Poikaspäiväkirjat 4

Aloittaja Heli, 09.06.11 - klo:02:16

Eve87

^ eih, miksi sinne piti syntyä kyyhkis? :D ..se niin passais tohon siniseen linjaan.
Wonderland's Hamstery
BLOGI
Kajaani

EmmaTi

^Tosi ihania värejä kaikki  :sydan

...kuvia, kuvia...

Karvakorvathamsula

Nyyh meiltä lähti loput 3 poikasta tänään uusiin koteihin  :cry: Oiskohan sittenkin pitänyt jättää joku kotiin?  :D
http]

[size=85]
lk normaali umb. vkkk Delfoin Saimi
lk nvkkk Alise (sijoituskodissa)
kanat ja lampaat
lk collie Sandcastle's Treasure Me, tutuimmin Napsu
[/size]

Anonymous

Meillä köllöttelee 5kpl 10päiväsiä vaaveja ja tänään kurkkasin niin oli 2kpl mustia, 1kpl musta vn, norre vn ja norre. :lov

Unipallo

Tänään näkyi eka poikanen hortoilemassa pesästä.  :lov Oli tumma, oisko soopeli.

GaneshaX

^ Jos se olis ällö söpö lyhkis soopeli tyttö, niin sellainen vois muuttaa meille  :sydan
Roudan hamsterikasvatus
Creme, soopeli, ps creme ja minkki

Unipallo

^ Pitkäkarvapenikoita nää on ja en tiedä vielä väristä mikä se on, näytti vaan tummalta. Vastahan nää on vajaa kaksviikkosia, aika näyttää mitä värejä tulee.  :)

Maiju*

Meilläkin tuli talvikkomammalle tuplat, kun en ehtinyt sitä uroksesta tarpeeksi ajoissa erottaa pienen mahan vuoksi.
7 penikkaa olisi pesässä, hirmuisen pulleita sentään kaikki.  :lov
Riitasoinnun talvikot & kesyhiiret - kasvatus tauolla

Anonymous

Meillä on 5kpl 2viikkosia naperoita pesässä ja pari mustaa sekä musta vn + norre ja norre vn löytyy  :lov  Tänään olivat karussa mammalta ekaa kertaa.

Anzukka

Meillä lapset ovat luovutusikäisiä huomenna ja ylihuomenna tullaan hakemaan yksi, viikolla lähtee mahdollisesti toinen ja sitten jää enää yksi myytävä tyttö kotiin. Jollei kukaan sitä ole ottaakseen niin jääköön kotiin. :)
Syyrialaiset hamsterit väreissä lk, pk, satiini, rex, normaali, musta, creme kuvioissa valkolaikukas. Campbellit tauolla.

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com

spellcaster

Osaisiko joku kokeneempi antaa neuvoja? Hiilellä tuli aamusella 16,5 vrk täyteen, pesästä ei ainakaan kuulu mitään ääniä. Vielä. Hiili kävi äsken kiertämässä terran ja pesi hetken itseään. Ei muuten käyttäytynyt erikoisesti. Uskallanko illalla mennä tutkimaan pesämökkiä, että onko siellä mitään, elävää tahi kuollutta? Ehkä normaalia enemmän se on tämän aamupäivän aikana pitänyt melua pesässään mutta nyt on hiljaista.
Tietysti voi olla ettei raskaus onnistunut mutta pyöreämmältä se on näyttänyt viime aikoina ja painokin nousi kahden viikon aikana yli 20 grammaa.

AnsaLucia

Hupsista... siivoilin tänään ekan kerran Pepin ja poikasten terran niiden syntymän jälkeen. Ajatus oli että siellä on kolme soopelia ja yksi minkki. Vaan mitäs sieltä löytyikään: peräti 12kpl soopelia, creme ja minkki! Nättejä satiineja näyttäs mukana olevan useampiakin. Kaikki sellaisia nelivetoja ja potria lapsia ettei tosikaan. Nyt kaikki pitkistenavaa halajavat riviin...näitä ei riitä kaikille...  :lol:
Arja M
Tarinan talvikot, campbellit ja syyrialaiset

"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin Ellun kanat. ..."
Tuntematon sotilas / Väinö Linna

Unipallo

^ Soopelia pukkaa.  xD Mulla ei tosin noin muhkeaa määrää. Meillä sekalainen lajitelma taas eri värejä nauhoilla ja ilman.

spellcaster

Meille syntyi viime yönä ensimmäinen hamsteripoikuueni! Pesässä näkyi äsken keko nakkeja  :lov  Onneksi tämä tuskallinen odotus on nyt ohitse  :D
Mammahamsterikin vaikuttaa tyytyväiseltä.

Anzukka

Meillä ollaan luovutusikäisiä ja tänään (su) tullaan yksi poika hakemaan pois. Tytöt erotetaan huomenna omiin asumuksiinsa ja yksi poika on enää ja sekin jää kotiin. Voi että aika saisi mennä kyllä paljon nopeammin että pääsisin seuraavia poikasia teettämään kauniilla pikku tytölläni joka on tällä hetkellä vasta 2kk vanha, puolen vuoden päästä on sitten meillä seuraavat poikaset ja sitäseuraavat tulee melkein heti perään, mikäli siis kaikki menee suunnitelmien mukaan! :)

Hiiriä monessa väri- ja turkkimuunnoksessa!
annekristiinaseppala(a)hotmail.com