• Welcome to Suomen Hamsteriyhdistys ry.
 

Hamsterinäyttely 29.11 Oulussa

Aloittaja Syyris, 12.09.08 - klo:08:22

« edellinen - seuraava »

Titiuu

#75
Nyt viellä pitää kysyä että millon se vastaus tulee kun on ilmoittautunut. Meille ei nimittäin ole kuulunu mitään...  :huh
Ei kai ilmoitus voi olla väärin....?!  Kiitos jos vastaatte!  :)
Jos elämä heittää sinua sitruunalla tee siitä mehua!

Aya

#76
Ymmärtääkseni osjh:n näyttelyistä ei ole sen kummemmin vahvistuksia lähetetty, mutta jos ilmottaudut sähköpostitse niin voi pyytää ilmottautumisten vastaanottajaa kuittaamaan, että ilmot ovat perille tulleet.

BooBoo

#77
Mulle on tullut vahvistukset pet-puolelta sähköpostitse, sekä gerbiilien viralliselta puolelta, mutta hamsujen uml-puolelta ei ole kuulunut vielä mitään...onko kellekkään muulle tullut?  :pihalla:

Syyris

#78
Mulle on tullut vahvistukset sähköpostiin, kun ilmoitin syrkkini ulkomuoto -ja petluokkaan. (:

Heli

#79
Ei mullekaan ole ulkomuotoluokista tullut vahvistusta eikä vissiin oo laitettukaan, jos kerta tuo ilmojen vastaanottaja Aya tuossa yllä sanoo ettei laiteta.  :D
Destiny's hamsterit 2001-2009

Aya

#80
Juu mä olen kuittaillut ilmot saapuneiksi jos sitä on pyydetty, muuten en oo mitään sen kummemmin laitellut kun vähän oletin et ois pitäny laittaa joku vahvistus myöhemmin, mitä nyt sit ei ilmeisesti kuitenkaan ruukata es laittaa :D

edit. mut jos täst nyt joku ongelma tulee niin kyllä mä voin teille jonku vahvistuksen väsätä xD

Titiuu

#81
Joo ei täs mitään ku en vaan sitä tienny  :P
Niin voiko lemmikki luokkaan ilmoittautua viellä paikan päällä? ja voiko sama hamsteri osallistua kumpaanki. Ulkomuoto luokkaan ja lemmikkiluokkaan.  :pihalla:  
Sitä ku on tämmönen keltanokka....  :oops:   :lol:
Jos elämä heittää sinua sitruunalla tee siitä mehua!

Aya

#82
Lainaus käyttäjältä: "osjh:n nettisivut"Pet-luokkiin voi myös jälki-ilmoittautua näyttelypaikalla kello 9.45 mennessä!....Saman eläimen voi ilmoittaa sekä viralliseen, että pet-luokkaan

Aya

#83
mä taas tuplapostaan mut ku kellään muulla ei kerta oo asiaa niin.. :D

Laitoin nyt jonkinlaisen näyttelyvahvistuksen menemään kun sen kanssa on nyt ollu niin paljon epäselvyyttä. Joten: jos et ole vahvistusta saanut niin laita mailia mailto:aijap@hotmail.com">aijap@hotmail.com.

Syyris

#84
Hui, näyttelyhän on jo tällä viikolla!  :shock: Pitääpäs alkaa laittamaan boksi kuntoon. ((: Saas nähä miten hamsuni eka virallinen luokka menee..

Enkeli89

#85
Ovellahan tuo meidän näyttelykauden päätös tosiaan on. pitäisi varmaan jo ynnäillä nuo hirmuiset näyttelymaksut ja maksaa pois ennenkuin unohtuu.. Summa äityy kyllä ihan järkyttäväksi-kun muutaman otus löytyy.
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

viiru

#86
Joo, meilläkin tulee maksamaan aivan älyttömästi tuo reissu. Mut ei se mitään, ihanaa lähteä ensimmäistä kertaa vuosiin näyttelyyn niin, ettei itse tarvitse olla järjestämässä. Sen kun vaan nakkaa eläimet aamulla paikalle ja lähtee päiväksi rilluttelemaan! Kivaa!

Ihan hirmusti myös muistettavaa matkalle. Omien eläinten lisäksi kuljetettavat eläimet, kaikkien eläinten ruoat ja muut tykötarpeet, tyhjät kuljetusboksit, kansiot, lahjoituspalkinnot, omat matkatavarat (ollaan kolme päivää reissussa), miehen matkatavarat, kaikki! Pitää varmaan nyt jo ruveta kirjoittelemaan muistilistaa.
Cheersbigears-talvikkokasvatus

Syyris

#87
Tietenkin joku lompakko tai kuitti maksetusta näyttelymaksusta unohtuu kotiin.. :D

Enkeli89

#88
koko päivä jo armotonta hössöttämistä :D
meillä kaksi pitkistä on melkein pk naaraiden näköiset kun on karvat kaamealla mallilla. mutta huomennapitkästä aikaa näyttelyihin :D
enää neljä syrkkkiä, kaksi gerbiiliä, kolme karvaista kania ja kissat-liian moni rakas on nyt tähtenä taivaalla \":(\"

Syyris

#89
Omg, sehän on jo huomenna. :D