsoin tuota ulkkiskääpiöiden määrää vähän hämilläni, on meinaan ihan tajuton määrä arvosteltavia. Oletan kuitenkin että Andrew osaa hommansa  :D
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

PiiaL

Mietin vaan, että eläinmäärä on tosi suuri lauantaina ja ainut vaihtoehtoni kotiutua lauantaina on neljän juna. Että pitäneekö pyytää jota kuta ottamaan mahdolliset palkinnot hoiviinsa, jos ei pysty jäämään palkintojen jakoon.

Kotisivu - http://diadems.hamsterit.net/
Meidät löytää myös Facebookista! - https://www.facebook.com/JenskunHamsula?ref=bookmarks

Nilla

Tulen sunnuntaina mukanani yksi hamsu  :)
Ei se haittaa, ei ne meitä tunne!

viiru

Lainaus käyttäjältä: "jensku"Kysyn tällaista että onko näyteilleasetajille istuma paikkoja siellä? ettei tartte tuua omaa penkkiä mukaan. :)
Ei ole istumapaikkoja, kannattaa ottaa oma retkijakkara tai vastaava mukaan.

Lainaus käyttäjältä: "PiiaL"Onko mitään aikarajaa, mihin mennessä hamsterit pitäisi olla arvosteltu ja palkinnot jaettu?

Mitään tarkkaa aikataulua ei pystytä tekemään, joten varmuuden vuoksi kannattaa nakittaa joku vastaanottamaan palkinnot jos näyttää siltä, ettei itse ehdi jäämään.

jensku

^ Ok, kiitos tiedosta. :)

Essi

Lainaus käyttäjältä: "Nilla"Tulen sunnuntaina mukanani yksi hamsu  :)

Mäki tuun sunnuntain ja 1 hamsu mukana. Minkä rotune sul on mukana? (Onks sul syrkki?)

jensku

Täältä ollaan tulossa lauantaina yhden syrkin voimin. :)

Huom!

Kulkulupakortit ja näyttelyvahvistuskirjeet lähtevät postiin tänään (mutta eivät varmaan ehdi tämän päivän puolella lähteviin), eli pitäisivät olla perillä viimeistään keskiviikkona tai torstaina. Otathan pikimmiten yhteyttä minuun (mailto:martina.munther@gmail.com">martina.munther@gmail.com), jos kirjettä ei ajoissa näy, tai jos kirjeessä on väärä määrä kulkukortteja!

Myös mikäli lähdet näyttelymatkalle jo aikaisemmin kuin torstai-iltana, kerro ihmeessä asiasta minulle tai jollekin muulle hallituslaisille. Kulkukortit on mahdollista lunastaa myös ulkona sisäänpääsyn edessä aamulla, joten nou hätä.

wiidii

Tänään tuli ainakin tänne pohjoiseen kaksi kulkukorttia, kiitos!  :)  Eli tarpeeksi nopeaa toimintaa postilta, nyt voi huoletta lähteä torstaina aikaisemmalla junalla matkaan.
Hallituksen jäsen 2017.
Choux Puffs -hamsterikasvatus tauolla.

Miyu

Mun tekis mieli ilmottaa hamsu näyttelyyn,mutten oo koskaa ollu näyttelys .___. en ees tiiä mistä pitää ilmottautua ? 8'' D
[size=85]syrkkiuros Pyry synt. 12.6-o8 ? [/size] [size=85]+ tuleva uusi syrkki ?[/size]

Essi

^ tässä on näyttelyyn ilmoittautuminen ohje : http://www.hamsteriyhdistys.net/nayttel ... aminen.php

viiru

Lainaus käyttäjältä: "viiru"Hei, vapaaehtoisia assari- ja sihteeri-ilmoittautumisia otetaan myös jo vastaan! Laita vaikka minulle yksäriä tulemaan, jos kiinnostaa jompaa kumpaa pestiä suorittaa (ilmoita myös kenelle tuomarille ja minä päivänä). Sihteereille ja assistenteille talo tarjoaa lämpimän lounaan ja virvokkeita näyttelypaikalla.

Brittituomareille sihteeröintiä/assarointia ei suinkaan kannata pelätä, perusenglanninkielellä pärjää kyllä. Sihteeröintikokemusta tulisi olla.

Lauantai 4.4.2009

Lemmikkisyyrialaiset: Paul Sharkey
Sihteeri: Jenna Alsio
Assistentti:

Vapaaehtoisia sihteereitä ja assistentteja hakusessa edelleen! Aktivoitukaas, ei paljoa meinaan järjestellä näyttelyitä jos vapaaehtoisia ei löydy! Palkitsemme reippaat toimihenkilömme ilmaisella lounaalla sekä virvokkeilla näyttelypäivän aikana.

Englantia puhuville tuomareillemme etsimme ensisijaisesti jo sihteerikokemusta osaavia ja englantia sujuvasti suomeksi kääntäviä henkilöitä. Suomalaiselle tuomarille sihteeröidäkseen ei välttämättä tarvitse olla kokenut, hommaan kyllä perehdytetään! Sihteerin tehtävänä lyhykäisyydessään on siis kirjata tuomarin sanelemat kommentit arvostelukaavakkeeseen.

Assistentin tehtäviin ei tarvita kokemusta, sillä homma edellyttää vain järjestyslukujen osaamista ja luotettavuutta - ideana on siis se, että assistentti tuo tuomarille eläimet arvosteluun. Eläimiä voi tuoda yhtäaikaa pöydälle arvostelua odottamaan useamman kerrallaan, joten hommaan ei tarvitse kihlautua joka sekunnilta. Riittää, että säännöllisesti tarkistaa, että tuomarilla on jotain arvosteltavaa. Assistenttejä voi myös olla yhdelle tuomarille monta, jolloin assarit voivat vuorotella (esim. jos haluavat kierrellä messuja tms.).

Halukkuutensa voi ilmoittaa minulle joko yksärillä tai si sähköpostitse mailto:martina.munther@gmail.com">martina.munther@gmail.com. Ja miksei tähän viestiketjuunkin voisi huudella, luenhan mä tätäkin.

Minski

^ Voin olla assari jossain luokassa lauantaina ainakin (sunnuntain tulo on edelleen epävarma, joten en uskalla lupautua). Olis kyl kiva, jos assareita olis vaikka kaks niin vois vuorotella välillä ja muuteskin kun hamsuja on ilmottu noin paljon lauantaille niin vuorottelu vois olla hyvä senkin vuoksi. Mutta liekö kahta assaria mahdollista saada, kun ei oikein niitä ensimmäisiäkään näytä löytyvän...

Mulla on lauantaina niin paljon muistettavaa, että kuinkahan muistan kaikki; haen uuden hamsupojan meille näyttelystä, huolehdin erään toisen henkilön hamsuista näyttelyreissussa, lupasin vastaanottaa kolmannen henkilön palkinnot, jos hän ei ole paikalla enää palkintojen jaossa ja lupasin vielä neljännelle ihmiselle tuoda hälle näyttelystä talvikon. Meikä taas lupaillu joka taholle :D
Hamsteriton tätä nykyä