Hamsteripulinat, osa 10

Aloittaja Mustikkamaan, 09.04.11 - klo:14:01

Nape

^^Joo kuulinkin niistä lukoista Mirkulta. Täytyy ensitilassa ku rahatilanne paranee niin hommata sellaiset lukot. Tänäänki ku kävin hampaat peseen nii oli hirvee määrä heitetty purua lattialle. Ja sit vielä toisen kerran ku pyykkiä laitoin kodinhoitohuoneessa. Kaks kertaa imuroinu siis kauheen sotkun tänään.  :rant:

Mustikkamaan

Täällä oli jossai semmoi kuvaketju vanhoista hamstereista, mut nyt haku, viestien poisto ja yksärien lähetys ainaki herjaa mulla yleistä virhettä, ni eipä löydy. Siten tänne kysyttyjä kuvia vanhasta Uunosta, siivosin sen häkin tossa ni häiriköinpä sit samalla kameran kanssa.

Semmonen reppana se on :D Liikkeet jo hitaat, mutta vielä on ainakin tasapaino hyvässä jamassa ja uskokaa tai älkää, tossa kropassakin on vielä varsin kiitettävästi lihaksia.

Aiemmin kysyttiin että mikä on Uunon pitkän iän salaisuus, niin mä vähän veikkaan tota solakkaa rakennetta ja hurjaa energisyyttä. Tää on niit harvoi uroksia jotka pistää häkin järjestyksen hetkessä ihan 15-0  :sydan  Ei nyt enää näin vanhuuttaan niinkään, mutta nuorempana kyllä.

Niin ja Uunohan on siis musta, siitä on vaan vanhuuttaan tullu tommoi harmaavoittonen  :)
[size=85]kasvatuksessa lyhytkarvaiset mustat syyrianhamsterit

Liru laru loru, moni turha poru ratkiriidaksi muuttuu. Löpö löpö löpö, se on ihan höpö, joka leikistä suuttuu![/size]

Nape

Voi Uunoa :sydan onhan se vähän reppanan näköinen mut vanhoissa eläimissä on mun mielestä sitä jotain. Ihana Uuno  :sydan

Mustikkamaan

Joo, kyl mä sitä pidän tarkkaan silmällä siihen kahtoon, et jos alkaa vaivat painaa vaakakupissa elämäniloa enempi ni sit lopetan sen. Mut vielä se on niin vikkelä, kiipeilee ja kaikkee :)

Nape

No mut näyttäähän vanhat eläimet aina vähän sellaisilta reppanoilta etten sillä Mustikkamaa sanonut :)
Pitkää elämää Uunolle  :sydan

Mustikkamaan

^En kahtonukkaa missään tapauksessa että olisit sillain sanonut. Mutta toin vielä varmuuten vuoksi esille :D

Ne tosiaan voi olla joskus ihan hirvittävän näkösiä, vaikka ovat oikeesti hyvässä kunnossa. Et ei niitä ihan ulkonäön perusteella tarvitte lopettamaan ryhtyä. Vasta jos ovat ihan rankoja, tasapaino heittelee tms. ni sit tottakai pois.

Markka

Uuno on ihana :lov Onks se ollu musta?
Meillä asustelee: Yam Yam's Chamonix 'Nalle' pk musta s. 16.9-12
Novascotiannoutaja Myrock's Rum 'N' Coke 'Muru' s. 27.6-11
Paremmilla hamstrausmailla Bella lk musta vn s.13.9-10 k.15.9-12

MirkkuH

...mä en saa yksäreitä lähtemään, onko muilla samoja ongelmia :pihalla:

tulee tällänen viesti:
Yleinen virhe
SQL ERROR [ mysql4 ]

Duplicate entry '21966' for key 1 [1062]

Tapahtui SQL virhe tätä sivua noudettaessa. ole hyvä ja ota yhteyttä Keskustelufoorumin ylläpitäjiin mikäli tämä ongelma jatkuu.

Vevve

^ Sama juttu täällä.  :kieli

Kävin eilen Kreetta Enckellin hamsutaidenäyttelyssä Taidesalonki Piirrossa, suosittelen kaikille! Oikeasti ihan sikahienoja, ihanan runsaita ja värikkäitä töitä joissa kaikissa aiheena hamsterit. Rakastuin varsinkin yhteen ihan törkeän hienoon siniseen työhön, jonka ostaisin heti tuohon seinälle jos olisi ylimääräiset 2000€ nurkissa lojumassa  :sydan  :sydan

lentsu

Mulle tulee nyt tuota erroria jo ihan foorumin thriideihin viestiä lähettäessä, mut se menee sit toisella kertaa kun painaa ekaks back.

Ehkä pohja, jolle foorumi on tehty, on vaan väsähtänyt meidän ainaisiin hamsterijuttuihin.  :D

En saata uskoa, mutta HUOMENNA lähtevät KAIKKI Taiskan poikaset paitsi nuo tyttö ja poika, jotka jätän itselle. Niin, ja tosiaan sorruin pitämään molempia sukupuolia, kun poikue oli niinkin tasainen ja mukavanoloinen.  :oops: Tänään Anzukka jo haki mustansa pois.

Olis tosi ankeaa, ellei Poppeli näyttäisi ilmapallolta  :P ja huomenna tulis poikasten tilalle törkee määrä uusia roboja, jotka saatuani voin sitte alkaa pikkuhiljaa toteuttaa pariskuntia, kun näen vähän, ketkä sopis kellekin.  :sydan

Tänään riittää vielä viime tingan modaamista, ihan sairasta puukotusta ollut, mutta Mirkku ei tarvinnu ostaa dunia!!!  :peukku:  :pilehile:

Nape

Huomenna sit nähdään lentsu ja muut petexpossa :) Ainakin toivon mukaan, istun nimittäi päivystyksessä Veikon kans jolla on allerginen reaktio ja lapsen nyrkin kokoisia nokkospaukamia siellä täällä ja henki vähän tukkoisen kuuloinen.

MirkkuH

^^hyvä lentsu, sä teit sen :peukku:

Mä rupeen laittamaan bokseja sun roboliineille :)

Huomenna nähdään :D

Ellli

Helppii!
Kertoisitteko mitä te teette enne näyttelyitä. Tuun ehkä hillevin kanssa Lempäälän näyttelyyn ja se on mun eka kerta kun meen hamsteri näyttelyihin... :sydan
Miun mussut<3

Hillevi<33
Pantse<33
Eppu<33
Väiski<33
Typy<33

MortimerRiddle

Moi pitkästä aikaa täällä. Meidän hamsupalloille kuuluu hyvää, pientä käpsäri kuumetta ilmassa... Kamalan vanhia nuo ovat jo!  :D

Mutta halleluuja, pian saan muistikortinlukijan kameraan ja saa kunnon kuvia näytille...
Suffeli-talvikko, s. 14.10.13

Marla

^ Teretulemast takaisin jälleen. :D Kääppärikuumeeseen on luonnollisestikin vain yksi ja ainoa parannuskeino...

Ellli, täältä löytyy ohjeistusta näyttelyihin valmistautumiseen: http://www.hamsteriyhdistys.fi/index.ph ... tautuminen . Mitään erityistä ei kuitenkaan tarvitse tehdä, kunhan huolehtii, että hamsteri on hyväkuntoinen ja terve.